zondag 27 oktober 2013

Van alles wat….

 

 

De klus waar ik het in mijn vorige post over had is gedeeltelijk klaar. En van datgene wat klaar is moet ik nog foto’s maken, dus dat houden jullie nog tegoed.

Een tipje van de sluier….

of liever een tipje van de stof…

 

020

Jullie kunnen al wel raden waar ik druk mee ben geweest, en nog ben. Verder heb ik de afgelopen week als het kon genoten van het mooie herfstweer door wat lekkere wandelingen te maken, en een middagje shoppen. Al moet ik zeggen dat ik daar moeier van werd dan van een stevige wandeling.

Door mijn artrose kan ik niet alles in een keer afmaken, en moet geregeld wat pauze nemen. En tijdens die pauzes  heb ik eens even wat blogs bekeken, en de reacties op mijn posten nog eens nagelezen.

En daar wil ik jullie nog eens voor bedanken, want dat is nog steeds de kers op de taart. Ook wil ik degene die me per mail soms laten weten dat ik een soort van inspiratiebron ben bedanken voor de leuke en lieve mails die ik krijg. Maar ook de stille volgers, want ik weet dat die er heel veel zijn, wil ik bedanken voor het volgen van mijn blog hier en dat van Seizoen & Stijl. Soms kom ik iemand tegen die me dan laat weten dat ze mijn beide blogs volgen, en eerlijk gezegd weet ik dan niet echt wat ik moet zeggen. Want ik blijf dan toch dat onzekere verlegen meisje.

Als ik af en toe bij mijn statistieken kijk, dan moet ik best wel even slikken als ik zie dat het na een geplaatste post op beide blogs meer dan 1000 keer per dag word bekeken. En zelfs als ik niets plaats dan word het goed bekeken. Meer dan 30.000 pageviews in de afgelopen maand bij I found my home, en meer dan 20.000 bij Seizoen & Stijl.

Ik probeer iedereen altijd te antwoorden als ze een vraag stellen, en soms heb je daardoor hele leuke mailcontacten. Zo kreeg ik pas van Paul een mail naar aanleiding van mijn gebroken pot. Zo lief, en ik moet nog gaan kijken Paul, en laat je weten wanneer ik geweest ben.

Ook volg ik Nicky, van Project Apart al een tijdje, waarbij mij afgelopen week opviel dat ze helemaal nog geen volgers heeft. Het is een blog van iemand die het over allerlei onderwerpen heeft, en het zou leuk zijn als ze nu toch ook wat volgers zou krijgen.

De komende week ga ik voor een paar dagen naar Engeland, en zal de stof ook een beetje blijven liggen. Hoop maar dat het niet zo stormachtig is als dat ze hier morgen verwachten.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week, en nogmaals bedankt voor jullie reacties en het volgen van mijn blogs.

 

Liefs Lia

38 opmerkingen:

  1. Ik ben ook één van de vele volgers en lees altijd met veel plezier je blogs. Ik doe er altijd weer wat inspiratie mee op en vind de verhalen en foto's van Joep en Yoris geweldig. Ik denk dat ik weet wat je aan het maken bent, maar wacht geduldig af. Veel plezier in Engeland.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve post, ook ik ben al een tijd jou blog aan het volgen, en doe dat met heel veel plezier.liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar je mee bezig bent geweest. Ik denk iets van gordijnen of zo. Fijn dat je blog zo vaak wordt bekeken. Dat moet je een goed gevoel geven. En de reacties maken het bloggen extra leuk vind ik. Ik wens je hele fijne dagen in Engeland. Geniet ervan! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het verbaast mij niets dat je zoveel bezoekers hebt, je hebt een heel mooi en sfeervol ingericht huis, dat veel mensen aanspreekt. Het mooiste vind ik dat je in een hele 'gewone' wijk woont, in een rijtjeshuis...jij laat samen met Jan zien dat je daar ook een prachtig huis van kunt maken. Dat zal veel mensen inspireren.

    Ik weet waar je mee bezig bent, maar verklap nog niets ;-). Ik wens je een paar heerlijke dagen in Engeland toe.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om je blog te lezen! En inderdaad ik zelf vind de reacties op mijn posten ook erg leuk.

    Veel plezier in Engeland!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik volg je al een tijdje, en geniet van je mooie foto's en verhalen. Als kattenliefhebster geniet ik ook enorm van Yoep en Joris. Verder zou je denken, hoe komt het nu dat een 'haakverslaafde' zoveel interesse heeft, maar dat komt omdat hobby nummer 2 alles te maken heeft met wonen landelijke stijl. Helaas heb ik nog geen tijd om daar een blog over te beginnen maar laat af en toe wel wat op mijn blog zien!
    Veel plezier in Engeland!

    Groet, Corine



    Fijne zondag verder!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, Ik volg je al hele tijd en doet dat met plezier want het is een lust om naar te kijken hoe jullie je huis en inrichting daarvan aanpakken , de verbouwing laatst nog van het kleinste kamertje toilet prachtig hoor !
    Ik denk wel waar je nu mee bezig bent maar we wachten af, wil je veel plezier wensen in Engeland !
    Nog bedankt voor je reactie op mijn blog ik neem je raad graag aan en bedenk nog wat ik ga doen met de eettafel !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ehm.. Tipje van de stof.. Het kan van alles zijn. Ik ben zo slecht in raden... Gordijnen? Kussenhoezen? Nou ik wacht het wel af :)

    Ja die aantallen verbazen mij niks hoor Lia. Iedere post die je schrijft - en dat geldt ook voor de S&S blog - lees ik met veel plezier en kijk er stiekem ook altijd naar uit. Je maakt prachtige foto's en je weet altijd zulke leuke hoekjes te maken zonder dat het te druk in huis wordt. Misschien moet je eens een workshop geven, dan schrijf ik me als eerste in haha. Want ik vind het lastig om dingen weg te laten.. Maar vind het wel mooier. Ik denk dat je voor vele bloggers een inspiratiebron bent, voor mij in ieder geval wel, dus ik zou zeggen ga lekker zo door. Ik blijf meegenieten!!

    Fijne zondag.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom graag bij je langs en ik begrijp heel goed dat er zovelen zijn die dat ook graag doen. Bedankt voor de tip over de nieuwe blog, ik ga haar volgen. Leuk om weer nieuwe blogs te ontdekken. Veel plezier op je trip! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je beide blogs zo goed worden bezocht, maar eigenlijk verbaast mij dit niet.
    Ik kom nu ook al jaren met plezier bij je langs en geniet van je sfeervolle huis en tuin.
    Wat heerlijk een paar dagen naar Engeland, ik wens je heel veel plezier.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Lia , dat verbaast me niets hoor zoveel volgers en reacties :-) het is altijd fijn om jouw post te lezen!
    Ik kan wel zeggen dat ik door jouw inspiratie heb gekregen, om zelf een blog te starten, en dat is en was best spannend voor mij, ik ben ook van het verlegen soort zeg maar :-)

    Gokje vouwgordijnen??

    Hele fijne dagen in Engeland!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik hoef jou vast niet uit te leggen dat ik graag even jouw blogdeurtje open en binnen kom wandelen. En met mij blijkbaar dus zovelen en dat verbaasd me helemaal niets. Heel veel plezier in Engeland; geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De reacties maakt het bloggen zo ontzettend leuk, bijzonder ook al die contacten met elkaar. Ik wens je heel veel plezier in Engeland Lia, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig dat je blog zo goed wordt bezocht! Een mooie motivatie om door te gaan! Ben benieuwd wat je met de stof gaat doen....Heel veel plezier in Engeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk volg ik jou ook graag, jouw blog was een van de eerste blogs waar ik me bij aanmelde, toen ik afgelopen januari begon met bloggen. Ik ben compleet bleu in de blogwereld gestapt, was daarvoor ook geen stille volger of zo (ik wist nog niet eens wat een stille volger was) Ik heb veel geleerd in de afgelopen maanden, maar vooral dat bloggen heel erg leuk en gezellig is.
    Ik zal eens kijken bij Nicky, ik weet hoe belangrijk het is dat je door een andere blogger geïntroduceerd wordt om volgers te krijgen. Reacties krijgen is hartstikke leuk, dan weet je ook waar je het voor doet.

    Ik wens je heel veel plezier in Engeland!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lia,
    Hele klus, gordijnen maken, zeker als je flinke ramen hebt. Heel mooie stof heb je uitgezocht. Laat je ons het eindresultaat nog zien? Als ze hangen? Ben heel benieuwd....
    Heerlijk is het hè, om reacties te krijgen op je posts... Als iemand zegt dat dat niets uitmaakt, dan jokt deze, want als er helemaal geen reacties zouden komen, is de lol er ook gauw af... Ik ben wel nog steeds verrast door het aantal reacties dat ik krijg... Zoveel, en ik ben er elke keer weer heel blij mee...
    Ik wens je een fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk naar Engeland, ik hoop dat je niet zulk onstuimig weer hebt tijdens de oversteek. Wat die stof betreft, ik heb wel een idee, maar wacht rustig af.
    Fijn hoor dat je zoveel bezoekers hebt, dat is toch een kroon op je werk.

    Een fijne week en geniet ervan.
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt voor mij ook een heel inspirerende blog, ik lees dan ook graag je verhalen over je poezenbeesten en je huis.

    Veel plezier in Engeland.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Lia,

    Wat leuk dat je blog zo vaak wordt gelezen. Ook de blog van Seizoen en Stijl ziet er altijd erg mooi uit. Ik vind het jammer dat het voor mij niet naast de deur ligt maar misschien kom ik daar nog eens kijken. Ik doe iedere keer weer leuke inspiratie op. Ik ben zelf graag bezig met het interieur en met bloemen en houd erg van jou sfeer en van rust.
    Ik denk dat je met gordijnen bezig bent . Ben wel heel benieuwd wat het is.
    Wens je fijne dagen in Engeland en hoop dat je een beetje mooi weer hebt.

    Fijne dagen en groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat naar dat je last hebt van artrose,schrijf ik dat goed,ik wens je veel plezier in Engeland,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb het al weleens eerder gezegd, dat ik via jouw blog bekend werd met het blogwereldje. Er is toen een wereld voor me opengegaan en je hebt gelijk, de reacties zijn wat het zo leuk en gezellig maakt. Ben benieuwd waarmee je aan het fröbelen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voordat ik begon met bloggen, was ik al een stille volger van je blog.
    Ik vind het niets gek, dat je zoveel volgers hebt...je posten zijn altijd super leuk...ook die van Seizoen & Stijl...
    Ik denk dat je met gordijnen of vouwgordijnen bezig bent....

    Fijne dagen in Engeland Lia,
    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kom heel graag op jouw blog....vind je huis zo sfeervol...
    Je geeft mij vaak zoveel inspiratie!
    Je project is nog een verrassing maar lees dat sommige medeblogsters er gordijnen in zien.....we zullen het zien ;-)
    Artrose is erg pijnlijk.....ik heb in mijn rechterknie geen kraakbeen meer....na een heftig ongeluk....elke dag pijn maar uit te houden.....
    Heerlijk Engeland.....mijn dochter gaat 30 november naar Engeland.....alvast heel veel plezier Lia :-))

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het heel terecht dat je zoveel bezoekers voor je beide blogs hebt. Ik heb een aantal favorieten bij de vele woonblogs en daar ben jij er absoluut een van. De rust en sereniteit die je blogs uitstralen, spreken mij zeer aan.
    Ik wens je veel plezier in Engeland en met het maken van....ja, wat eigenlijk:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kan me goed voorstellen dat je zoveel bezoekers hebt. Je hebt een prachtige sfeervolle blog met mooie foto's en natuurlijk leuke verhalen. Zoals ik al eens eerder heb verteld, ben ik eigenlijk door jou begonnen met bloggen. Jouw blog is de eerste die ik ooit zag en nog steeds één van mijn favorieten. Dus ik hoop dat je nog heel lang door gaat!
    Veel plezier in Engeland. En ik hoop dat we in de volgende post wat foto's te zien krijgen van dit prachtige land.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kom elke keer graag bij je langs in blogland. Elke keer is het weer genieten van je prachtige foto's en verhalen. Ik begrijp volkomen dat je zoveel bezoekers hebt, logisch!
    Ik hoop nog heel lang van al je mooie posten te mogen genieten. En heel veel plezier in Engeland!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het verbaasd me niks van al je bezoekers...je hebt ook een mooi blog !!!...geniet van Engeland lieverd....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Iedere keer kom ik met veel plezier hier of bij Seizoen&Stijl bij je binnenwaaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lia,

    Heel erg bedankt voor het introduceren van mijn blog!
    Zelf volg ik inderdaad ook jouw beide blogs en ik vind het heerlijk om bij je 'binnen te kijken' en je foto's te zien.
    Ik wens je heel veel plezier in Engeland, en hopelijk zien we ook wat foto's daarvan terug op je blog :)

    Liefs Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is altijd gezellig hier. Dus daar bedank ik jou ook voor.
    Ik wens je hele fijne dagen in Engeland.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk dat je zoveel mensen inspireert met je beide mooie blogs!
    Fijne dagen in Engeland!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Lia,

    wat een mooie stof heb je liggen!! Worden vast heel mooie gordijnen!
    En super hoor dat je blogs zo goed worden gelezen! Je bent ook voor mij een grote inspiratiebron..;-))

    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik weet wel waarom je zoveel volgers hebt: je blog ziet er geweldig uit! Jouw verhalen over de poezen is zo leuk om te lezen en de foto's zijn fantastisch!
    Een geweldig goed gevoel zal dat zijn als je weet dat je zoveel gelezen wordt. Jouw blog was de eerste die ik ontdekte ongeveer een jaar geleden. Wist niet eens wat dat allemaal was maar raakte direct verslaafd. Dus jij bent eigenlijk de schuldige (hihi) van mijn verslaving! Ik zat zo vaak even te "neuzen" waardoor ik met het lood in de schoenen zelf ook maar eens aan de gang ben gegaan.
    Wat is dat leuk om te doen zeg.
    Je mag best trots zijn op je succes hoor!

    Hopelijk heb je niet veel last van de storm gehad.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik volg je blog al geruime tijd en je staat bij mij wel in de top 10 van meest gelezen blogs. Het verbaast me dan ook niet dat er zoveel mensen jouw blog bezoeken/lezen/volgen. Succes met alles en graag tot je volgende post!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oei ik kwam even piepen maar zie dat ik van deze post geen melding heb gekregen , al een geluk dat ik kwam kijken ;)
    de stof is prachtig !
    Ik krijg ook veel mails aan mensen die zich op ons huis inspireren , ik heb al een paar keer foto's toegestuurd gekregen en ik blijf dat raar vinden en toch heb ik dat zelf ook ... want jou interieur is ook voor mij een inspiratiebron ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nou je hoeft niet verlegen te worden hoor, je hebt gewoon twee hele gave blogs, en ook ik kijk ze beide:)
    je hebt het in de vingers zeg maar, en dat is toch heel leuk om te delen, je bent inderdaad een inspiratiebron, voor mij tenminste wel, en dat doet je toch goed? dus niks onzeker, lekker van genieten!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Logisch toch dat je zoveel lezers hebt?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Descobri o seu blog através do blog Madelief, e gostei! Certamente passarei por aqui mais vezes! Fico seguidora. Um abraço de Portugal!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia