dinsdag 13 juni 2017

HOFFZ SALE EVENT


Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier wat schreef.
En ook nu heb ik niet zo heel veel te vertellen, tenminste niet over mijzelf.

Maar dit wil ik toch wel even met jullie delen.

Hebben jullie de LIKE DEEL EN WIN actie gezien op facebook van Hoffz.

Volgens mij is de locatie op zich al prachtig. Als je dan ook nog al dat moois erbij kunt kopen, dan moeten het wel twee heel geslaagde dagen worden.
Bovendien steun je door je aankoop ook nog eens een hele goede actie. 




foto van Hoffz.


HOFFZ
INVITES YOU
to join our
SALE EVENT


Op woensdag 14 en donderdag 15 juni a.s
van 12.00 - 22.00 uur.

Locatie : Huys Kaldenbroeck. Kaldenbroek 1c - 5973RJ Lottum,
midden in de prachtige Noord-Limburgse natuur.

Het worden dagen van puur genieten: Hoffz - muziek - henna painting - hand- en/of voetmassages - food en drinks...

Op dit HOFFZ EVENT vindt u verlichting, tafels, zitmeubelen, kleden, kussens, potten, rietwerk en overige accessoires tegen hoge kortingen.

HOFFZ ondersteunt hiermee BRICKS OF HOPE, een project van stichting Javea Nepal zodat zij een BAKSTEEN-PERS kunnen kopen ter ondersteuning van een aardbevingsbestendige wederopbouw. 2 jaar na de ramp zijn nog steeds vele gezinnen dakloos!

Help mee ondersteunen, bezoek ons event!
Meld je aan via facebook...

Warme groet
Team HOFFZ Interieur


Bovenstaande tekst heb je vast al gelezen op de facebook pagina van HOFFZ.
Maar ik mag jullie even een paar foto's tonen.

SNEAK PEAK!!!











Zie je die gave tuinstoelen,
en wat een mooie locatie.






Ik hoop even tijd vrij te kunnen maken om te gaan kijken.
Jullie ook?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia