vrijdag 20 januari 2012

Bedankt en details…….



Voordat jullie verder lezen wil ik jullie bedanken voor de vele lieve reacties op mijn vorige post. Ook de mails die ik kreeg waren hartverwarmend en een bijzondere sprong eruit omdat ZIJ nog zit te wachten. Het doet me goed, en woensdag en gisteren was ik Total loss door alle spanningen, maar vandaag gaan we weer verder.

Renny van Bizzy @t home heeft wel vaker een challenge, maar deze vind ik wel erg leuk. Omdat ook ik altijd op details let. En details op de foto’s maken het altijd net even specialer.
Nu was het zoeken in mijn mapjes of nieuwe details vastleggen. Ik kies toch voor nieuw, en omdat het gisteren druilerig weer was, zochten we binnen iets op. Want ook binnen zijn er altijd mooie details te vinden.
004
Een compleet plaatje is mooi, maar als je verder kijkt.

005 007
014 012
Dan zie je dat er letters in het schaaltje staan, dat de robuuste kandelaar een knoest heeft in het hout, dat een kaars een eigen vorm aanneemt na het branden waardoor hij nog mooier word, en dat de kop van een pion op een champignon lijkt.
Zomaar wat bijzondere details in een op het oog gewoon plaatje.

017

Alvast een heel fijn weekend.
En Hanneke als je dit leest voor jou heel veel sterkte…

47 opmerkingen:

  1. Wat een mooie detailfoto's Lia...ik ben erg gek op. Je ziet zoveel extra's als je iets van heel dichtbij bekijkt!!

    Als ik het zo lees, kan Hanneke wel wat steun gebruiken...ik wens haar dan ook heel veel sterkte toe! Ben nog steeds erg blij dat jij zulk goed nieuws gekregen hebt.

    Een fijn weekend...met naar ik hoop mooier weer dan nu, het komt hier met bakken uit de lucht!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige challenge van Renny, jij hebt er ook weer iets moois van gemaakt.

    Groet en fijn weekend,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan altijd zo genieten van jouw interieur.....zo sereen en chic..
    Prachtig !!!
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes van Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie detail-foto's! Met kleuren om van te smullen...
    Jij ook heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi!!


    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh ik lees nu pas je vorige bericht....wat een enorme schrik moet dat geweest zijn zeg...gelukkig is het goed afgelopen en kan je genieten van alles...en weer opgelucht adem halen wat fijn voor je.
    Mooie foto's zeg.... ik wens je een gezellig en mooi weekend..

    hart, groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmmm prachtigggg vin zulke foto's zo mooi ..heeerlijk dat je je wat beter voelt ....wat is grijs toch mooi he ..je collage is geslaagd ik wil erook nog 1 maken denk van hout hahahah dat is hier veel te vinden ...mijn liefde voor oud hout word steeds meer ...fijne weekend lia geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord WAUW, en dat met zulke simpele dingen, voorwerpen.
    Mooie plaatjes.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees je vorige post net pas. Meid wat zul je in spanning hebben gezeten! Alles trekt als een film aan je voorbij, ik kan het me helemaal voorstellen. Wij hebben in december een begrafenis gehad van een vriendin waarbij 3 jaar geleden een knobbeltje zat in de borst.... Het is een afschuwelijke ziekte. Gelukkig kreeg jij goed nieuws. Iets om dankbaar voor te zijn.

    En wat het je hier weer mooie foto's geplaatst. Ik geniet ervan!
    Fijn wekend.
    Liefs Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia,prachtige detailfoto`s en,een super leuke challenge van Renny,.....fijn weekendXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's Lia,geniet maar weer van de kleine dingen die zijn zo belangrijk!
    fijn weekend alvast karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je oog voor details had was me al lang duidelijk, daar heb je je mooie spullen ook op uitgezocht.

    Heerlijk genieten dus van mooie details een post naar je hart.

    Fijn dat je de schrik weer te boven bent......

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooi plaatje is geen mooi plaaitje zonder die bijzondere details he ;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige details van prachtige voorwerpen!
    Goed weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,
    Mooi hè, zoals die kaarsen vervormen als ze branden. Prachtige foto´s van bijzondere details.
    Ik wens je alvast een heel goed weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is prachtig...
    Heb net je vorige post gelezen...en ja, ook ik ken de schrik (heb nu dus mastopathie..steeds terugkerende ontstekingen van klieren.), en controleer ook vaak...heb geregeld controle van doktoren, en ben nu blij met de constante diagnose dus...
    Maar wat een blijdschap als alles weer goed is hè...
    Nu kun je weer heerlijk genieten van de kleine dingen...en ons laat je ook weer meegenieten van de prachtige foto's...met dank weer...
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige detailfoto's in mooie grijstinten. Leuk dat je meedoet met de challenge! Pas goed op jezelf!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt dat we mogen genieten van jouw mooie detailfoto's!
    Fijn weekend! Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige foto's zo sober en eenvoudig.En alles staat erop!.
    Super.
    Fijn weekend.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, weer helemaal Lia!
    Jij zet echt een hele mooie verstilde sfeer neer in je foto's; de details zijn prachtig. Leuke challenge, dan kijk je meteen anders naar bepaalde dingen en ontdek je weer veel moois.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb je vorige post gemist en heb terug gelezen, wat een schrik heb je dan en ook de opluchting daarna, goed dat je direct actie ondernam...ik wens je gewoon heel veel sterkte, ook nu moet je het nog even een plekje geven, van opluchting dan.
    Je foto's zijn erg mooi, zoals altijd...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja prachtig Lia! Wat een mooie foto's, en zo leuk, die details van de foto, zulke kleine dingen, maar als je goed oplet, zo leuk!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig is je bijdrage en je foto's zijn subliem !!!!Chic hoor en ik kan mij voorstellen dat je je nu wel heel opgelucht voelt....geniet er van...
    lieve groet...ELLy.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's weer...prachtig ...heel fijn weekend meis....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie plaatjes weer! Prettig weekend, jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja dat heb ik tegenwoordig ook erg ,heel erg kunnen genieten van hele simpele dingen ...
    Wat n simpel mens he ? hihihi
    Knuff Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooie detailfoto's.
    Ik vond het echt zo'n orgineel idee.
    Ik heb er ook aan mee gedaan en zelfs zo fanatiek,dat ik nog foto's in mijn mapje heb,die ik ook nog op mijn Blog wil laten zien.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat bij jou alles goed is. Lees al een tijdje stil mee bij jou, maar heb sinds half december een eigen blog. Als je zin hebt lees maar eens bij mij hoe dat zo gekomen is. Jouw stobere stijl spreekt mij erg aan. Heb al verschillende ideetjes opgedaan. Ik ga je nu ook officieel volgen. En je detailfoto's zijn prachtig!

    Groetjes, Nancy (Madam Mikmak)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie plaatjes Lia, en ik las nu pas je vorige post, jeetje dat was schrikken, maar gelukkig dat het toch goed was!
    ´N extra fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige Lia foto,s :-)
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hopelijk komt het voor Hanneke ook helemaal goed ..

    En je detail foto's zijn prachtig , je ziet dan inderdaad veel meer door het oog van de camera.

    Heerlijk muziekje ook , favoriet nummer van me :
    In the arms of an angel

    Ik blijf nog even luisteren ......

    Fijn weekend alvast ,
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dag Lia, ik volg al een tijdje je blog en jouw stijl spreekt mij echt aan. Rustig, sober, heel mooi! Ben zelf ook net met een blog begonnen (oale-huisjeweltevree), maar ben nog maar een beginner. Ik hoop je nog eens te ontmoeten op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach Lia... dat noem jij natuurlijk een 'gewoon' plaatje:-) Ik vind het een prachtig plaatje! Maar ik geniet natuurlijk ook enorm van de details, fijn om daarmee het weekend in te gaan! En geniet jij maar extra van je weekend nu er zo'n last van je schouders is afgegleden!!! Dikke X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige detailfoto's Lia. Fijn dat alle spanning weg is en je weer kunt genieten van kleine dingen.

    Een goed weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige foto's Lia met hele mooie details, Ik vind je muziek ook zo mooi, dit past nu in het sfeertje. Zelf heb ik van de band Venice een kerstCD en deze is ook prachtig.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Lia, Ik kwam toevallig langs op je mooie blog. Ik ga je graag volgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beste Lia,

    het kwijl loopt nog nét niet uit mijn mond van jouw interieur....
    Je bent een grote inspiratie voor me, dank je wel!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige details, maar ook het totaalplaatje weer prachtig...zo mooi die vergrijsde tonen bij elkaar!
    Een heel fijn en vooral rustig weekend!
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie detailfoto's!
    En eh..rustig aan hé?
    Lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Lia, wie immer herrliche Fotos. Bitte besuche meinen Blog, ich freue mich, dich für einen Award aussuchen zu können. Liebe Grüße, Nik

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zo leuk die detailfoto's en zo leuk om te maken ook hè? Ik zal ook nog 's een rondje door m'n huis maken want buiten is het niet echt lekker.

    Geniet van de zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik had je vorige bericht gelezen en wilde ook een reactie plaatsen ergens de afgelopen week, maar dat lukte steeds niet. Nu weet ik niet of ik uiteindelijk nog iets heb kunnen plaatsen, zoniet dan bij deze: ik heb aan je gedacht en met je meegeleefd en doe dat nu met haar. Je hebt gelijk, het kan je zomaar overkomen en je leven kan zomaar ineens anders zijn...fijn dat het voor jou toch goed nieuws was. Fijn weekend nog, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige details laat je zien,ik word altijd rustig van je foto`s,apart,maar waar,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige detail-post heb je er van gemaakt! Er valt inderdaad vaak veel meer te zien, dan dat we op het eerste oog denken...

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige detailfoto's Lia, heerlijk om naar te kijken
    groetjes Yvon

    ps, het gaat nog niet zo, het lijkt alsof de medicijnen niet aan willen slaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige foto's. Mooi om dit soort dingen van dichtbij eens te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia