zaterdag 11 mei 2013

Het is af…..



029

Ik had jullie al vermeld dat ik weer met een fotoalbum bezig was. De andere is alweer van twee jaar geleden, en in die tijd is er toch weer van alles veranderd. Maar daar ben ik vast geen uitzondering in. Ik heb de laatste tijd wat nieuwere foto’s gemaakt, en voor sommige pagina’s gewoon die van vorig jaar gebruikt, zoals voor de tuin. Ik moest anders nog zo lang wachten tot het groen was, en ik had nl ook nog een aardige kortings bon liggen om te gebruiken. En dat scheelt toch weer in de portemonnee.
Het boek gaat dus over mijn huis en tuin. Maar ik heb niet zomaar willekeurig wat foto’s op een pagina geplaatst. Ik heb getracht om het in de vorm te doen van een tijdschrift. Ook heb ik er de foto’s van de reportage van de WLS in gezet, en enkele lieve mails die ik toen kreeg erbij gezet. Enkele, want allemaal zou teveel worden, maar ik heb ze nog wel steeds opgeslagen in een mapje, want ze zijn me veel waard.
Ook heb ik er deze keer mijn blog in voor laten komen, en een soort van reclame.



033

034
032




035

Maar ik kan er nog wel van alles over vertellen en laten zien, maar het boek bestaat uit 42 pagina’s dus ik heb een beter idee.
klik..)  hier dan even, en je kunt mijn boek online bekijken.

Fijn weekend…

82 opmerkingen:

  1. Echt supermooi! Wat een werk moet dat geweest zijn, maar heel leuk dat wij ook mee kunnen kijken!!

    Groetjess..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga gelijk even kijken...zo leuk !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwww Lia...superrrrr gaaf hoor...wat een mooi boek weer !!...goed gedaan !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op woonboeken, ik zou dit boek meteen kopen.
    Echt SUPER GAAF!

    Fijne moederdag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig zo'n boek. Ik doe dat eigenlijk alleen maar met vakantiefoto's, maar dit is ook leuk.
    Hoewel, voor m'n werk heb ik laatst een mooi fotoboek gemaakt van allerlei projecten. Dat is ook heel wat anders dan vakantiefoto's
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d! Wat een prachtige fotografie en wat een heerlijk huis heb je toch. Heel erg mooi gedaan. Wat staan je katten er leuk op!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje dat is natuurlijk GEWELDIG!!!!!!!
    Wat heb je dat ontzettend goed gedaan, wat ziet je tuin er ook mooi uit zeg.
    De poezenfoto's zijn ook echt prachtig.
    Het zal ontzettend veel werk zijn geweest, maar je kunt hier trots op zijn hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Lia wat een verschrikkelijk mooi boek!!!!wat een mooie keuken,slaapkamer,huiskamer,en natuurlijk je tuin!!prachtig!Groetjes Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk! Maar het eindresultaat is prachtig! Je huis en je foto's zijn natuurlijk ook geweldig, dus dat kon bijna niet misgaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi is het geworden! Een plaatje om naar te kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw, hoe jij dat doet geweldig, inderdaad net een tijdschrift geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig meis, wat zal je heerlijk genieten en trots zijn , wat een eerlijk gevoel, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi fotoboek, mooi gemaakt mijn complimenten hoor Lia, heerlijk om in te kijken en mee te genieten van je huis en tuin, leuk dat Miss Kitty ook een plaatsje in je boek heeft gekregen, de foto's van Joep zijn om te smullen.

    Fijne Moederdag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Lia, zoiets zou ik ook wel eens willen maken, maar helaas gaat het niet lukken met mijn muisarm.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Lia
    Wat een prachtig boek is het weer geworden, je vorige woonboek vond ik ook al fantastisch. Als het kon kocht ik het meteen.
    Een hele fijne dag
    Liefs Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je eerste boek staat hier nog altijd als soort van pronkstuk op een boekenstandaard op de boek-en-zo-kamer, maar je 2e exemplaar is ook echt geweldig! Weer heel veel inspiratie; kunnen we goed gebruiken want we gaan hier starten met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt, Lia! We hebben het boek zojuist samen doorgebladerd, ook manlief vond het heel erg mooi! Je mag er trots op zijn, op het boek en op jullie huis, waar jullie beiden altijd met zoveel passie voor gaan!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Lia
    Wat heb je dat weer mooi gedaan zou zo de winkel in kunnen!
    Fijn weekend gr. Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een GEWELDIG en MOOI foto boek.
    Mijn complimenten.

    fijne zondag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow mijn complimenten,het ziet er supermooi uit...
    Fijn weekend,Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb je boek bekeken...ziet er prachtig en sfeervol uit....wat heb je dat mooi gedaan..
    Mijn complimenten ...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig Lia wat een stukje vakwerk prachtig !
    Wat kan je trots zijn op dit nieuwe fotoboek !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zeg
    Wat n werk ,maar wel genieten !
    Je hebt wel eer van je werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia, wat een onwijs mooi boek heb je weer gemaakt!!!
    Als het ooit uitgegeven wordt, wil ik heel graag een exemplaar!!

    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jouw foto's en huis zijn zeker prachtig voor in een boek! Wat mooi om zoiets te hebben en wat een leuk idee. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Lia wat is ook dit boek weer supermooi geworden! Lekker van genieten!

    fijne zondag,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet dit er prachtig uit! Toch bijzonder om je eigen boek te maken en telkens weer door te kunnen bladeren... Nu ga ik nog even genieten van je vorige posten, want ik heb weer veel te veel gemist ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een geweldig boek. Een genot om doorheen te bladeren. Je mag trots zijn op je huis.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig dat je dat zo allemaal doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Complimenten Lia het ziet er geweldig uit mooie reportage van jullie huis, daar mag je zeker trots op zijn!!

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier mag je trots op zijn.
    Zo mooi geworden. Heb er erg van genoten
    .
    Zoals altijd weer op en top verzorgd zoals we van je gewend zijn.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! Echt supermooi! Ik vind het altijd een heel werk om digitale albums te maken maar als ik dit zie krijg ik gewoon zin om zelf ook aan de slag te gaan! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. SUPER mooi gedaan Lia !
    Weet uit ervaring hoeveel werk het is om een boek te maken.
    Ben een stille volger van je ,maar nu moest ik dit persoonlijk toch even melden.
    Echt je mag er fier op zijn.


    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat heb je mooi gedaan. Ziet er prachtig uit! En wat leuk dat we mee mogen kijken!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig fotoboek, schitterend gewoon.

    Fijne dag, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een práchtig fotoboek heb je gemaakt. Je hebt een geweldig mooie sfeer in huis, I love it! Mijn complimenten! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtig woonboek heb je weer gemaakt Lia. Wat heb je toch een sfeervol huis èn tuin.
    Ik heb het met plezier doorgebladerd.
    Fijne week en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook hier een stille volger, en het is geweldig om te zien hoe je dit album gemaakt hebt! Fantastisch!! Krijg er allemaal ideeen van..

    Groet, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig! Ik vond je eerste boek ook al zo mooi. Maar deze heeft het eerste boek overtroffen. Super sfeervol en helemaal in jouw stijl. Echt knap gedaan!
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Sluit me graag aan bij de vorige fans.....in één woord Prachtig.
    En Miss Kitty heeft een prachtige prominente plek in het boek gekregen......
    Joep trouwens ook ;) de ondeugd straalt er vanaf.

    Hier zit al jaren een begin van ook een foto boek in de computer. Kom er alleen niets verder mee.......volgens mij mag ik dan nog wel een leven erbij hebben. Heb net pas onlangs de 1e van Jade gemaakt, moet je nagaan.....en ze is al 4.

    Lang verhaal kort makende.....je boek is wederom een pronkstukje om te koesteren....

    Heb er van genoten

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtig boek.
    Heb er van genoten!
    Groetjes,
    Petra(puck)....een stille volger

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw! Wat een gaaf boek.....
    En super leuk dat je ons laat meekijken.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ga gelijk even een kijkje nemen Lia. Zo op je blog ziet het er al professioneel uit!

    Fijne week & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het ziet er ontzettend mooi uit Lia!!
    Ik had ook niet anders verwacht :-)

    Fijne nieuwe week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een ontzettend mooi boek is het geworden, mijn complimenten hoor!
    Leuk ook dat we op deze manier mee konden kijken.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ontzettend mooi hoor, echt een kroon op je werk!!!
    Geniet ervan hoor. Heerlijk zon huis!

    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Lia,

    Wat ben jij hier toch handig in,en weer alles mooi op de foto gezet!

    groet,

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel mooi en waardevol...en de opmaak van het boek past zo mooi bij je foto's..knap gedaan!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw!!!! Wat waanzinnig mooi en creatief. Als hij in de winkel lag, zouden heel veel mensen hem zo aanschaffen. Iets om heel erg trots op te zijn.

    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw wat is je boek prachtig geworden zeg !!! En die foto's .... zo mooi.
    Iets om weer heel trots op te zijn. Ik heb er weer enorm van genoten.

    Fijne dag nog.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat is je boek mooi geworden. Prachtig om zoiets tastbaars te hebben, van jullie huis.
    En ook Joep ontbreek er niet aan..
    Volgens mij is dit echt zo'n boek wat in een winkel verkocht zou kunnen worden. Misschien iets voor bij Seizoen & Stijl??
    Ik ga nog even op je link klikken om het geheel te bekijken.

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo, ik kom nog even terug om te zeggen hoe geweldig ik je boek vind. Het straalt ook zoveel rust uit, en helemaal in jouw stijl.
    Ik zou bijna zeggen, hier moet je toch iets mee doen..
    Weer iets om trots op te zijn.

    (ik moet nog steeds aan de slag met mijn boek..)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  53. WOW, supermooi boek met een mooi en warm Thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het kon ook niet anders dan dat dit een inspirerend boek zou worden. Je blog en huis zien er al prachtig uit! Leuk ook dat je de tijdschrift-opzet gebruikt hebt.

    Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat is het een prachtboek geworden! Daar mag je trots op zijn, zeg.
    Ik denk dat, als het in de winkel lag, zó weg was!!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Geweldig boek geworden! Wat leuk dat Kitty er ook nog in staat, zo blijft ze er toch een beetje bij. Als ik wat handiger was met de pc, zou ik ook wel zo'n mooi boek willen maken. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dat ziet er gewoonweg professioneel uit. Je hebt nu een echt portfolio, daar kun je nog eens iets mee doen als je zou willen! Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Supergaaf! Uitgeven zou ik zeggen, inspirerend ook...live groet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een goed idee. Ziet er echt prachtig uit. Inderdaad, kun je zo uitgeven. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ooh-hoo wát prachtig daar moet je echt iets mee gaan doen.
    Wees jij maar ontzettend trots op jezelf :-) Chapeau!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat moet ik aan alle reacties nog toevoegen??
    Je bent een topper!

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw Lia wat mooi!
    Hier moet je wat mee gaan doen hoor...wat heb je dit mooi gemaakt....
    Ik ga gauw het hele boek bekijken....
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Super mooi gedaan!
    Pff wat een werk! Maar ja zo ben jij wel helemaal met je hobby bezig en
    dan is het natuurlijk alleen maar leuk om er mee bezig te zijn!
    Helemaal zo jou huis , jou foto's en jou boek!
    En van harte gefeliciteerd hè ook nog maar even via deze weg :-)!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Prachtig! En een perfect moodboard voor onze toekomstige verbouwing :-)

    Proficiat!

    Moest je het laten afdrukken, dan wil ik heel graag een exemplaar ;-)

    Margay

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Proficiat met het mooie boek. Jullie huis en tuin zien er dan ook prachtig uit.
    Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat een ontzettend mooi boek heb je gemaakt zeg! iets om heel trots in te bladeren zo nu en dan... Ik vind het zelf ook leuk om fotoboeken te maken.. vroeger altijd met de hand, een soort scrappen maar nu alles digitaal is, vind ik dat nóg mooier. Het kost een paar uren, maar dan heb je ook wat ;-)

    Goed gedaan!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat heb jij een prachtig boek gemaakt. Echt schitterend. Mag ik je vragen waar jij het hebt laten maken/drukken? Groetjes, Claudia (claudiavesters@ziggo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. gaaf, dat het toch niet uitgegeven wordt......je hebt goud in handen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een mooi boek! Je eerste boek heb ik vele malen bekeken, en ook laten zien aan bijvoorbeeld Jack. Onze huizen hebben qua indeling best wat van elkaar weg, dus dat is heel inspirerend. Zo rustig en sereen als bij jullie zal het bij ons echter nooit worden. Ik vind het prachtig bij jullie en andere mensen ook want ik kom regelmatig op Pinterest foto's van jullie huis tegen. Ook dit boek is weer heel inspirerend, het is heel mooi om alle plaatjes bij elkaar gebundeld te zien. Je hebt ook ontzettend leuke verhaaltjes erbij geschreven; de layout is super! Niets dan lof dus!
    Fijn weekend, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Uitgeven zou ik zeggen!!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik heb gebladerd in je boek,echt prachtig! Lia,ik vind het heel bijzonder,fijne week,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ben zeer nieuwsgierig, maar op de iPad valt het (klk) niet te openen, is hier een oplossing voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Echt zo mooi Lia.
    Dat is genieten voor jou, maar ook voor allen die het boek bekijken.

    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik krijg helaas alleen maar blanke pagina's te zien............... En ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een prachtig en inspirerend boek is dit geworden. Supermooi!!!! Zo leuk ook de vorm waarin je het gegoten hebt als in een prachtig woontijdschrift. Uniek hoor!
    Mocht je het uitgeven dan koop ik het meteen!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Lia,

    Wat een prachtig boek. Je kan zien dat er veel tijd in is gestoken.
    Mocht je ooit een boek gaan uitgeven, dan koop ik er een.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik had het even gemist. maar ik heb je fotoboek even bekeken. Wat een prachtig boek is dat geworden vol met mooie foto's. Volgens mij kan je er wel mee naar een uitgever!! Fijne week, groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Lia ,
    Wat heb jij toch een prachtig huis , ik heb gisteren al eens in je boek gekeken
    en ben vandaag nog eens terug komen kijken , dit is echt puur genieten
    naar al die mooie kleuren/meubels/accessoires kijken zo mooi , dankjewel dat ik mag meekijken !!!
    Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dat ziet er super mooi uit! Ik ga meteen het boek online bekijken. En wat een mooie blog heb je!
    Fijne zondag!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh wat is het weer mooi geworden en wat heb je de foto bij deze post ook leuk gedaan! (trouwens wat heb je een prachtige kleur kaas in die glazen pot staan)
    Als je je fotoboeken zou gaan uitgeven dan zullen ze goed verkopen denk ik ;) Heerlijk om telkens door te bladeren.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Omdat ik nog maar net ben begonnen met mijn blog kom ik jouw fotoboeken tegen en moet hier toch wel eventjes een reactie plaatsen. Wat ziet dat er geweldig uit, echt SUPER!
    Groetjes,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hai Lia, Ooohhhhhwww wat is dit mooi zeg! Ik vind je huis zo mooooooi. Je hebt je niet vastgeklampt aan een tint of kleur, maar ik zie crème grijs taupe... Tenminste voor zover ik de kleuren kan onderscheiden, maar ook in de spullen en meubels. Dat is precies wat ik zou willen, maar ik vind het lastig. Als ik vragen mag wat is ongeveer de kleur van je vouwgordijn en de overgordijnen. Ik heb nu nog kale ramen en stond op het punt vouwgordijnen te laten maken, maar twijfelde te veel over de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia