zondag 7 juli 2013

Update Yoris…

 

Sommige van jullie willen graag weten hoe het was bij Yoris, daarom even wat foto’s, ze zijn wel genomen met de mobiel van mij en mijn zoon want ik was mijn camera vergeten. Stom!!! Gelukkig maakt hij ook best nog goede foto’s en heb ik toch wat.

 

IMG_0429

IMG_0426

Hij is nu alweer 9 wk en al goed gegroeid, maar zeker nog een klein beestje. Ik krijg steeds foto’s door, en daar leek hij al zo groot, maar het valt gelukkig mee. Hij stribbelde een beetje tegen, want wij stoorden hem in zijn schoonheidsslaapje.

 

IMG_0422

 

Fijne zomerweek.

40 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Oh hij is om op te vreten... Wat een plaatje.
    Volgens mij tel je de dagen tot hij met je mee naar huis mag...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeleken met de vorige keer is Yoris toch wel flink gegroeid hoor. Wat is hij trouwens mooi van kleur! En zo komt het moment dat jullie hem definitief mee naar huis mogen nemen steeds dichterbij.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker ding zeg, gelukkig ben je al over de helft met wachten:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje en wat is hij mooi!!! Mijn dochtertjes zaten helemaal verlekkerd naar de plaatjes te kijken. Wat zullen jullie aftellen om hem op te halen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty!!!! Lijkt me ook zo leuk, zo'n kitten erbij....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch een poepie.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo...die is groot geworden, och, wat een schattig diertje.
    Ik vind de kleur ook heel mooi.
    Ik ben benieuwd hoe Joep gaat reageren...

    Geniet van de zon,
    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi en flink gegroeid, nog even geduld dan kun je Yoris ophalen.

    Fijne avond, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! en die kleur is echt prachtig.
    Jij ook een fijne zonnige week.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig! En wat ligt ie daar heerlijk te slapen. Hij is ook flink gegroeid. Kun je het geduld nog opbrengen? Zelf zou ik hem meteen mee naar huis willen nemen.
    Fijne week!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh Lia, wat een plaatje! Hoe lang moet je nog wachten???
    Fijne avond, groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zou dat toch leuk staan, samen met Joep met hun mooie kleuren.
    Ze passen helemaal in je inrichting ;-)
    De foto's zijn prima hoor.
    Op foto's lijken die beestjes altijd groter dan in het echt, dat is met mijn hondje Coco ook zo, onze kat is twee keer zo groot als Coco.
    Ik hoop dat Joep en Yoris goede maatjes worden!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk hoopje kat, echt een snoepie!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Achhhh kijk nou zo liefff....fijne week x !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schoonheid zeg en die oogjes zo lief............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dotje! Schitterend koppie en kleurtje heeft Yoris .....
    Nog eventjes en dan mag hij mee, spannend!!

    Ook voor jou een fijne zomerweer, geniet!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Net zoals Guusje per toeval helemaal in de kleuren van Bij Guusje Thuis is, lijkt Yoris ook helemaal in jouw huiskleuren te passen en wat leuk dat hij alweer zo gegroeid is. Aftellen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh,wat een schattige Yoris.
    Ik vind de foto's trouwens prima gelukt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi mannetje. Als je dat koppie ziet wordt het net zo'n boef als Joep. Nog even geduld en dan kun je heerlijk genieten van dit moois.

    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een scheetje zeg! Ik ga gewoon niet meer bij kittens kijken, want ik ga echt om. Zou er zo 1 mee naar huis nemen.

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oohh Lia, wat een schatje ... echt een prachtige kat ,lief koppie ook.
    Samen met Joep een mooi stel en helemaal passend in het
    kleurenpalet van je mooie interieur ;-)

    Fijne week ! Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje! Nog even en dan mag je hem gelukkig mee naar huis nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieverd en zo prachtig van kleur !
    Jij ook een fijne week !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yoris is om op te eten, wat een schatje. Nog even wachten en dan mogen jullie hem eindelijk ophalen!

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje!
    En wat een prachtig beestje, echt heel mooi!
    Leuk om naar uit te kijken..;-))

    Fijne week!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Om van weg te smelten......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooooo wat is ie leuk !!!!! En wat een mooie kleur zeg.
    Ja wat kan wachten soms vervelend zijn. Nou nog ff dan.

    Fijne avond.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh Lia wat een prachtig beestje,ahh zo lief,bijna heb je Yoris elke dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben helemaal verliefd.....op deze prachtige kater.....je kunt zeker niet wachten tot het zover is....en de foto's zijn ook nog mooi....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat een dotje zeg. En wat heeft ie een mooie kleur!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Precioso!!!!!!

    Marta
    3de2-cat.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schatje...

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik was even een kort weekje weg vandaar mijn late reaktie. Yoris echt Lia ik ben nu al een beetje verliefd op hem. Wat een lieve prachtige kop heeft hij en zo mooi van kleur. En nu maar wachten tot hij echt thuis komt he?
    Echt leuk hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh Lia wat een droppie. Ik heb een vriendin die ook Britse kortharen fok, heel verleidelijk, mooie kleur heeft hij ook Lilac

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt een knuffelbeest, wat een schatje!!

    Fijn zonnig weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ahh hij is nog zo klein... Jullie kunnen zeker niet wachten?

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia