vrijdag 20 april 2012

Zonnig hart…..


Zonnig, zul je denken…. nou af en toe, maar het wil maar geen lente worden, en dan ben je toch meer binnenshuis bezig dan buiten. En dan schuif je af en toen maar eens met wat spullen.
En als je dan ook even met de camera wat vast wil gaan leggen, piept er opeens de zon doorheen.

004
En laat door de bos magnoliatakken, het hart wat er aan hing op de muur schijnen. Dat maakt het toch meteen wat vrolijker.
Wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen.

38 opmerkingen:

  1. Bijzonder effect zo, mooi.
    Wat een mooie Cloche!
    En wat een bijzonder mooie foto {de laatste} van Joep uit je vorige post!!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto!
    Zo'n mooie cloche is voor mij nog een grote wens....;-))
    Heel fijn weekend!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje liefde op een zonnige dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gezien Lia! Dit had ik vanmorgen net even nodig... Ik zie je gauw!! Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto.En ben net als Dineke "jaloers" op je cloche.Wat istie mooi!!
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van zo'n prachtige schaduw op de muur word je wel vrolijk.

    Jij ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat het zonlicht het hart zo weerkaatste op de muur...nu buiten nog een flink zonnetje, daar kijk ik ook naar uit hoor. Maar ik geloof dat het er voorlopig nog niet in zit.

    Ik wens je een gezellig weekend Lia!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen hé dat het maar geen lente wil worden.... Jammer dat het weer zo grillig is in Nederland, het is vaker slecht dan goed. Maar we houden de moed er in, misschien wordt het eind volgende week beter las ik.
    Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zonnetje wilt nog niet zo, al schijnt nu hier wel. Maar ik vind het maar koud, ik mis de warmte van buiten, lekker met je gezicht in de zon zitten. Hoop dat dit niet lang meer duurt voordat we dat kunnen..
    Mooi dat schaduw-hart op je foto!

    Ik wens je een mooi weekend

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi...
    Fijn weekend
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto, zo'n mooi effect!! En heerlijk om bij het openen van jou bloc lekker naar deze mooie muziek te kunnen luisteren. Fijn weekend en hopelijk een beetje zon.
    Gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Lia en nu maar hopen dat hij echt een keer goed gaat schijnen want daar zijn we wel aan toe !
    Fijn weekend !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een te gekke foto Lia.

    Handig ik zoek ook nog iemand die de prullenbakken boven wil leeg maken, haha

    En wat is je vensterbank mooi geworden!!

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lieve Lia,mooi het hartje op de muur,...fijn weekend,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,
    Prachtig gevangen.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    en ik duim voor wat meer zon...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto, de zon geeft een mooi sfeerplaatje!

    Fijn weekend
    Groetjes Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig plaatje. Net alsof de zon je een handje wilde helpen :). Fijn weekend! Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gevangen....

    Fijn weekend
    lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En dan is het wel aan jou besteed om dit moment prachtig vast te leggen met je camera... Mooi!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bijzondere foto! En wat een mooie cloche...
    Fijn weekend

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. BIJZONDER MOOI !!!!En prachtig op de foto vastgelegd......Nog een fijn weekend......Groetjes..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zonnestralen vangen....van wie ken ik dat toch nog meer :) Het is een mooi geheel geworden zo. Fijn weekend Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige foto Lia,,leuk als je zoiets in je lens weet te vangen.
    groetjes en een fijn weekend.
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi...het lijkt wel een ansicht kaart...liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat apart,de schaduw op de muur.
    Hier word je inderdaad vrolijk van.
    Het zijn dikwijls de kleine dingen die het doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik verlang ook enorm naar het weer wat we kort geleden hebben gehad. Het is nu zulk vervelend koud weer. Ik kan er niet aan wennen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie foto Lia! Fijn weekend verder en maar hopen dat de zon er nog even doorkomt, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige cloche heb jij... en dat hart is evenzomooi!

    Fijn weekend, vandaag viel het toch best mee met de buien?

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, wat een kado'tje.
    Genieten.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto! En laat die zon maar heel snel langdurig gaan schijnen!!! Fijn weekend en groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi!
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Net wat ik nodig had ;)

    fijne zonnige zondag

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zijn dat nog steeds de magnoliatakken die je van je zoon kreeg Lia? Zijn ze misschien heel mooi ingedroogd ? Of zet je steeds weer nieuwe takken in de vaas?
    Maakt ook niet uit .......het totaalplaatje is prachtig!


    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gelukkig zijn dat de momenten dat je weer helemaal blij bent. Mooi vastgelegd.
    Wens je nog een gezellige zondagavond.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wens je een gezellig weekend:)Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat geven zonnestralen toch bijzondere effecten!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaaf gekiekt Lia! Fijne week! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig hoe je dit effect hebt "gevangen".
    Maarre ik wil die zonnestralen terug !!!!
    Jakkes wat een saai weer op het moment.
    Wat denk je krijgen we mooi weer met Koninginnedag ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia