zaterdag 25 mei 2013

Productieve dag……

 

 

Vandaag was het eindelijk weer droog en zagen we de zon. Nog niet echt het weer om lekker stil in de tuin te zitten met een boek ofzo, maar wel om tuinwerk te verrichten. En dat hebben we vandaag dan ook gedaan. In de voortuin hebben we vandaag niet alleen de beuken- en de coniferenhaag geknipt, maar ook de buxus is weer mooi en strak. Ook de ramen heb ik meteen maar gezeemd, want ik kon er bijna niet meer doorheen kijken.

En verder heb ik veel ingepakt, want de afgelopen tijd heb ik allerlei spullen verzameld die niet meer in huis komen . Sommige dingen heb ik al jaren, en zijn verhuisd van de woonkamer naar boven op zolder. En waarom nog langer bewaren als je toch weet dat je ze niet meer gaat gebruiken.  Dus morgen ga ik het hier in de buurt (dweildag Zoelen) eens proberen met mijn zus op een markt. We stallen daar samen ons overtollige goed uit, en dan hoop ik natuurlijk wel dat het weer net zo is als vandaag.

Voor de degene die in de buurt wonen, zou ik zeggen kom eens kijken of er wat voor je bij is. Dit is een kleine selectie van wat er mee gaat.

 

te koop

Verder nemen we nog mee, oude glazen, bakspullen, hoedendoos, keulse potten met blauw, emaille, vliegenkastje, koffertjes, blikken, en nog veel meer…..

 

Geniet in ieder geval van het weekend.

43 opmerkingen:

  1. Echt jammer dat ik niet in de buurt woon! Want je neemt morgen prachtige spullen mee. Volgens mij ga je je spulletjes wel kwijtraken.
    Ik wens je veel plezier morgen en een zonnetje!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wounderfull Ieatems.

    Grotjes van Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n dagje met je zus !!
    Geniet ervan, en die spulletjes vinden vast een nieuwe eigenaar....;-)

    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferds daar, morgen op de dweildag!!!
    Succes en een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier thuis hebben we niet stil gezeten. De schutting is flink 'gegroeid'.
    Maandag nog 1 dagje werk en hij is af :-) met dank aan de mannen.
    Ik ben met mijn schoonmoeder gezellig gaan shoppen!

    Veel plezier morgen op de markt, hoop voor je dat het droog zal blijven.
    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spullen ge je verkopen, jammer, het is voor mij iets te ver.
    Veel plezier, en natuurlijk mooi weer!

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oww wat een prachtige spulletjes neem je mee. Zit veel leuks bij zo te horen... Misschien een idee van wat je over houd hier aan te vermelden.. Lijkt me leuk..
    Fijne dag morgen en voor nu fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de verkoop!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja was fijn vandaag in de tuin,maar later op de middag werd het echt koud,succes met de verkoop,gaat vast en zeker lukken als ik je prachtige spullen bekijk,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia, ik denk ook dat het wel goed gaat komen met je spulletjes. Van hoe laat tot hoe laat is de markt?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het een beetje meezit met het weer, kom ik zeker een kijkje nemen in Zoelen.(doen we jaarlijks!)
    Hoop je dan wel te kunnen vinden, om zo een kijkje te nemen bij je spullen.
    Succes in ieder geval met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb even gekeken waar Zoelen ligt maar het is niet naast de deur, jammer. Heel veel plezier en ik zal duimen voor mooi weer. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het heel knap dat je zulke leuke dingen weg doet, ben bang dat mijn zolder er echt VOL mee staat.......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia,
    Ik verzamel oude fotolijstjes zoals op de foto. Wat wil je er voor hebben? Wil ze misschien wel van je overnemen.
    Lieve groetjes, Peet.(pboerma@ziggo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop op goed weer voor jullie en een veel succes met de verkoop.
    Van de opbrengst kun je dan mooi weer iets nieuws kopen toch?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt morgen vast veel klandizie, je hebt mooie spullen in de verkoop...
    Leuk om je eigen portemonnee te spekken, kun je zelf weer iets moois uitkiezen :)
    je vogelkooitjes zijn zo leuk...
    als je ze niet verkoopt hoor ik het wel :)
    Lieve groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helaas is de markt voor ons te ver weg, ik zie wel wat dingen op je foto's staan die ik leuk vind.
    Als je nou morgen met nog wat spullen naar huis toe ga kan je ze misschien via je blog nog kwijt, ik denk dat er meerdere dames interesse hebben.
    Succes met de verkoop!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook hier zijn we in de tuin bezig geweest, eindelijk een droge dag want het gras moest nodig gemaaid worden.
    Prachtige spullen, die zul je vast verkopen..hopen dat het weer mee zit.
    En ik heb idd geen spijt dat ik een blog gestart ben, begin er steeds plezier in te krijgen.
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja heerlijk dat zonnetje dat zo lekker scheen....al was het uit de wind prima te doen...ik heb er een tijdje in gezeten....
    Hier vorige week gauw alles gesnoeid...nou ja gauw....5 hagen en 16 buxusbollen...morgen voor aan de gang als het droog is....
    Wat een moois neem je mee zeg...dat zal je zeker gaan verkopen....
    Hoop dat het een heerlijk dag voor jullie zal zijn en een goede verkoop :-)
    Fijne zondag Lia...
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes toegewenst maar zal er niet zijn. Het is een handige manier om overtollige spullen kwijt te raken. Ik heb het ook al meerdere keren gedaan. Fijn om naar huis te gaan met minder als dat je kwam.
    Hopelijk is het weer goed.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat het weer geen spelbreker is. Ik hoop dat je veel van je spulletjes verkoopt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij ga jij morgen goed verkopen als ik al die spulletjes zie!
    Heel veel succes en plezier morgen en een lekker zonnetje erbij. Niet dat het een echte "dweil"dag wordt...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het was goed weer om in de tuin aan de slag te gaan en nu alles er weer strak bij staat en je weer iets door de ramen kunt zien ;-), oogt het meteen heel anders.

    Een verkoop ruimt heerlijk op was mijn ervaring, toen ik 2e paasdag op een rommelmarkt stond. Wat kan een mens door de tijd heen verzamelen hè?

    Ik wens je morgen veel succes en veel plezier, ik vind het contact met de mensen aan de kraam ook altijd erg gezellig.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was gisteren zalig weer om lekker bezig te zijn in en om het huis. Je hebt mooie spulletjes om mee te nemen naar de markt. Die zul je vast wel kunnen verkopen. Jammer genoeg heb ik vandaag geen tijd om een kijkje te komen nemen. Ik wens je een geslaagde dag.

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Lia, dan hoop ik maar dat bij jullie beter weer is dan hier...hier giet het, verschrikkelijk!
    Fijne dag toch!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoop dat de verkoop geslaagd is! De zolder staat soms 'zomaar' vol.

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer dat ik niet in de buurt woon; die vogelkooitjes zien er erg aantrekkelijk uit. Ook die mooie bakvorm zou ik niet kunnen laten liggen denk ik.
    Veel succes met de verkoop.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier regent het elk kwartier zo ongeveer, ik hoop dat het daar in Zoelen beter is!!! Fijn dat de tuin weer is bijgewerkt, dat ziet er dan weer veel gezelliger uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik hoop dat je verkoop goed is geslaagd !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geniet van een heerlijke zondag !!..en ik hoop een goede verkoop !!...liefs Ria...xxx.!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heerlijk om weer even in de tuin aan de slag te gaan Lia.
    Hier moeten ook alles Buxus en Beuk weer geknipt worden.
    Hopelijk tref je het vandaag op de markt met het weer en verkoop je veel overtollige huisraad.
    Fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie spulletjes Lia vooral die vogelkooitjes!
    Ik weet niet eens waar Zoelen ligt haha
    Op FB zag ik al dat jullie een mooie stand hebben.
    Hopelijk is het weer daar beter dan hier dan komt het
    met de verkoop wel goed! Veel suc6
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Lia,
    Nou ik weet niet wat voor weer jullie hadden, maar hier scheen de zon hoor, al was het weer erg koud buiten.
    Ben je een beetje van je spullen afgekomen? Of moest je het meeste weer mee naar huis nemen.
    Ik wens je alvast een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt lekker geruimd, hoop dat het met het verkopen vandaag ook zo lekker is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik hoop dat het een productieve dag is geweest vandaag en je veel hebt verkocht!

    Fijne week Lia,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie blog heb jij !!!
    Ik blijk dus veel mooie blogs niet te kennen !
    Ik herken je huis nog uit de wls , zoooo mooi !!!
    Ik ben héél blij dat ik de weg naar hier nu gevonden heb !
    Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oohh wat heerlijk dat je zo productief bent geweest . Ik ben de laatste dagen weer
    erg moeilijk vooruit te branden.
    Ben wel steeds wat aan het opruimen en gisteren dan een marktje gedaan maar echt heel
    fanatiek in de tuin, wat wel echt nodig is, dat kan ik niet opbrengen.
    Ook hier moet de hele buxushaag nog maar daar kan ik gewoon tegenop zien :-(

    Ach , wie weet is volgende week wel weer anders , de zon moet er gewoon een]
    beetje vaker bij komen , dan gaat het vaak vanzelf ...

    Fijne week alvast en een goedde verkoop gewenst !

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoop dat ik van de week ook even (nou ja even) tijd heb om de buxushagen te doen. Het is er wel weer voor tenminste. Zaterdag a.s. hebben we onze jaarlijkse Boeldag in en rond de Boelschuur, dus nog even wat spullen verven en zo. We vervelen ons in ieder geval niet. Fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zag je foto's al op fb voorbij komen!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en goed verkocht hebt
    Op de foto's ziet het er Iig heel gezellig uit!
    Gr. Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  40. En goede verkoop gehad?

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Opruimen, iemand anders blij maken met je overtollige spullen... fijn om zo bezig te zijn. Ik hoop dat je vandaag een succesvolle dag hebt gehad.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. soms moet je ook weer wat wegdoen om weer wat te kunnen kopen hahahaha hoop dat je een goede verkoop heb gehad aan je spullen ligt het zeker niet ...een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia