maandag 2 april 2012

Fijne Pasen…….

 

 

031

027

036

Afgelopen week was ik even wat aan het spelen met mijn camera. Ik zag op diverse blogs allemaal leuke eitjes voorbij komen, en dacht hé die heb ik ook nog ergens. Leuk vind ik ze zeker maar toen ik ze gevonden had dacht ik ook  “Wat nu……, en waar laat ik ze”  En ik bedacht om er eerst maar eens een paar leuke foto’s van te gaan maken buiten op de tuintafel. Maar dat was nog een heel gedoe. Waarom zou je denken, nou ik had twee vriendjes die mij graag wilde helpen.

 

034

Eerst kwam Mevrouw snorrepoes en later ook Meneer snorrepoes, en och ook dat gaf weer leuke plaatjes.

 

Ik wens jullie alvast Hele Fijne Paasdagen….

51 opmerkingen:

  1. Lieve Lia, jullie ook heel fijne Paasdagen. Wat zijn het toch boeven,altijd erbij als je iets verander.
    Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag altijd graag even spelen met de camera als er niemand thuis is, maar dat ben jij eigenlijk nooit hè?!
    Ze houden je wel leuk bezig :)))
    Maar.. ik wel wel graag weten waar je ze nu hebt neergelegd!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk die kwarteleitjes, ik heb ze op de tuintafel onder een glazen stolp, staat gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi.....liefs van mij....xxx...fijne paasdagen....xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Breek de dag...tik een eitje"
    hebben ze vast gedacht ;)

    Geef ze ongelijk.

    Fijne avond en fijne dagen

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Voor jou en je gezin ook fijne paasdagen gewenst!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zijn prachtig geworden ...heerlijk he spelen met je camera had ook zo dag vandaag hahahah fijne pasen tooooo lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha dit levert prachtige plaatjes :-)
    Ze zetten ook altijd de achtervolging in hihi
    Die kwarteleitjes doen het altijd goed.
    Wens je heerlijke Paasdagen lieve Lia
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor de poezen is het aankomend weekend Pasen :)! De stolp van Hennie is trouwens ook een goed plan, ben wel benieuwd hoe Joep en miss Kitty daar op zouden reageren...

    Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie eikes, mooie foto's en lekkere poezenbeesten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi... En juist het feit dat zij zich ermee bemoeien, maakt jouw foto's nog eens extra leuk! Die eitjes liggen hier op die stoere tafel met dat ornament eigenlijk nog niet zo verkeerd toch? Of hebben ze inmiddels toch een ander plekje gekregen?!

    Jij ook alvast een heel fijn paasweekend, liefs Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nee DIE eitjes overleven t hier niet....erg leuk om van de tafel te meppen...;), maar ja...je vergeeft het ze toch steeds weer

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze liggen altijd te slapen lijkt het wel, maar als er wat te beleven valt dan zijn ze er als de kippen bij...

    Alvast fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die laatste foto Lia, dat pootje... zo lief :)
    Ik wens jou en je familie ook alvast hele mooie Paasdagen!

    Lieve groet uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie plaatjes Lia. Vooral die laatste met het kattepootje vind ik schattig.Jullie ook vast hele fijne paasdagen.
    Fijne avond.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was de zolder opgedoken voor de paaseitjes maar t staat nu zo vol met bloemen van mn verjaardag dat ik even geen zin heb in nog meer drukte .......kweet niet of ik er nog aan ga beginnen ook ....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk..dat is leuk, het rolt en je kan er lekker tegen aan duwen..geef mij ook een eitje :)
    Liggen ze nu ergens of heeft het daar de kans niet voor gekregen?
    Fijne paasdagen alvast voor jou en je gezin, Lia!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's Lia. Helemaal in jouw stijl!

    Ik wens jou ook fijne paasdagen toe.

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit heeft geen uitleg nodig, zo mooi en lekker speels...
    Die kleine pootjes zo lekker bij de eitjes...altijd lief.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een helpend pootje is nooit weg ;)
    Je compositie is goed geslaagd, ik ben er weg van.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's!
    Voor jou ook een fijne week en goede paasdagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief! fijne paasdagen!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha die eitjes dagen uit tot creativiteit en Mevrouw en Meneer Snorrepoes hadden daar een iets ander idee bij dan jij:))
    ik wens jou ook hele fijne paasdagen!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit klinkt zeer bekent... ik vind hier de eitjes elke morgen overal in de kamer terug.
    Mooie foto heb je gemaakt.
    Fijne paasdagen alvast!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je weer een mooie en sfeervolle plaatjes geschoten! En ja, alles wat rolt, gaan ze achteraan! Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach wat lief,dat kattenpootje.
    Ze hielp even om de eitjes mooi neer te leggen.

    Hele mooie foto's trouwens.
    Ook jij hele fijne Paasdagen toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bij mij zijn ze ook altijd graag in de buurt, poezenliefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ook voor jullie een heerlijke paasweek ... prachtig, de foto met het poezenpootje! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik had ook een bak opgemaakt met eitjes..worden er al elke dag minder...minoes is er nogal gek op haha. prachtige fotos weer hoor.dat pootje..zo leuk..
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ondanks dat je geplaagd werd door dhr. en mevr. Snorremans heeft het toch mooie plaatjes opgeleverd! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. aaah die laatste foto dat pootje....

    Hele fijne dagen ook voor jullie!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een robuust pootje van Kitty haha, erg mooie foto !
    Fijne dagen gewenst
    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige foto's Lia.
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende foto's!!
    Die laatste is zo geweldig met het poezenpootje!

    Hele fijne Paasdagen, geniet ervan!!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier moeten toch ook echt eitjes liggen van vorig jaar toen ze nog zo gezellig in een pot zaten. Ik hou het dit jaar maar op sfeer proeven in blogland en weet nu al dat ik ze net na pasen vast tegen ga komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hier moeten toch ook echt eitjes liggen van vorig jaar toen ze nog zo gezellig in een pot zaten. Ik hou het dit jaar maar op sfeer proeven in blogland en weet nu al dat ik ze net na pasen vast tegen ga komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. PRACHTIGE FOTO'S LIA!!
    ERG MOOI ZO IN COMBINATIE MET HET ORNAMENT

    MOOI GEDAAN EN GELUKT!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie foto's Lia en zo lief dat pootje ,wens jullie fijne paasdagen !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  39. En zo ontstaat er weer een leuke post met mooie foto's!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie foto's, kattenpootjes zijn altijd erg snoezig.
    Jij ook alvast fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het heeft je wel prachtige plaatjes opgeleverd, lia, ondanks dat die snorrepoezen erbij waren. Ik blijft het geweldige beesten vinden, hoe jij ze hier beschrijft. Heerlijke ondeugende poezen.
    Ik wens je alvast hele mooie Paasdagen, geniet van het samen zijn..
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een leuke post...
    Lieve groet en fijne paasdagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jouw post is leuk Lia! Fijne dagen he, geniet ervan. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuke foto's! En voor jullie ook hele fijne paasdagen!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Lia,

    Ook voor jullie een heel fijn Paasweekend.
    Ik geniet erg van je poezenbeesten!

    Groet van mij,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Zo gelijk even terug gelezen, ik loop helemaal achter. Nooit saai bij jou met die poezen. En soms zijn dieren net mensen. Bij onze haantjes moet ik ook altijd zo lachen met dat haantjesgedag, net mannen! En ik zie ook bejaarde-vrouwtjes zich uitsloven bij m'n vader. (ik hoop niet dat ik later zo wordt) Dus miss Kitty is net een afspiegeling van de maatschappij..

    Hele fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Lia,hele fijne paasdagen gewenst en wat een heerlijk foto`s weer van de poezen,een heerlijke post,echt van genoten,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gave foto`s Lia en haha ja leuk zijn poezen,als ik aan het rommelen ben,zitten ze er ook gelijk bij en soms ben ik wat kwijt opeens,dan hebben ze het van tafel getikt haha,fijne 2e paasdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia