donderdag 29 december 2011

Een heel mooi en goed 2012….



Is mijn wens voor jullie allemaal….
We gaan het nieuwe jaar bijna inluiden. Overal hoor je straks knallende kurken en vuurwerk, en aan die knallende kurken wil ik wel mee doen, maar blijf graag uit de buurt van vuurwerk.
En dan zijn we alweer een jaar verder, waar blijft toch die tijd. Een jaar waarin van alles is gebeurd. Maar gelukkig overheersen de mooie momenten nog steeds de mindere. En ook al gaat het soms lichamelijk niet helemaal lekker, genieten doe ik altijd. Van mijn gezin, de poezen die daarbij horen, de natuur, fotograferen, en van uitjes en samen zijn met degene die je lief hebt. Een hoogtepunt uit 2011 was en is Joep, want die is therapeutisch heel verantwoord… Maar ook mijn zelfgemaakte fotoboek, waarop ik zoveel reacties kreeg en nog krijg of ik het niet kan publiceren, en de reportage in de WLS zijn momenten die je nooit meer vergeet. Zo ook de vele mooie en lieve reacties die ik steeds op iedere post krijg zijn en blijven hartverwarmend.
En Maandag 2 Januari vieren we niet alleen dat we inmiddels 31 jaar getrouwd zijn, maar ook dat onze oudste zoon gaat trouwen met zijn lief. Weer een stap verder in ons leven. Ze houden het heel kleinschalig maar daarom niet minder belangrijk.
Verder hebben wij volgende week nog vakantie, en gaat manlief nog wat klussen bij onze zoon en schoondochter..). Het huis schiet aardig op en het word een plaatje. En ik ga dan eens even mijn eigen huis schoonmaken, want dat is er de laatste tijd behoorlijk bij in geschoten. En het weinige kerstgebeuren wat ik in huis had mag nu ook weer weg. Ik kan enorm genieten van een schoon en gezellig huis. En vrijdag gaan we samen naar het Noorden van het land. Ik had bij Henny en Karin wat gereserveerd, en een dagje voor onszelf moet kunnen, toch….

027
En omdat er echt wel iets moois te vinden is in een grote troep bewijst deze foto.
Een Annabel die nog in December een mooie bloem geeft is op zich al bijzonder. Maar als je die hier ziet……. achterin de (ahum) tuin, bij het middelste raam.

071
En dit is het uitzicht wat ik de laatste tijd veelvuldig zie bij onze zoon. En daarom weinig hier, maarrr ik lees ‘s avonds wel heel veel….

ALVAST EEN HELE FIJNE OUDJAARSAVOND…..
LIEFS LIA

46 opmerkingen:

  1. Ik geloof direct dat het heel mooi wordt en de rommel moet je doorheen kijken, dat kunnen jullie ook wel heel goed geloof ik.

    Succes met alles en ook jullie een heel fijn nieuw jaar gewenst met veel mooie momenten!

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd gaat inderdaad snel, maar mooi om te lezen dat je er zoveel geniet van de dingen en mensen om je heen.
    Ik wens je gezond en gelukkig 2012.
    Dat al je wensen uit mogen komen,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lia, het is altijd een genot hier langs te komen en je mooie posts te lezen en bewonderen. Ik wens je een jaar met veel liefde, vriendschap en een goede gezondheid. Voor 2 januari een mooie dag gewenst en proficiat aan je zoon en zijn meisje. Geniet van jullie dagje ertussenuit met zijn tweetjes.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou en je gezin een goed uiteinde toe. Er gaan voor jullie leuke dingen gebeuren in 2012. Genieten....
    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat vast heel erg mooi worden.
    Ook voor jullie een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2012.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia,
    Ik wens jou en je gezin ook een geweldig mooi 2012. Ik hoop ook dat het weer een prachtig mooi blogjaar wordt, want ik heb steeds genoten van jouw foto's en verhaaltjes. Heel veel succes met de verdere verbouwing bij jullie zoon en van harte gefeliciteerd, niet alleen met je eigen 31-jarig huwelijk maar ook met het huwelijk van je zoon en zijn lief...
    Geniet van je dagje uit en van het komende oud en nieuw...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou en je gezin ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, Lia! Een hele fijne dag op de bruiloft van jullie zoon!
    Lieve groeten,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb afgelopen jaar graag je blogjes gelezen. Ik wens jou en je familie dan ook alle goeds voor 2012 en een prettige dag toegewenst op 2 januari.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn van die mooie dingen..zo'n bloem op de 'vuilnisbelt' !!
    De krenten in de pap :)
    Ik ga vandaag en morgen ook eens lekker ruimen in huis, al was er niet veel extra's dit jaar het kán absoluut rustiger en weer lekker schoon!!
    Lieve groet Lia, Corine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iid we gaan bijna beginnen aan een nieuwjaar met al zijn ups en downs laten we hopen op een goed en gezond 2012 dat ik wat ik jullie wens !
    En alvast een gefeliciteerd met jullie trouwdag en ook die van jullie zoon en schoondochter .
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HA Lia
    Wat een leuke berichten voor het nieuwe jaar dit wordt een heel goed begin. alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag en natuurlijk ook met de eerste die het jawoord gaat geven.
    Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een nieuw jaar vol liefde en geluk
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super dat as maandag jullie zoon gaat trouwen en,dat jullie op deze dag 31 jaar getrouwd zijn.Alvast een hele fijne dag toegewenst,geniet ervan.
    Heel veel succes verder met het klussen en nog een fijne vakantieweek toegewenst.Alvast een hele fijne jaarwisseling en een mooi/goed 2012 toegewenst en tot volgend jaar,x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijnejaarwisseling...ben blij als het weer allemaal gewoon is hoor....een nieuw jaar om weer fris te beginnen......en ik hoop op een goed jaar....voor ons allebei lieverd......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er is nog heel wat te doen bij zoonlief....heel herkenbaar maar wat zal het straks mooi worden..

    Prachtig de annabel ik zie hier een goudsbloem uit de knop komen.....wonderlijk toch??
    Een mooie en gezellige jaarwisseling....en een mooie trouwdag leuke datum zeg..

    Veel plezier...
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele fijne jaarwisseling en ook voor jou en je gezin een heel mooi en goed 2012!
    Gaat vast lukken met met zulke mooie gebeurtenissen en feesten in het verschiet.....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een nieuw jaar moet je schoon beginnen dat ben ik helemaal met je eens,

    Ik wens je heel veel moois voor het nieuwe jaar, samen met je gezin en Kitty en Joep!

    Ik ga met je mee naar 2012, ik wil je niet meer missen!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast van harte gefeliciteerd met jullie zoon en schoondochter en ik wens jullie een hele fijne dag.....Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor het komende jaar...Genieten doe ik hier altijd van je prachtige blog hoor.... en hoop dit ook voor het volgende jaar weer vrolijk voort ter zetten....
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 31 jaar getrouwd! wauw! dat hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig... Gefeliciteerd! Ik wens jou en je dierbaren een gezellige jaarwisseling en een heel mooi 2012!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha....herkenning....wij kregen onze Bruce in een periode die voor mij nogal donker was(HEEL donker) en ik kan beaamen dat zo'n kitten erg therapeutisch werkt....samen hebben we dat jaar de wonderschone witte sneeuw bv eens goed bekeken......anyway....
    Een mooi nieuw jaar wens ik jullie, gezondheid liefde warmte en plezier!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag en jullie zoon, wat speciaal zeg.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 met veel blogplezier!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, Wens je een gezellige oudjaarsavond, en een voorspoedig nieuwjaar. tot in 2012!

    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als ik die foto van je zoons huis zie dan moet ik gelijk aan ons 1ste koophuisje denken ,daar hebben we ook wat werk verzet ,toen waren we nog jong :)
    IK wens jou en je gezin een spetterend en gezond nieuwjaar !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie, bijzonder start van 2012; fijne jaarwisseling en tot in het volgende blogjaar. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia alvast van harte gefeliciteerd met jullie 31e trouwdag en wat leuk dat jullie zoon op die dag gaat trouwen! Een hele fijne dag! Geniet ervan!!
    Wat leuk dat je dat ziet zo,n mooie Annabel in de (nog even) klustuin van je zoon!
    Ik wens je voor 2012 alle goeds en vooral gezondheid toe en dat we weer een jaar lang van je mooie blog mogen genieten!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt mooie dingen om naar uit te kijken,Lia!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag en het voorgenomen huwelijk van je zoon en schoondochter.
    Nu heerlijk even weg: heel veel plezier.
    Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en alle goeds in 2012.
    Ik heb genoten van je blogs en kom graag terug in het nieuwe jaar.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jullie gaan het nieuwe jaar wel heel erg mooi van start, een mooi feest in het vooruitzicht. daarvoor alvast van felicitaties. Hoop dat jullie kunnen genieten van een mooie dag voor jullie zoon en schoondochter.
    En wat je Annabel betreft, volgens mij heeft ze het erg naar haar zin in je tuin, vreemde vogel om nu nog in bloeit te komen. Maar het is, ondanks de winter, een schoonheid!

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi dat je zoon en schoondochter op jullie trouwdag in het huwelijk treden, voor beide huwelijken alvast mijn hartelijke felicitaties!!

    Voor jou een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 gewenst, Lia! Ik vond het bijzonder om je te ontmoeten en het heeft mij een niet minder groter fan van je blog gemaakt hihi. Je blog is voor mij een bron van inspiratie, ook in 2012 kom ik weer heel graag bij je langs.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. jullie ook een fijne jaarwisseling...heerlijk dit jaar te hebben genoten van je mooie blog ... een fijn en gezond 2012 gewenst ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bijzonder om het huwelijk van je eigen kind te gaan meemaken.....
    Weer zo'n dag om in te mogen lijsten....
    Wens je een gezond, gelukkig en liefdevol nieuw fris jaar toe........
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat bijzonder dat je zoon en schoondochter op de zelfde dag trouwen als jullie trouwdatum; extra feestelijk, alvast een fijne dag gewenst!

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012, waarin ik nog vaak hoop te mogen genieten van je prachtige posten.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ten eerste wil ik je bedanken voor de mooie blogs die je altijd schrijft en de prachtige foto's die je plaatst. De stoere, stijlvolle sfeer ervan spreekt me erg aan.
    Ik denk dan ook dat het met het huis van je zoon en schoondochter helemaal goed gaat komen. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alvast heel veel plezier op de trouwdag.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een gezellige oudejaarsdag, een mooie jaarswisseling en een goed en gezond 2012 gewenst met iedereen die je dierbaar is.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar Lia!
    Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling.
    Lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wens jouw ook een heel fijn 2012. Het begin beloofd in ieder geval veel goeds.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook voor jullie een heel goed en gezond 2012!

    En dankjewel voor je altijd lieve reacties op mijn blog!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling. En ik wens jullie ook een fijn begin van het nieuwe jaar. Geniet ervan!

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jullie beginnen het nieuwejaar in ieder geval al heel mooi ..... dat zijn mooie dingen om van te genieten....maar ook voor de rest van het nieuwe jaar alle Goeds en toegewenst.

    En een gezellige avond met elkaar,

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een bijzonder en mooi begin van het nieuwe jaar! Alvast gefeliciteerd!
    Voor nu een gezellige jaarwisseling en alvast de beste wensen voor 2012!
    En op 2 januari een feestelijke dag...geniet ervan!
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi lia, ik wens jou ook al het goede voor het nieuwe jaar.
    Leuk dat je zoon gaat teouwen.

    Wijzitten op dit moment in een grote verbouwing en heb veel inspiratie uit de wls gehaald voor de keuken. Een beetje van mezelf en een beetje van lia zeg ik dan.

    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012.

    Ow wat leuk trouwen,wij trouwde ook op maandag en hielden het ook klein,dat maakte het juist voor ons nog specialer,ik had een superdag,veel plezier maandag,liefs Musje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Fijn dat je het jaar toch met zoveel mooie herinneringen kan afsluiten. Dankbaarheid.
    En het nieuwe jaar begint ook al met een bijzondere feestelijke dag voor jullie. Jullie trouwdag én op die dag nu ook de trouwdag van je zoon. Mijn felicitaties voor jullie allemaal.
    Ik wens jullie morgen een hele fijne dag en alle goeds voor 2012 !
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Happy Anniversary we too have been married 31 years very special. Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. Just found your beautiful blog and have enjoyed looking around everything is so lovely. I'm now following so we can keep in touch, if you ever find a spare minute I hope you visit me sometime follow back if you like. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bonne Année à vous, Lia
    Full of peace, health and happiness
    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lia, Nog de allerbeste wensen en felicitaties voor jullie allen daar.
    Een mooier begin van het jaar kan bijna niet toch?
    Geniet er van!!
    Groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ten eerste wens ik een heel fijn 2012, ik ben hier zojuist op een mooie site terecht gekomen, waar vele reacties boven mijne pronken. Heel leuk, ik ga even verder neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Allereerst wens ik jou en je gezin heel veel gezondheid, geluk en inspiratie voor 2012.

    Nog dubbel gefeliciteerd , ik zie dat jullie gisteren dubbel feest hadden. Van harte met jullie huwelijk en die van jullie zoon en schoondochter. Wat leuk en bijzonder voor jullie als je eigen kind gaat trouwen. Wens ze veel geluk.

    een fijne (klus) week , lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia