woensdag 7 december 2011

Joep vertelt…


Vorige keer vertelde ik al dat ik aan het schuiven was met wat spullen, maar opeens was ik ook met wat meubelen aan het schuiven. Maar omdat het nog niet helemaal is zoals ik wil, en wacht op Jan omdat er een gaatje in de muur moet, doe ik er even een postje tussen van Joep.

003
Want als mijn vrouwtjesbaas aan het schuiven is wil ik alles zien.

005
Want opeens komt er nog zo’n leuke tak van boven. Maar die legt ze in de schaal, waar ik net in lag. Tja, dan ga ik er gewoon bovenop hoor….. En daar moet ze eerst weer een foto van maken, die niet helemaal scherp is. Eigen schuld natuurlijk.
Volgende keer zal ze wel klaar zijn en alles laten zien, hoop ik….. want waar zal ik nu dan eens gaan liggen.

H Joep 21 Oktober (13)
Hmmm, een wasbak die nog warm is van het schoonmaken ligt ook niet verkeerd.
Wij poezebeesten hebben het niet makkelijk hoor.. De vrouwtjesbaas heeft het de hele week al over dat ik een “Je weet wel kater” ga worden… En vandaag mocht in een mandje weg, nou leuk is anders hoor…. En vanmorgen al geen eten gehad en nu krijg ik ook nog eens geen eten, of ik zou spugen..) 
Nou dan ga ik maar even een dutje doen op de bank.

I Joep November (8)

Truste……

43 opmerkingen:

  1. Och lieve Joep!...... Een je weet wel kater.....!!
    Dan ben je vast wel een beetje zielig vandaag!!
    Beterschap hoor voor je!!! En ik denk dat je vrouwtjesbaas je wel een beetje vertroeteld en verwent vandaag (en morgen)
    Maar wat heeft ze weer mooie foto,s van je gemaakt!!

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Joep, als het 'ingreepje' acher de rug is, mag je van mij 'je wet wel kater' van het jaar worden, want je bent een prachtdier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heeft joep het toch slecht hahahah leuke foto's wat is hij mooi he en zo lief als hij slaapt hahahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joep past toch wel zo mooi in je interieur en blijkbaar geniet hij er ook van, zo mooi liggend op je dadeltak!! Ben benieuwd wat je allemaal aan het schuiven bent!

    Nog een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joep vind het volgens mij helemaal niet erg om als model te liggen tussen al het moois.

    Zo leuk om dit te zien.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha,hij is echt leuk die Joep!!Hoop datie snel weer t mannetje is (hoewel,dat gaat nu niet meer....)Mooie foto's!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve foto's van Joep! Mooi boven op de dadeltakken.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, ik ben nooit zo van de dieren maar die Joep van jullie is wel een schattige "je weet wel kater" En Joep, ik denk dat je baasje morgen vast iets lekkers voor je neerzet. Sterkte Joep met een baasje die al je lekkere ligplekjes iedere keer verhuisd. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, de laatste foto: wat leuk zeg. Joep wordt al een echte 'kater'! ☺
    Verwen hem maar lekker, maar jou kennende: dat zal je vast doen.
    Leuk he dat Britse Kortharen goed in ons interieur passen! Het plaatje klopt precies!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die Joep toch een plaatje vooral de eerste foto, prachtig. Beterschap Joep !

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een je weet wel....kater ??? noujaa Joep,ook wat zeg !!!
    Vrouwtjebaas heeft het slecht met je voor denk ik zo !!!
    en pik jij dat als moderne Nu nog Kater ???? nee toch zeker !!! hwahahahaaa.. ach arm beest maar je bent wel een mooie.....kater en dat maakt een hoop goed Joep !!!
    Volhouden jongen.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Joep

    Een jeweetwelkater is ook een kater,hoor.
    Dus niet getreurd...en wat ben je een knappe kerel en ook erg lief volgens mij.
    Je mag van mij wel meer even komen,om wat te vertellen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, die laatste foto, zo snoezig!
    Zo lief.....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooo Joeperdepoep!!!! dat is me toch ook wat he....hakkietakkie....en jeweetwelwat;)...ik vind het wel grappig zoals jullie dan rondzwalken hoor na de narcose...sorry Joep....maar beterschap jongen.....ik ging een kussen zoeken om op te liggen!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. och wat is hij zielig haha, hier bij ons is onze "kleine" ook pas een "je weet wel kater" geworden en hij was zo blij toen we hem weer gingen halen, na 1 dag was hij weer helemaal de oude...succes...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhhh wat een lieverd en wat heb je dat leuk geschreven met de lieve foto's van Joep.

    Fijne avond en succes met het schuiven..
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die laatste foto is zo vertederend...mooie post hoor!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's van Joep! Is hij weer een beetje opgeknapt na de operatie? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och Lia, wat is het toch een droppie die Joep van jou.

    Ik hoop dat hij zich gauw minder zielig gaat voelen, want ze kunnen zo zielig zijn na zoiets.
    Verwen hem maar even dat doet hem en jou goed.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach joep toch......wordt je een je weet wel kater ??!!! Mijn kattenkindjes zijn ook je weet wel katers en die gaan ook nog steeds lekker overal op en in zitten/liggen!!! Komt vast goed met je.
    Dikke knuf van mij en zeg maar tegen je vrouwtjesbaasje dat ze extra moet knuffelen.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Arme joep...hoe haat het nu met je????...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar Joepje, nog even doorbijten ventje en dan wordt jij alvast de knapste kater van de buurt.

    En het vrouwtje zal je dan verwennen met een lekker brokje...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lig hier helemaal in een deuk Lia, fantastisch hoe je Joep laat spreken en dan de bijbehorende foto's echt helemaal TOP. Hahahaha wat is hettoch een heerlijk eigenwijsje, bovenop de schaalen dan die oogopslag hihihi.

    En vooral de laatste foto, dutje op de bank doen en dan dat lodderige oogje, zit echt te geneieten, PRACHTIG!!!

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Lia,

    Wat een prachtige poes heb je, en ook nog zo fotogeniek. Geef hem maar een lekkere knuffel van mij.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een moppie om te zien!!!
    prachtig kereltje hoor...
    sterkte met het ingreepje (allebei ;-)

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach lieve Joep,n jeweetwel kater!Die hebben t niet makkelijk maar als ik zo naar jou kijk zit dat wel snor,je bent in ieder geval n lekker ding jeweetwel of niet,kroel kroel,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach gut, het leven is af en toe zwaar.
    Joep kan bijna z'n eigen blog beginnen ik denk dat ie veel volgers krijgt.


    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ich liebe deinen Joe!! Er ist wunderbar und deine Geschichten über ihn auch. Danke, Nik

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo Lia,mooie foto's van Joep.
    Ik wil je bedanken voor het lieve berichtje over onze bear,dat je het gisteren heel duidelijk voelde ,lief van je!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ach die lieve Joep, kleine jongens worden groot.. het is gelukkig een kleine ingreep en je wordt vast goed verwend als het voorbij is.
    Een dikke knuffel van mij en mijn poezels

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach die Joep... Het vrouwtje kan het ook wel mooi voor je verzinnen he:-)

    Mooie foto's van een heerlijk beestje Lia, dat was weer even genieten van je post en relaxt muziekje! Fijne dag nog, groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Joep, ik ben Sid. Weet er helaas alles van. Van die uitstapjes. Ik zal je wel vertellen; de DA is niet mijn vriend. Maar goed. Achteraf gezien heb ik er verder geen last van en 't vrouwtje was die dag extra lief tegen mij ;)
    Hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha lieve Joep...altijd leuk om je weer te zien....
    Gaat het alweer een beetje....?
    Oh en je houdt je baasje lekker van het werk af dus....nu moeten wij wachten op de mooie beelden.
    Ben ook benieuwd naar haar kerst decoraties want ik hoorde al dat een boom geen succes gaat worden met jou erbij....;0)
    Maar lief ben je wel......
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Och Joep ,wat heb je het toch moeilijk bij mama Lia
    Wij hebben Queenie ook zo jong al laten helpen ,we werden gek van haar krolsheid ,twas gewoon zielig hoe ze tekeer ging ,en daarna is ze zo gaan groeien
    Ik weet niet of het bij katers ook zo is ?(denk het niet he ?)maar ja t is een binnen poes ,beweegt ook niet veel natuurlijk ,af en toe krijgt ze het es op dr heupjes en vliegt ze door het huis maar als je het daarvan moet hebben ?
    Hier ook geen kerstboom meer sinds Queenie er is ,ze is zo ondeugend ,pakt alles wat glimt en beweegt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Joep, wasdanou ... hebben ze gewoon een jeweetwel-geval van je gemaakt, da's wel heel sielug. Doe mij dan toch maar een knip-en-wasbeurtje. High five van Guusje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. aaaah die arme Joep! Wat een mooie foto's heb je van hem gemaakt, het is echt een prachtige je weet wel kater :-).
    lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha Lia, jouw Joep is sprekend mijn ,,klein poes,,
    Mees, van mijn oudste dochter.
    Mooi en niet je weet wel.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ach die Joep wat is toch ook een dikke poeperd hè:-) Hij lijkt toch zoveel op Molly alleen is Molly wat dikker, joh...ze lijkt wel zwanger maar dat kan niet want alles is eruit. Ze zal op dieet moeten. Heerlijk dat Joep zo lekker ondeugend is en gewoon zijn gangetje gaat want dat levert leuke plaatjes op!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ach Joep, hoe gaat ie nu? Ik hoop wel dat je net zo fotogeniek blijft als voor de ingreep :)
    Je bent een plaatje!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Weet je Joep, je word er heel huiselijk van en daarmee kan vrouwtjesbaas je nog meer verwennen. Ik ben ook zo'n kater en heb sindsdien maar één vrouwtje waar ik voor val;-) Tsjonge, wat ben ik gelukkig. Ze verwend mij enorm, ik zorg er natuurlijk ook voor dat ik de hele dag in haar buurt ben. En als jij op de dadeltakken mag liggen en in de wasbak....heb je haar al helemaal voor je gewonnen! De ingreep stelt eigenlijk niks voor hé...je slingert alleen wat de eerste dag.

    Een kopje voor je vrouwtjesbaas

    Dikke kattepoot, Baghera

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Lia,
    Ach die Joep, die heeft nog geen idee wat hem te wachten staat.. Maar goed ook natuurlijk.
    Het is echt een schatje hoor, en hij heeft zijn plekje in jullie huis wel helemaal gevonden hè?
    Ik ben zo benieuwd naar het resultaat van jouw schuiven...
    Voor nu wens ik je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat is Joep een ontzettende mooie en lieve kat om te zien! Ik zou hem zo van je willen overnemen ;-)!

    Lieve groet & een gezellig weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oh my, he is so so so cute...both are! Beautiful blog do you have!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia