dinsdag 3 januari 2012

Gewoon verder……



Het is alweer 3 Januari 2012, en het leven gaat weer zijn normale gangetje. Ik ben inmiddels moeder van een getrouwde zoon. Dat klinkt héél apart. En als de ambtenaar dan ook nog vertelt wat je kind van zijn ouders vind, nou dan krijg je toch wel de rillingen hoor. Het was ook een geweldige leuke dag gisteren, heel klein en intiem en met een geweldige sfeer. Wil jullie nog bedanken voor de felicitaties. Tijdens de plechtigheid heeft een ander foto’s gemaakt, maar nadat de duiven losgelaten werden zijn we nog foto’s wezen maken, en de weergoden hadden het goed met ons voor. Dus een nieuwe opdracht voor een boek ligt weer op me te wachten.

059 - kopie

En vandaag ben ik heel erg aan het schoonmaken geslagen. Gelukkig hebben mijn nieuwe buren het meeste lawaai gemaakt toen ik in het huis van onze zoon was. De poezen kunnen weer heerlijk rustig ergens slapen zonder zich rot te schrikken van al dat vreemde geluid hiernaast, en die vreselijke knallen buiten van het vuurwerk. Het was hier soms net oorlog, niet normaal meer…. En ik was Joep kwijt….. Men, wat heb ik gezocht… Je weet natuurlijk niet of hij naar buiten was geglipt. Maar opeens……ja hoor, daar was meneer..

009
In de keuken bovenop de hoge kast ligt meneer gewoon alles in de gaten te houden. En valt er zelfs in slaap.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week in het nieuwe jaar, en de nieuwe volgers van Harte Welkom….

51 opmerkingen:

  1. Lieve Lia,

    Van harte gefeliciteerd met je getrouwde zoon...
    Ik wens ze veel geluk en gezondheid toe!
    En was het leuk in het Noorden??

    Groetjes,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je nog Lia dat ik je vertelde van Joris en de hoge kast waar hij opgaat ;-) dat smoeltje van Joep is wel zo herkenbaar, heerlijk
    En dat zoeken, wat kun je je dan ineens heel erg ongerust voelen.

    Moeder van een getrouwde zoon......dat voelt wel heel apart denk ik ook, proficiat Lia.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia.
    Van harte gefeliciteerd... wel stoer hoor een getrouwde zoon....
    En een gelukkig nieuwjaar...!!
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je zoon ....en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar ... prachtig joep zo en geeft hem eens ongelijk tis voor een kat een heerlijk plekje om te slapen .... wens je nog een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lia, van harte gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon.Heb zelf ook een getrouwde zoon inmiddels al wel 5 jaar maar dat was ook een bijzondere dag.
    Liefs Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie getrouwde zoon en schoondochter!
    Wat fijn dat het gisteren zo,n geslaagde dag was, en dat jullie er zo van genoten hebben!!

    O,O die Joep wat zal je geschrokken zijn maar daar boven op die kast ligt ie mooi het nieuwe jaar in te kijken!!

    Hier ook al het kerstspul eruit en aan de poets geweest gisteren en maar meteen wat hyacintbolletjes gekocht en een plak mos en daarmee het weer lekker gezellig gemaakt!

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie zijn het jaar goed begonnen Lia, nog van harte gefeliciteerd !!
    wat een lieverd is Joep toch, je moet volgens mij oppassen om niet aan 1 stuk door te knuffelen :-)
    Hier waren de poezen ook erg bang, en die knallen waren idd niet normaal meer, sjonge ben blij dat het weer achter de rug is
    voor het nieuwe jaar veel geluk en gezondheid gewenst meis !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon! Fijn dat het een mooie dag is geweest.
    Ben heel benieuwd naar de foto's..... Je laat ons toch nog wel even meegenieten hè?
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Lia, ik heb zomaar een paar posten van je gemist. Allereerst gefeliciteerd met je zoon, en natuurlijk nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Tot vrijdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met het bruidspaar!
    Poezen zijn maar gekkerds.. wij maken ons helemaal ongerust en hij ligt gewoon lekker te slapen. Onze Tommie was met oudejaarsnacht ook kwijt, madam lag bang onder het bed terwijl ik al bijna op straat liep te zoeken ( omdat de deur ineens los stond) grote paniek even dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lia, met jullie trouwdag én die van jullie zoon. Wat lijkt mij dat bijzonder om mee te maken. Jullie hadden een prachtige dag, beter dan vandaag ;-) En leuk dat jij de eer krijgt om een foto-album te maken.

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oohoooooohooo ik begrijp dat ikw at gemist heb :(....maar dat een felicitatie op zn plaats is! GEFELICITEERD!!! Ik ga meteen terugkijken naar je blog van.......????

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter. Fijn om te lezen dat jullie allemaal zo hebben genoten en dat het weer goed heeft meegewerkt. Dat is vandaag wel anders!

    En Joep heeft het goed voor elkaar zo boven op de kast. Ik vind het een prachtige kat!

    Groetjes, Nancy (Madam Mikmak)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joep mag wel oppassen dat hij er niet vanaf kiepert!

    Wat kun je je dan ineens oud voelen, moeder van een getrouwde zoon, je hebt je taak volbracht. Dat ze samen maar heel gelukkig mogen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben! Weer een wending aan het leven.
    Ja, en dan weer over tot de orde van de dag, schoonmaken...
    Wat is Joep toch een grappige poes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou wat fijn dat het weer goed was......heerlijk nou mam nu heb je dus een getrouwde zoon......en word je binnenkort oma...whahahahahhahha....grapje hoor...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou moedervangetrouwdezoonmevrouw, van harte gefelicieerd nog met deze speciale gebeurtenis. Wat moet dat een bijzondere dag zijn voor de moeder van de Gom. Duurt hier gelukkig (hoop ik toch) nog even. Ik wens je een heel gelukkig, gezond, gezellig en geweldig 2012 toe. Ik beloof je nog regelmatig "lastig" te komen vallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat jullie zo'n geweldige dag gehad hebben en het weer nog meeviel. Vandaag was het echt slechter.
    Nogmaals mijn felicitaties en veel geluk voor het bruidspaar.
    Die Joep, ik weet dat je dan even helemaal in paniek kan raken; ik in ieder geval wel. Soms hebben ze van die plekjes gevonden waar je dus echt niet kijkt. Gelukkig was hij niet naar buiten.
    Succes met je boek. Het zal vast prachtig worden en je zoon en schoondochter zullen een waardevolle herinnering krijgen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog Proficiat met het huwelijk van je zoon en schoondochter.
    En de foto van de duif is schitterend.

    En ach,die lieve Joep.
    Wat een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, een dochter erbij..wat een mooi feest zal het geweest zijn..heerlijk om zo samen te genieten.
    Gelukkig is de poes terecht...o, grote schrik als je die kwijt bent...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst van harte gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon Lia, wat leuk en wat hebben jullie het getroffen met het weer. Vandaag zijn de hemelsluizen wijdopen gegaan.
    Ook wens ik je een Gelukkig Nieuwjaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad! Nogmaals gefeliciteerd
    met jullie zoon en schoondochter en natuurlijk jullie zelf!
    En dan is het opeens 'gewoon' 3 januari...time flies...
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon! Wat moet dat mooi zijn om mee te maken.....

    Verder wens ik jullie het allerbeste voor het komende jaar. Gezondheid, geluk, liefde.

    En wat is die Joep een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat fijn dat het gisteren zo'n mooie dag was om op terug te kijken. Het lijkt me heel bijzonder als je eigen kind trouwt.

    Die Joep, ik kan me voorstellen dat je je naar schrikt als je hem niet kan vinden . Ik zie het al helemaal voor me: bovenop die kast zit hij lekker te kijken hoe jij aan het zoeken bent. En hij zich maar niet verroeren. Misschien had hij zelf wel de grootste lol dat jij zijn verstopplekje niet zo snel kon vinden.

    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, Joep, deze naam past echt bij 'm... Maar wat kan ik me je ongerustheid van je voorstellen zeg!! Gelukkig is hij weer terecht.
    En gefeliciteerd met je zoon Lia! Jullie hadden zeker mooi weer gisteren! Ben benieuwd naar de foto's...

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hai Lia,van harte gefeliciteerd met t huwelijk van je zoon en schoondochter!!
    En dan die Joep hoe verzint t beest t?
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai Lia
    Gefeliciteerd nog met je zoon en schoondochter
    en de allerbeste wensen
    eindelijk is alles weer "normaal"
    Ik heb een item op m n blog gezet en heb Jou samen met Hennie uit gekozen om mee te doen
    Ik hoop dat je het leuk vindt !
    Kijk maaar eventjes
    X Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Lia,van harte gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon wat een prachtige foto van de duif en gelukkig dat de poes weer terecht is,......fijne avond verders,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon en schoondochter en natuurlijk ook nog met jullie eigen trouwdag! Joep heeft een mooi plekje gevonden ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Lia,

    Nog van harte met het huwelijk van je zoon. Wat leuk voor je ! t was vast een prachtige dag ! Oh joh, dat vuurwerk! Hou op, ik heb er een hekel aan, ook vanwege de dieren. Fijn dat Yoep weer terug was bij jullie, daar moet je toch niet aan denken joh ! Tis zo'n lieverd en superfotogeniek vind ik jullie lieve schat. Lieve groet van mij.
    Alle goeds voor 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik had dit heugelijke feit helemaal gemist; van harte gefeliciteerd!! Een bruiloft blijft altijd bijzonder...laat staan als het je zoon is die trouwt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. jeetje wat een hoop reacties al! Nou heel afgezaagd maar ook ik wil je hartelijk feliciteren met het huwelijk van je zoon! Je hebt er een dochter bijgekregen, hoe bijzonder!Ik kan me voorstellen dat dat toch een beetje anders voelt dan voorheen ;-) Mijn zoontje is pas 3 jaar en ik moet er nog even niet aan denken hoor, de meiden, het stappen, de deur uit, trouwen... het gaat al allemaal zo snel!!
    Ik wens je een fijne week toe en veel plezier met het maken van het fotoboek, weet zeker dat jij dat heeeel mooi kunt!!!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alsnog gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon.De foto met de duif is goed gelukt zeg, en dat fotoboek, nou dat wordt vast erg mooi.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allereerst voor jou en je gezin een sprankelend en gezond 2012 gewenst Lia, vol liefde, vriendschap en geluk!

    Jullie zijn wat dat betreft het jaar goed begonnen, mijn hartelijke felicitaties voor jullie en natuurlijk het bruidspaar in het bijzonder! Geweldig dat het zo'n mooie dag is geweest, daar kun je als ouders nog lang met veel plezier op terug kijken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mijn felicitaties nog hoop dat ook nog eens mee te maken de trouwerij van mijn dochters.
    Ga zo nog eens lekker even rondneuzen op je blog heb het zo druk gehad met van alles en nog wat.Maar nu met frisse start er weer tegen aan ook met mijn nieuwe blog.http://handandhomemadebyjoan.blogspot.com.
    het andere gaat uit de lucht binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Lia,
    Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter. Hoe klinkt dat hè, een getrouwde zoon.. Leuk hoor.
    En gelukkig was het maandag redelijk weer, scheelt toch enorm als het wat lichter is buiten.
    Die Joep, gewoon lekker boven op de kast en zich heel stilletjes houden, de boef...
    Fijn dat de rust is weergekeerd, rust om je heen geeft rust in je hoofd.
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon!!
    Schrikken, hé als je poes niet vind...de onze is ook goed in zich verstoppen...

    Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Joep had een mooi plekje voor zichzelf uitgezocht.. Wat kan je dan zoeken zeg, en helemaal op zo'n avond.
    Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en je eigen trouwdag. Zo intiem is vaak veel mooier.

    Sop en klus ze.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nog van harte met t huwelijk van je zoon!!Lijkt me idd heel bijzonder!!En als je moeder dan zulke mooie foto's van je trouwdag kan maken...super istie met die duif zeg!!
    Volgens mij is heel blogland aan de poets deze week (ik ook hoor!).Heerlijk He!!
    Jij ook fijne week.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige foto van de kat zo op de kast, erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De beste wensen nog en proficiat met jullie getrouwde zoon. Jullie jaar is goed begonnen :)))
    Fijne dag lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je getrouwde zoon. Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar dat fotoboek laat je nog iets zien aan ons??

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat fijn dat het een leuke dag is geweest afgelopen maandag .En ik ben benieuwd naar je nieuwe fotoboek en dat gaat vast mooi worden .
    En dan Joep hij blijft lekker ontdeugend gelukkig was hij binnen en nog op een plek waar je niet zo snel zoekt !
    Fijne week
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Natuurlijk de beste wensen,op naar een mooi 2012. Maar jouw jaar is al mooi begonnen, gefeliciteerd! Ook dit jaar blijf ik je graag volgen, ik weet zeker dat ik er weer van ga genieten. Gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  45. nog één vraagje: van wie is dit prachtige lied? kippenvel!! gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Lia,
    Nog van harte gefeliciteerd met je zoon !!Toch wel heel speciaal om een getrouwde zoon te hebben...En verder wens ik je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar !!!!
    Lieve groet...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Magical so precious are our darling sons so happy for you. Hope you have a lovely day today my friend.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon, wat leuk!
    En dat van kat kwijt raken met vuurwerk dat ken ik, vorig jaar wij zoeken, zoeken, en meneer ligt onder n stoel...ggggrrr, maar goed, beter dan buiten ergens...
    Fijne week, ook voor jou!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Sinds gisteren heb ik je blog ontdekt. Wat is dit een geweldige blog. Ik houd van die stoere decoratie en een mooie tak op een stoere vaas! Ik krijg energie als ik dit allemaal zie. Ik wil je daarvoor bedanken. Ik heb nog een vraag: Is jou fotoboek ook te koop? Ik zou hem graag willen kopen....

    Vriendelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd Lia, bijzonder moment toch als je kind het ja-woord geeft. En die Joep, wat een boef is het toch! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh Lia heb ik toch bijna gemist dat je inmiddels moeder bent van een getrouwde zoon. Meis wát geweldig van harte gefeliciteerd X
    Héérlijk dat jullie zo hebben genoten van deze mooie dag. En wat zul je TROTS zijn ;-)
    Wens je verder nog een hartverwarmend, gezond en heel gelukkig 2012. Op een mooi blogjaar hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia