donderdag 30 augustus 2012

The Cotswold…..

Alle foto’s zijn bekeken, verwijderd of in mapjes geplaatst. Van de kleine 800 heb ik er nog zo’n 650 over, en weet nog niet welke ik zal plaatsen. Maar ik had ook zoveel om vast te leggen. Ook al had ik wel een idee wat te me te wachten stond, doordat we allemaal weleens foto’s op internet of iets op tv gezien hebben, maar in het echt is het toch zoveel anders. En ik kwam ook zulke leuke onverwachte dingen tegen. Maar tijd….tja die kom je gewoon te kort. Wij waren er dan ook maar een aantal dagen.
We verbleven de eerste dagen in Broadway, een van de mooiste dorpjes in de Cotswold. En waar vanuit we heel makkelijk de andere plaatsen konden aandoen. We hadden een lijstje gemaakt van wat we wilden zien, want we waren natuurlijk met z’n drieën. En dan moet je daar ook rekening mee houden. Zo hebben we de dag van aankomst gewoon wat gewandeld, maar de tweede dag zijn we naar Hidgote Garden geweest. We kregen van de eigenaresse van de B&B de tip om vroeg te gaan, omdat de kans groot was dat ik anders alleen maar mensen op de foto kreeg. En ze had gelijk, we waren de drukte steeds voor.
Ik laat jullie een klein beetje meekijken.

Hidcote garden (158)
Hidcote garden (3)
Hidcote garden (28) Hidcote garden (52)
Hidcote garden (18)
Hidcote garden (37) Hidcote garden (4)
Hidcote garden (161) Hidcote garden (127)
Hidcote garden (41)
Hidcote garden (151)
Dit Engelse echtpaar zat gewoon op de juiste plaats, en heb even toestemming gevraagd. En natuurlijk moeten er ook wel wat van die prachtige bloemen vastgelegd worden, en dit bijtje wilde er ook wel op.

Hidcote garden (170)
Hidcote garden (25)

En deze pink rose is een bedankje voor jou Lynda, willen jullie weten waarom, KLIK dan even hier. Laten we het hier maar bij laten, want ik val jullie misschien nog wel vaker lastig met mijn foto’s.
Voor straks een fijn weekend…..



33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, en wat een heerlijke plek om te vertoeven. Vond ze inspirerend, leuk ook met het Engelse echtpaar. Ik ben heel benieuwd naar de rest. Vond trouwens de Zeeuwse foto's ook erg leuk van laatst. Kom zelf van de kust en woon nu bij de bossen, en beiden zitten in 't hart.

    groetjes uit Duitsland,

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Val ons gerust nog heel vaak lastig met je foto's Lia ;-)
    Net even gekeken op je link en... wat een prachtige thuis heb je toch.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig daar mooie foto's, van mij mag je er wel meer laten zien.

    Mooie binnenkijker van jullie huis.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, het valt mij op dat alles ook zo fraai onderhouden is. Het staat hoog op mijn wensenlijstje om hier naar toe te gaan, maar zolang onze meiden nog mee willen, verwacht ik niet dat dat gaat lukken!

    De woonreportage is helemaal Lia, mooi hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! wat mooi daar.
    Dat is GENIETEN met hoofdletters.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zulke mooie foto's :-)
    Ik had het al op FB gezien, wat een geweldige binnenkijker Lia. Jullie mooie huis verdient ook op deze site een plekje!

    Nogmaals een fijn weekend gewenst!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en dat echtpaar...
    lovely.
    Laat maar snel meer zien.
    Fijn weekend

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! En haha, de bloemetjes en bijtjes? Daar wisten die oude luitjes natuurlijk alles van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh prachtig je foto`s,het is daar zo mooi en de mensjes zo lief,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk reisje heb je gehad zeg! Schitterend, die mooie groene Engelse tuinen. En dat echtpaar is kostelijk, zo zouden we allemaal oud moeten mogen worden!
    Ik klikte toch even op de link en wat een leuke binnenkijker! Vooral de foto met de spiegel spak me erg aan door de spiegelbeelden! Geweldige post!

    Lieve groet en alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het daar prachtig! Je hebt het ook schitterend vastgelegd.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige reis Lia en zo lief dat Engelse echtpaar op dat bankje!
    en ik heb natuurlijk even doorgeklikt en even heerlijk door je huis gewandeld, wat een heerlijk sfeertje heb je.. je hebt inderdaad je huis gevonden:)

    fijne avond!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn mooi Lia.....ik heb er van genoten...kom maar op met het vervolg....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's. Het is net of ik er nu ook een beetje geweest ben.
    De reportage is helemaal jan en lia, een soort merk, net als een echte piet boon of welk merk dan ook. Echt top.
    Lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaa, prachtig de tuin van Hidcote! Mooie foto's heb je er gemaakt. Wij zijn er ook eens geweest (nog voor de digitale foto's haha) en ooit wil ik weer terug!
    Vanavond op BBC2 komt er een documentaire over Hidcote, die zou ik zelf ook heeeel graag willen zien, maar we gaan vanavond naar de bruiloft van de buren.
    Ik verheug me op de rest van je Engeland-foto's!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's Lia en leuk het engelse echtpaar !
    Fijn weekend !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Val ons maar lastig hoor Lia met al die mooie foto's hihi.
    Wat een prachtige omgeving en ik herken het gevoel van het in het echt beleven hiervan, dat is zoveel mooier.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lia,
    Wat een prachtige foto's.
    Het is alweer heel wat jaartjes geleden dat ik daar ook was.
    Op deze manier geniet ik weer een beetje mee. ;-)
    Alvast een fijn weekend.
    Groetjes,
    Petra puck

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Lia,
    Wat een geweldige fotoreportage heb je er van gemaakt. En dan dat echtpaaar op dat bankje. Wat een leuk idee om dat zo vast te leggen. Ik heb echt genoten hoor.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,
    Snap je nu waarom ik zó verliefd ben op Engeland? :-) Het is zo leuk, wij zijn een paar weken geleden in de Cotswold geweest....en op Hidcote Manor EN in Broadway....prachtig daar he en van die lekkere typische engelse snuisterwinkeltjes.....
    En dan de white cliffs.....ik zie ze over een paar daagjes weer...
    Fijn weekend Lia!
    groetjes Angélique (van Country Chique):-) rijmt ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O Lia, wat prachtig mooi allemaal. Ik ben zo gek op die sfeer, alsof daar echt de tijd heeft stilgestaan. Heerlijk... Ik geniet met je mee hoor, en hopelijk val je ons er nog heel wat keer mee lastig...
    Ik wens je voor nu een prachtig weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh, ik had toch gezegd dat ik ook in de Cotswolds was geweest? En ik was vergeten te zeggen waar we sliepen maar dat was dus in dit hotel!Wij sliepen in het puntje rechts boven! Wat een geweldige plek is het he? Wij hebben daar toen ook nog twee bruiloften gezien en dat was schitterend in dit plaatje. Ik ben benieuwd of je op nog meer bekende plekken bent geweest.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb me vergist, want toen ik mijn eigen foto's ging bekijken zag ik dat er wel erg op leek maar toch iets anders was...maar goed het doet niks af aan de schitterende omgeving! Fijn dat je het er zo leuk hebt gehad!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,
    Wat een mooie foto's, het maakt me erg nieuwsgierig. Ik hoop er een keer heen te kunnen, met mijn mannetje. Ik kijk er naar uit, als je nog meer van die mooie plaatjes hebt.
    Fijn weekend en groetjes.
    Catja







    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toch nog lekker op vakantie gegaan zie ik... heerlijk! En je keuken is ook prachtig geworden trouwens.

    Leuk dat jullie huis ook een plekje op de website van Lynda heeft gekregen; dik verdiend!

    Groetjes en een fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig weer je foto's en dat echtpaar maakte het Engelse sfeertje echt helemaal af, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Lia.
    En wát is het daar mooi ... !!!!!
    Nostalgie viert daar hoogtij inclusief het echtpaar hihi
    Leuk die reportage van en bij Lynda :-)
    Helemaal JIJ
    Wens jullie een hele fijne zondag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow je hebt aardig wat foto's gemaakt haha, lekker om zo met de camera alle mooie plekjes vast te leggen
    het zijn prachtige foto's (ook van het Engelse echtpaar !)
    Nu lekker nagenieten van alle mooie foto's
    fijne dag nog
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. *ZOEF*...wat een beauty!!!! Zullen we hem delen? Jij bedankt voor je gastvrijheid;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige foto's en ook je vorige post is prachtig, Ik wil meeer! Ben dol op vakantieposten..lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige foto's zeg! Heel mooi Lia.
    Wat een heerlijk sfeertje hangt daar en wat is het allemaal netjes! Kan me voorstellen dat je het er heel fijn gehad hebt.

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who was doing a little research on this. And he actually bought me lunch simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here on your blog.

    Have a look at my web page - how to get more followers on instagram

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia