maandag 23 mei 2016

Ditjes en datjes....


Oh, het is alweer bijna een maand geleden dat ik hier een post plaatste. Acht jaar geleden plaatste ik soms wel twee keer per week een post. Maar uiteindelijk vond ik het met een keer per week wel mooi. Heel veel blogdames gooide de ene na de andere post op het blog, en dan opeens was de inspiratie weg. Ze vroegen weleens aan mij hoe ik het toch steeds voor elkaar kreeg om wat te plaatsen, en dan antwoordde ik dat het eigenlijk vanzelf ging. Ik maak graag foto's en daar komt dan vanzelf een verhaaltje bij. Foto's van ons huis, detail foto's of van de natuur en de poezen, ze zijn allemaal voorbij gekomen. In al die jaren hebben we natuurlijk ook veel verbouwd, en dan heb je ook al snel wat te vertellen. Iedere dag keek en kijk ik op blogger wat voor nieuwe posten er zijn geplaatst, maar het is inmiddels heel minimaal geworden. Er gaan dagen voorbij dat er niets nieuws meer te zien is, terwijl je twee jaar geleden het amper nog bij kon houden.

Ik snap het ergens wel, want iedereen is druk met van alles en nog wat. En er komt weer een nieuw tijdperk aan. Want het bloggen was ooit het nieuwe tijdperk van picasa, waar dames hun albums deelden met anderen. Toen kwam facebook om de hoek kijken, en nu hebben we Instagram, waar we het soms niet bij kunnen houden omdat er zoveel nieuwe foto's geplaatst worden.
Ik heb al eens verteld dat ik hier ook aan meedoe, maar nog steeds blijf bloggen. En dat wil ik ook nog steeds doen, maar als iedereen stopt of niet meer actief bezig is, dan gaat de lol er vanaf. En dat is de rede dat het zo lang duurde.

Ik zie aan mijn statistieken dat het nog steeds heel veel bekeken word, en de teller staat nu bijna op 1.500.000 keer, en nog steeds zijn er honderden die iedere dag mijn blog doorbladeren. Dus we houden het nog even vol.

Waar zullen we het dan nu eens over hebben?

Misschien over het feit dat ook ik af en toe een nieuwe aankoop doe. Al is dat niet vaak, want tja goed is goed, en ik vind heel veel dingen gewoon te duur. Er bestaat namelijk meer dan spullen kopen voor in huis. Ik mag me nl ook graag verwennen met een geurtje en een lekkere creme, wat leuke kleding, of gewoon lekker uit eten gaan.



Maar soms ben je gewoon een beetje uitgekeken wat er op je tafel staat, en wil je weleens wat anders. Als ik dan wat koop moet het wel iets zijn waar ik een wauw gevoel bij krijg. En dat gebeurde bij deze schaal, die ik zag staan bij Seizoen & Stijl toen ik daar foto's aan het maken was. En die staat dus nu op de salontafel, met wat houten ballen die ik eigenlijk al jaren heb, en wat kaarsen.





Dit hele kleine potje heb ik ook bij Seizoen & Stijl gekocht, maar betaalde de die met een kadobon die ik voor mijn verjaardag kreeg. Hij staat nu even hier voor de foto, maar hij kan op verschillende plaatsen leuk staan, ik weet alleen nog niet waar. Er passen nl precies van die wattenschijfjes in waar je de make up mee afhaalt. Dus op de douche staat hij ook heel leuk. Maar in de keuken staat hij ook leuk. Dus keuze genoeg....

Verder heb ik natuurlijk ook het een en ander gekocht bij de Hoffz outlet in Eldik. Jammer genoeg was nog niet alles binnen toen ik daar foto's ging maken en het aan jullie liet zien. En de eerste dagen had ik door werk, afspraken, en het feit dat ik jarig was amper tijd om zelf te gaan kijken. Daardoor heb ik wel het een en ander mis gelopen, want het schijnt erg druk geweest te zijn, maar ja.... je kunt niet alles hebben.
Toch heb ik daar stof gekocht om straks in het najaar (of is dat al begonnen) de eetkamerstoelen te voorzien van een nieuwe hoes.






Ook heb ik daar bovenstaande wandkandelaar en pot gekocht. Was al heel lang op zoek naar een pot voor op de zuil, en deze staat echt perfect. En de wandkandelaar geeft mooi licht onder de veranda.

Afgelopen zaterdag werd het weer opeens zo lekker aangenaam dat ik besloot om even snel wat vlees te halen en de bbq aan te doen. We hebben tot middernacht buiten gezeten, en je kon je bijna niet voorstellen dat het dan op zondag over zou zijn. Maar dat was het toch echt wel...

Yoris vond het trouwens ook heerlijk om buiten te zijn, en stak zijn neus even flink in de lucht om allerlei geuren op te snuiven. 



Hoop dat we snel weer van een mooie dag kunnen genieten.

Fijne week...


38 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk Lia. Ik blog ook nog maar weinig. Mijn hoofd zit tegenwoordig zo vol met andere besognes. Het hele "huisgebeuren" is hier danig op de achtergrond geraakt. Desondanks vind ik het wel prettig andere blogs te lezen, hoor. Dus ik hoop dat er toch veel dames vol blijven houden.
    Die pot vind ik prachtig. Vond ik vanaf het begin al maar was toen te prijzig. Leuk dat jij hem nu hebt voor een prettiger prijs.
    Ook je kandelaar is mooi, kan me voorstellen dat dat gezellig licht geeft op je veranda.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    Ik keek even of er al weer een nieuwe post van jou was en die was ook maar net geplaats. Ik geniet toch altijd zo van je mooie fotos en je verhaaltjes. Het zou jammer zijn als het stopt. Ik volg je ook wel op Facebook en Instagram maar dit is leuker. Ik hoop wel dat je er mee doorgaat. Je hebt weer hele mooie aankopen gedaan.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's weer Lia. Ik merk dat ik tegenwoordig ook vaker op IG te vinden ben. Qua tijd komt dat beter uit. Maar ik vind af en toe een post maken ook nog erg leuk. Daar kun je net wat uitgebreider foto's en een verhaaltje plaatsen. Maar tijd is wel een dingetje, ik denk er nu over om wat eerder een zomer stop in te lassen. Je hebt mooie spullen gevonden in Eldik en Ochten. Ik had idd al wat voorbij zien komen. Het was leuk om dat even te snuffelen.

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp je wel hoor Lia. Ik vind het ook wel moeilijk om steeds weer met wat nieuwe te komen. Maar ik geniet altijd zo van je nieuwe posten en je prachtige foto's in je mooie huis. Altijd weet je weer een prachtig hoekje te creëeren. Je hebt weer moois gekocht in Eldik. Wat een mooie pot heb je gekocht. En ook de wandkandelaar staat weer zo mooi bij je. En dan die houten bak (Daar heb ik altijd een zwak voor).
    Heerlijk he om af en toe eens wat te veranderen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stukje weer Lia. Ik merk ook dat het op blogger een flink stuk rustiger is dan voorheen. Er wordt veel minder geplaatst en duidelijker een stuk minder gereageerd. Wel fijn dat anderen het ook zo ervaren want ik dacht bijna dat men mijn stukjes zat was. Je hebt weer mooie aankopen gedaan en ze erg mooi gefotografeerd.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Lia, ik ervaar precies hetzelfde. Voorheen plaatste ik soms wel 3 blogposten per week, nu nog maar 1 per 14 dagen. Ik blijf het bloggen leuk vinden maar nu bijna iedereen op Facebook en Instagram is gefocust gaat de lol er wel een beetje vanaf. Jammer want straks kunnen we nergens meer al die leuke en inspirerende blogverhalen lezen. Mooie spullen heb je gekocht!
    Zitten we alleen nog tegen hashtags, kreten en een enorme hoeveelheid foto' s aan te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een post met gezelligheid, zo is het helemaal niet erg dat het wat langer duurde;)
    Mooie foto's, daar kan ik echt van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig was ik dit weekend begonnen aan een blogpost waarin ik ook de terugloop in blogland aan de orde stel. Ik vind het echt heel jammer en ik hoop dat we toch elkaar kunnen blijven motiveren om door te gaan. Want hoe gezellig ik IG ook vind, een blogpost met mooie foto's en een leuk verhaal vind ik eigenlijk nog steeds een stuk leuker. Ik hoop zelf in het najaar meer te gaan bloggen als ik daadwerkelijk met mijn huis aan de slag wil gaan, dan is er weer inspiratie genoeg. Maar ja...als er dan niemand meer een kijkje komt nemen...dan motiveert dat wel minder. Maar wie weet!

    Ik heb weer genoten van je sfeervolle foto's, de foto van Yoris is ook prachtig. Mooie aankopen heb je gedaan!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat er weer wat te lezen is op je blog: veel leuker dan op IG( hoewel ik daar ook op te vinden ben hoor)
    Maar een blog lezen is rustiger....IG is zo vluchtig en soms scrol ik snel naar beneden en schrijf er niks bij.
    Ook vind ik het:fijne avond....jij ook gedoe niks dus.....fijn dat je toch af en toe iets plaatst!
    Ik zat net nog even te kijken op mijn blog en zag dat ik vorig jaar deze tijd nog soms 30 reacties had en nu mag je blij zijn dat je de 10 haalt....het leeft niet meer. Jammer he!
    Mooie foto's en mooie spullen heb je laten zien!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Lia, ik ervaar precies hetzelfde met bloggen en merk ook dat het bij anderen steeds minder word.
    Ik heb voor mezelf ook het idee gehad om te stoppen omdat ik alleen een post maak als ik weer wat te melden heb op woongebied.
    Ik heb geen zin om een post over het weer te maken.
    Maar ook bij mij is aangegeven dat ik niet moest stoppen omdat ze het leuk vonden om te lezen als ik weer wat nieuws had te melden.
    Dus vandaar dat er van de week weer een post komt.
    Ik geniet ook erg van je blog en haal er veel inspiratie uit.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh nee Lia niet stoppen hoor dacht ik meteen, gelukkig ze stopt niet! Heb net toevallig met Dinka gemaild en zij zei ook al dat de lol eraf gaat als er niet veel meer door anderen geblogd wordt. Inge is nu gestopt en we kunnen niet eens haar oude berichten meer lezen? Nou zo jammer zou dat zijn. Zelf heb ik geen blog maar IG en inderdaad daar zie je heel veel bloggers. Maar ik en mede met mij vind jullie blogs zo inspirerend. Hoop daarom echt dat voor de meesten van jullie bloggers de moed niet vergaat want er zijn natuurlijk ook heel veel anonieme lezers. Heb zelf geloof ik eerst 2 jaar meegelezen voordat ik überhaupt een reactie durfde te zetten. Ik geniet met volle teugen van jouw blog en vergeet de mooie foto's niet.
    Liefs en groetjes Coby
    (IG cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke post weer lia..en wat heb je weer prachtige spulletjes gekocht zeg..... goed geslaagd hoor!!Groetjes Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    prachtig die doorleefde houten items, je hebt mooie aankopen gedaan. Ook de kandelaar is een mooi en stoer exemplaar onder je veranda.
    Ik ervaar het ook dat het bloggen voor velen op een heel laag pitje staat. Ik heb nog steeds geen facebook en instagram dus wil ik inspiratie opdoen dan is dat toch nog steeds op blogs die ik volg.
    Juist door de verhalen erbij blijft dat zo leuk al zijn er soms wel heel weinig posten te lezen in de blogwereld.

    Ik blijf er voorlopig nog mee doorgaan en hopelijk komen er toch weer meer posten van een aantal mensen.
    Deze post was weer erg leuk van je en hopelijk tot snel ,
    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch is het altijd wel weer leuk hè om wat nieuwe dingen in je huis te hebben, mooie spullen hoor. Ik was vorige week op de Luikse Markt hier in Utrecht. Ik zag genoeg leuke dingen, maar dacht dan, wat moet ik er eigenlijk mee. Ik heb er geen plaats voor en alles wat er staat vind ik nog steeds leuk en trouwens de prijzen die ze er tegenwoordig vragen slaat eigenlijk nergens op. Ik ben met lege handen naar huis gegaan, ach het maakt eigenlijk niet uit, het was even gezellig met een vriendin daar.
    Momenteel ben ik veel te druk om zelf een blog te plaatsen, ik ben echt te druk met die workshops en de zomervakantie is ook in aantocht. Ik hoop dat blogland weer een boost krijgt in het najaar, als de mensen het binnen weer gezellig gaan maken.
    Ik ga ook zeker niet stoppen hoor, ik vind het nog veel te leuk, zowel een blog maken als blogs volgen!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja...bloggen blijft leuk....leuker dan fb...ik heb bewust geen instagram ....wil rust.....het lezen van blogs doe ik nog steeds graag.....het maken heb ik nooit leuk gevonden....maar ik blijf wel hoor.....hihihihihi ik vind het jammer dat je op de iPad geen post kunt maken....ja het lukt wel maar dan zonder foto's .....nou meis ik wens je een fijne week....je hebt weer mooie spullen erbij hoor...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De vaart is uit het bloggen. Dat heb ik ook wel gemerkt. Als je nu een post plaatst (waar je toch een tijdje aan bezig bent) 'druppelen' de reacties binnen. Ook ik ben een fervente IG-er geworden, maar ik vind het toch anders dan het 'serene' bloggen. Hier is de rust (oké, nu misschien een beetje té rustig, haha) en het verhaal achter de foto's. Maar ik denk ook dat het een beetje teveel van hetzelfde werd. De interieurs begonnen gewoon te veel op elkaar te lijken, ik wist soms niet meer naar wiens interieur ik zat te kijken. Veel bloggers uit het eerste uur zijn verdwenen. Jammer, want daar zat nog wel wat diversiteit in. Bij IG vond ik verfrissing (hoewel ook betrekkelijk hoor, maar je scrolt er sneller door, haha). Maar ik mis wel de verhalen, het heerlijke rustpuntje om even bij iemand 'langs te komen' en diens verhaal te lezen en jezelf erin te herkennen...mee te leven...
    Bloggen is voor mij ook een soort dagboek, kijk nog wel eens terug...En dat wil ik niet missen, dat schrijven over je thuis, je tuin, uitstapjes, vakanties, ditjes en datjes...Heerlijk om te doen, maar wel tijdrovend. Maar dat heb ik er voor over. Wel minder vaak, maar toch...Hoop alleen dat aan de andere kant genoeg lezers over blijven die het waarderen...
    Mooie post Lia, prachtige foto's zoals altijd (Yoris steelt de show!!) maar ook je verhaal...herkenbaar. Laten we zo'n mooie posten blijven maken!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia,

    Ik als stille volste geniet zo van de blogs, gaat er helemaal voor zitten !
    Ik zal zeggen ga lekker door , ik vind blog veel persoonlijker en gezelliger dan IG en Facebook . Erg jammer dat er zovele niet vaak meer een blog plaatsen of willen gaan stoppen want ze worden zeker gelezen hoor . Ik kijk ernaar uit in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's heb je weer gemaakt, mooie nieuwe aankopen.
    Je hebt gelijk, er is meer dan kopen voor het huis, maar het is soms zo mooi!
    Ik herken je gevoel.
    Ik heb een paar jaar bijna niet geblogd en ook bijna niet gekeken bij anderen.
    Geen zin, teveel aan mijn hoofd, gezondheidsproblemen enz.
    Maar ik ben weer helemaal terug, nieuwe ideeën, nieuwe plannen dus ook nieuwe inspiratie en een nieuwe blog.
    Ik heb ook fb en ig maar bloggen is veel meer!
    Ik hoop dat we nog lang van je blog mogen genieten.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja het bloggen, ook ik blog al een lange tijd, maar nog steeds is het leuk, en het heeft net wat meer als Facebook of instagram. Juist de verhalen en bovendien de foto,s komen mooier uit en je leest het met meer aandacht. Geniet altijd zo van je blogberichten en mooie foto,s en weer van die prachtige spulletjes die je hebt binnengehaald.

    Wel blijven bloggen hoor, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben echt blij dat je het nog steeds volhoud, dat bloggen. Daar kan ik altijd zoveel inspiratie opdoen. En af en toe ga ik een tijd terug en lees ik weer de verhalen die je al een paar jaar geleden erop hebt gezet. En dan de foto's die je plaatst... die zijn toch zo super mooi! Neem nu de houten ballen die je in de houten bak hebt gelegd, zo mooi verweerd en gebutst. Prachtig. Blijf het nog heel lang volhouden! En gezien reacties hierboven ben ik niet de enige die zo denkt!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, ik volg je ook op Instagram, maar hoop dat je ook nog blijft bloggen :)
    Mooie foto's en fijne aankopen gedaan, daar ga je vast veel plezier aan beleven, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,

    Ik als stille volste geniet zo van de blogs, gaat er helemaal voor zitten !
    Ik zal zeggen ga lekker door , ik vind blog veel persoonlijker en gezelliger dan IG en Facebook . Erg jammer dat er zovele niet vaak meer een blog plaatsen of willen gaan stoppen want ze worden zeker gelezen hoor . Ik kijk ernaar uit in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  23. niet stoppen Lia,je geeft me zoveel inspiratie.

    Lieve groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bijzonder toch dat velen deze ervaring delen...ik behoor ook in dat rijtje...heb momenteel ook weinig zin en inspiratie...temeer omdat het geheel zo rustig is.....maar ik begin wel weer een keer..dat weet ik.
    Prachtig geslaagd ben je in Ochten....verkopen ze ook stof daar?? Dan moet ik ook eens gaan kijken, wil ook stoelen overtrekken!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik moet zeggen dat ik daar ook wel schuldig aan ben.. het komt er gewoon niet van terwijl ik eigenlijk wel veel te vertellen heb, toch binnenkort maar eens doen. Mooie aankopen Lia..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als ik nu zo alle voorgaande reacties doorlees kom ik tot de conclusie dat men het er roerend over eens is: bloggen moet blijven! Zelf ben ik nog niet zo lang met bloggen bezig en ik moet eerlijk zeggen dat mij de reacties ook wel wat tegenvallen. Dacht dat het aan mijn blog lag (kan natuurlijk) maar misschien heeft het dus een andere oorzaak. Sinds deze week ben ik ook op IG begonnen maar bij nader inzien valt me dat toch wel tegen. Alleen maar foto's plaatsen is wel makkelijk maar ook zo zakelijk! Dan vind ik een blog véél gezelliger en persoonlijker. IK blijf dus nog maar even volhouden. Lieve dames: blijven bloggen, afgesproken?!
    Voor de rest: mooie, gezellige blog weer, Lia, en wat een prachtige wandkandelaar!
    Groet Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja heel jammer dat het bloggen aan het inkakken is.. als je een paar jaar geleden een weekend letterlijk offline was en je wilde op maandag bij gaan lezen, was het bijna niet meer in te halen, zoveel posten waren er geplaatst! Een heel verschil met nu! Toch hoop ik dat de inspiratie bij velen weer terugkomt, want ik blijf het bloggen ondanks fb en ig toch het leukste vinden.
    Prachtig die foto van Yoris:) Heerlijk he dat we ineens van een zomeravond konden genieten, wij hebben ook tot laat buiten gezeten, zo fijn!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Och, tsja... aan alles komt een einde. Ik vond het bloggen heel leuk toen ik net begon, maar dat wil toch niet zeggen dat je er dan voor de de rest van je leven aan vast zit? Het lijkt wel of jij een soort van verantwoordelijkheid voelt naar je lezers toe. Meid, dat hoeft toch niet? Af en toe een blogpost is prima en als je wilt stoppen, stop je. Gewoon wat jij wilt.
    Ik blog ook steeds minder en misschien stop ik ook wel een keer, we zullen zien.
    Het is maar tijdverdrijf. Er zijn zaken die vele malen belangrijker en leuker zijn, toch.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja zie soms ook dat het rustig is in blogland.....vergeet dan te kijken.......en dan ineens zijn er weer dagen voorbij.....Toch probeer ik het weer wat meer op te pakken....vind het toch leuker als al het andere....blogland voelt als thuiskomen...een warm bad.......

    Fijn dus je weer te zien.......als vanouds......gezellig.

    Fijne avond


    Liefs


    Oh en je aanwinsten....tja...mooi natuurlijk en genieten......zoals ik altijd bij je doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook al post ik niet heel vaak ook ik ga gewoon door hoor.... een post schrijven en de foto's erbij zoeken vind ik nog steeds heel leuk. Het kost meer tijd maar is veel persoonlijker dan de "snelle" foto's op Instagram. ;)

    Je hebt mooie nieuwe aanwinsten. Af en toe zijn we aan wat nieuws toe. Ik moet geloof ik ook maar eens langs de outlet. Ben er nog niet geweest.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je het toch altijd mooi! Zo heel af en toe is het leuk hè om iets nieuws te kopen, dat is bij mij ook altijd heel af en toe, al is het dan maar een schaal van de rommelmarkt 😂.
    Blijf maar lekker door bloggen hoor, ik vind het altijd super leuk om te lezen 😉

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Grappig Lia, ik voel het hetzelfde als jij tav bloggen, blog ook al ruim acht jaar, en je kont op een gegeven moment steeds op hetzelfde uit, toch blijf ik het leuk vinden, steevast één keer per week, en eigenlijk voel ik ook wel verantwoording tav mijn lezers die elke maandag wachten op mijn blogje over het minilandgoed en mijn creatieve verrichtingen. IG doe ik niets mee, ik ben van het lezen, de verhaaltjes erbij.En niet onbelangrijk, ik draai elk jaar voor mezelf een blogboek uit, en dat is wel heel erg leuk! Ik heb er al 8 in de kast staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het valt mij ook op dat er minder posts worden geplaatst , in het begin zit je hoofd vol met dingen die je wil plaatsen , nu wacht ik ook , tot ik echt iets te vertellen heb , ik wil ook niet zomaar iets plaatsen wat anderen al 100 keer hebben laten zien .

    Wat heb je mooie spullen gekocht , ik vind het kleine potje zo mooi , zoiets zou ik ook nog heel graag vinden .
    En Yoris steelt toch de show hoor met zijn snoet in de wind .
    Prachtige foto .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik snap je twijfel heel goed. IG is zo veel makkelijker en sneller dan bloggen, dat daardoor een verschuiving lijkt te ontstaan. Maar ben blij dat je nog even door gaat hoor! Lees en bekijk je foto's nog steeds met veel plezier.
    Zelf vind ik bloggen ook nog steeds leuk, al zal het er de komende maanden veel bij in schieten nu ons huis opgeleverd is en we zelf flink aan de bak moeten.
    Je aanwinsten zijn prachtig. Ik was ook altijd al weg van die prachtige grote pot op je zuil.
    En yoris staat er zo eigenwijs op.
    Mooie foto.

    Fijne week gewenst!

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook ik kijk regelmatig bij verschillende blogs en merk ook dat het minder wordt, wat erg jammer is want het is wel een fijne inspiratiebron en de verhalen lees ik altijd graag. Je nieuwe aanwinsten zijn supermooi, net als de foto's die je gemaakt hebt. Zelf ben ik nu bezig met schilder en behang werk bij onze dochter en schoonzoon in hun jaren30 nieuwbouw huis. Veel werk maar het wordt erg mooi.
    Lia, ik hoop dat je nog lang doorgaat met bloggen want jou blog vind ik erg leuk om te lezen.
    Fijne dagen en groetjes,
    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie schaal heb je gekocht. Ik ga morgen naar Ochten. ..zin in. Gelukkig ben je niet gestopt met je blog dat zou heel zonde zijn. Lieve groet van Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lia, hopelijk blijf je nog heel lang doorgaan met je blog. Ik vind het altijd weer een feestje om te lezen en kijken naar je mooie foto's.
    Dankjewel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha, je hoeft niet veel te schrijven jij! Alleen de foto's zijn al heerlijk om naar te kijken. En ja, ik hoop ook dat de zon ons weer lekker snel zal vinden!!! Fijne week Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia