zondag 12 augustus 2012

Wat we nog meer gedaan hebben…

Zoals ik enige tijd geleden al vertelde hebben we een stappenplan om het een en ander te veranderen in huis. Had al het een en ander in huis voor het geval dat het slecht weer zou zijn. Maar ja, dan staat die verf daar….. Dus heeft manlief besloten om de laatste week toch maar een begin te maken aan de keuken. Ook omdat het best wel veel werk was, en hij dan even lekker door kon gaan. En in de vakantie kan ik heel makkelijk alles laten liggen, en gewoon tussendoor andere dingen gaan doen.

 025 026
De kastdeurtjes werden er voor het gemak even uitgehaald en dan in de schuur geschuurd en geschilderd. Op deze manier kwamen de katten ook niet aan de natte verf.  En die waterverf droogt zo lekker snel buiten in de zon dat het ook best wel snel ging. We hadden een kleur uitgezocht die toch niet helemaal was wat ik voor ogen had. Gelukkig is Jan een kei in het mengen van kleuren, en met een beetje van verschillende mengkleuren word het helemaal de kleur die goed is.

031 027
001 019
Jullie zien al een beetje wat er gebeurt is. Komende week ga ik even foto’s maken, want dat wilde steeds maar niet lukken. Dan had ik weer te veel zon en dan was het weer te donker.
Dus word vervolgd……..

25 opmerkingen:

  1. Wat ben je druk !!!...en nu even genieten van het mooie weer hoor !...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me weer bijzonder nieuwsgierig, Lia!

    Ik wens je een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supervent heb je dat 'ie de keuken maar 'even' gaat verven in de vakantie...
    Ben heel benieuwd naar de 'na' foto's!
    Prettige vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Ziet er goed uit hoor, lekker dat jullie toch nog wat kunnen doen! Ik ben benieuwd naar de vervolgfoto's. Veel succes met schuren en schilderen de komende week. Het wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het vakantie, als je op deze manier kan klussen zonder tijdsdruk, is het helemaal goed! Vakantie is toch doen waar je zin in hebt...
    Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n man die van aanpakken weet :-) De gekozen tinten zijn mooi sober. Volgens mij heb je ook nieuwe deurgrepen geplaatst op de keukendeurtjes of niet?

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd hoe het er straks uitziet, ik weet haast wel zeker dat dat wel goed zit.
    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat er prachtig uitzien.
    Mooie kleur van je kastjes hoor!!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit....
    Heerlijk zo'n man die zelf al vast begint...haha..

    Succes verder!

    Lieve groet
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend, ik ben benieuwd naar het resultaat. Een fijne week en een lieve groet,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You make me curious!!!!

    Klus ze nog en een fijne week,
    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,
    het gaat vast heel mooi worden, en jullie voordeur is trouwens ook een plaatje. Vind het raamoje erin ook heel leuk.
    Fijne week, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd Lia, het wordt vast erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Krijgen je keukenkastjes een andere kleur ? ze waren toch wit of niet ?
    En je wanden worden nu gedaan ,wat n werk ,fijn dat je man het graag doet ,dat scheelt alweer ,ben benieuwd als het allemaal af is
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. klussen!! altijd weer spannend!
    Ben weer benieuwd naar het ongetwijfeld prachtige eindresultaat!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker klussen, als ik het zie, krijg ik er ook zin in. Ik zie dat de muren in e keuken donker worden. Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar heb ze toen zwart geverfd en dat zit er nu al 7 jaar op en dat is hier heeeeel lang hier. Het wordt vast prachtig allemaal. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes met klussen, ben benieuwd... Je voordeur is prachtig, net als de tuin. Nu ga ik nog even rustig genieten van je sfeervolle vakantie-foto's!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia,

    Ben heel benieuwd hoe het er uitgaat zien!! Spannend!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaan jullie hard! Hoop dat we er hier ook nog aan gaan beginnen maar we zijn al een week met een nieuw kippenverblijf bezig en daar ben ik ook heel blij mee want dat is heel erg opgeknapt!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,
    Zie je keukenkastjes een andere kleur ?Ik ben weer benieuwd naar je eind bezig met de keuken.Een fijne week Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben benieuwd naar het resultaat!!
    Succes verder.....gr.......jac......

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kastjes zien er als nieuw uit Lia. Het is mooie kleur geworden! Complimenten voor Jan.

    Het gaat mij jammergenoet niet lukken om voor het weekend nog foto's te plaatsen. Ik heb er zoveel gemaakt en moet ze eerst nog uitzoeken :-)! Sudeley en Hidcote zijn echt prachtig en het bezoeken meer dan waard.

    Ik wens jullie heel veel plezier toe. Geniet ervan!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Lia, wat een rommel heb je zo in huis hè?! Daar moet je even doorheen en wat zal het dan straks dubbel feest zijn als de keuken een plaatje is en als de kamer weer een rustplek is :)Kom maar op met de 'na-foto's'!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het in de rommel zitten, is altijd zo'n struikelblok maar als het dan af is en naar je zin, genietmomentje ... benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia