woensdag 30 november 2011

Op weg naar de Winter….


We zijn op weg naar de Winter en de Kerst. En dan komen er ook weer wat kleine veranderingen in huis. Even wat aan het schuiven geweest met wat spullen. Ik had afgelopen zomer al een keer een afwerpstang gekocht. Maar op de een of andere manier kon ik niet de goede plaats vinden. En nu denk ik ja…….
Deze lichte kast hebben jullie al veel vaker gezien, en er heeft ook al van alles op gestaan. En nu staat het zo….

011
Op de kast staat de bruine pot met magnoliatakken, en daarachter ligt de afwerpstang en rechts een stenen schaaltje waarin een kaarsje zit.

016
Ik blijf momenteel bezig om Joep uit de takken te halen en dacht waarom niet gewoon hoog op de kast.

044  045
035
Ja, voorlopig mag het zo blijven staan. En de oplettende lezer/kijker ziet dat er nog meer geschoven is.

Fijne week verder…

35 opmerkingen:

  1. Hey lia,

    Daar ben ik weer.....
    Je tafel staat anders, ik ben benieuwd!!!
    Ik heb m'n spot in huis....één met 4 lampen.

    lieve groet,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor deze witte kast met de donkere achtergrond en sobere aankleding!
    En ik zie het bankje bij het muurtje dus ik denk dat je de tafel anders hebt neergezet.....
    Fijne avond en groet van Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje.......
    Niets meer aan doen,Prachtig oohh ik hou hier zo van heerlijk rustig en prachtige kleuren.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bankje bij de tafel is volgens mij gedraaid, waarschijnlijk de tafel zelf dus ook? Mooi en rustig weer, de pot boven op je kast Lia!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat mooi op je kast Lia, die afwerpstang vind ik echt prachtig om mee te decoreren, maarja.....ben natuurlijk dol op herten, vachtjes enzo hihi.
    Ik denk dat je de eettafel anders heb gezet.
    Wat lekker hè....nog even en dan hebben de mannen weer vakantie. Fred moet nu nog 3 weken werken, hij neemt vlak voor de Kerst pas 2 weken vrij.
    a.s. Vrijdag is zijn Nick en Fred ook vrij. Een vader- en zoondag, opweg naar Duitsland voor een grote autoshow.
    Ik wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Lia! Prachtig gewei, ik heb er ook een paar , ze zijn zo mooi en decoratief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stylehoekje zo.....
    En ben benieuwd naar het andere nieuwe hoekje.
    Fijne avond,

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gestyled met de afwerpstang. Heb hier ook een set liggen en vind het ook best lastig, zie nu hier dat één ook mooi is, hoeft niet perse een set bij elkaar te zijn. Speel zelf met de gedachte om mijn witte kast mat zwart te schilderen.... vind dit bij jouw erg mooi!

    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik zie het ook, ben benieuwd of het je bevalt....
    Die kastdecoratie is mooi zo, alleen zou ik een kaars in het schaaltje doen, dat geeft ook sfeer als ie niet aan is ;)
    Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Afwerpstang?? nooit eerder van gehoord maar dankzij jou weet ik nu wat het is.
    Mooi de uitstalling op de kast.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je de tafel gedraaid hebt, gezien je bankje. Leuk dat Joep zo ondernemend is :-) Moest wel even lachen dat je schreef dat je even moest kijken waar je was.

    Lieve groet van Petra
    sfeer van toen.blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zeg die afwerpstang prachtig....je tafel staat anders dacht ik......Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een rust straalt dit uit.
    Mooi hoor Lia zo kan ie wel weer ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Lia, wat mooi is het weer bij je, jammer dat je Joep niet in de takken op de foto hebt kunnen zetten. Gaat het goed met hem? Geniet je lekker.....ja dat zal best wel.

    O ja, en het maakt niet uit hoe hoog de kast he, via je stoelen kan hij er ook op. Joris zat van de week bij mij bovenop de buffetkast. Ik zal je de foto even mailen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pffff....ik loop overal zo achter, ben al zolang hier ook niet geweest, dus hier ben ik!!! Bedankt voor je lieve woorden over mn reportage....ennehhh wat heb jij het toch altijd stijlvol ook al is het zo anders als mijn stijl ik geniet er altijd van wat jij doet. Ik zie een stuiterbal!!! maar dat zal het wel niet zijn:-) Joep is nog steeds ondeugend? wordt nog wat met de kerstballen straks:-)

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk hoekje zo hoor en de afwerpstang zo mooiiii staat nog op me verlanglijstje .... fijne dagen en lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er gezellig uit en haha die Joep,ja dat vinden ze geweldig,wij hebben het ook druk met onze kitten Flow en de 2 andere poezen ook haha,wat een aparte naam eigenlijk afwerpstang,het is toch een geweitje ook haha,lekker slim ben ik,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je weer leuk gestyled
    T is niet te hopen dan Joep zo ondeugend is om op de kast te springen en je mooie pot eraf te gooien
    T zijn me ook een portretten hoor die katten :)
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi die afwerpstang, echt een sfeervolle decoratie.
    geloof dat de andere vraag al is opgelost door de oplettende lezeressen :-)
    Fijne dag
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zeg!
    Alles bij jou zo heerlijk rustig!
    Zo het tegenovergestelde van mij. en toch met dezelfde decoratie dat vind ik nou zo leuk van bloggen! je ziet zoveel stijlen met vaak dezelfde decoratie. Soms droom ik van zo'n rustig interieur maar weet dat tegelijkertijd dat het niet bij me past.
    Ben benieuwd naar je kerst inrichting
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaaah, arme Joep, hij kan niet meer met die takken spelen! Is achter een propje aanhollen nog één van z'n favoriete bezigheden?
    Je takken staan in ieder geval heel mooi zo op de kast. En je zei iets over verandering: je bedoelt het bankje dat je verplaatst hebt? Heb je de eettafel dan ook ander staan? Ben benieuwd!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig zo de afwerpstang op kast. Mooi plaatje zo alles bij elkaar. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt heel mooi zo op je kast Lia!
    Ik vind die rust bij jouw ook zo mooi altijd!
    Hier lukt dat nog lang niet altijd!
    Enne.... ja zo te zien heb je je tafel een kwart slag gedraaid.
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oké dus Joep moet nog leren dat stylinghoekjes met mooie spullen vooral geen speelhoekjes zijn, hij denkt daar vast heel anders over! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Lia,
    Wat mooi is het weer... Helemaal Lia.
    Ik zag het gelijk, je bankje staat een slag gedraaid, dus je zult je eethoek wel hebben gedraaid. Ben heel benieuwd hoe het staat.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Staat prachtig! Ben benieuwd hoe het staat met je tafel zo en of het bevalt. Af en toe wat veranderen is heel gezellig!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi stijlvol huis heb jij toch Lia! Prachtig dat witte kastje tegen de donkere wand. De terracotta pot met takken staat er perfect op.

    Een gezellige avond & lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je een mooie verstilde sobere sfeer! Ik volg je blog daarom al een hele poos, maar pas sinds kort 'officieel'. Ik ben ook net een eigen blog begonnen, voorlopig alleen nog maar 'buiten' foto's'; als ik meer lef krijg en betere 'binnen' foto's dan wordt het misschien nog een heus 'woon'blog!

    Fijne avond,

    'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt een prachtig gewei. Heb het woord afwerpstang er nog nooit voor gehoord. Zo leer je weer iets.
    Die takken zijn natuurlijk een uitdaging voor Joep. En die zachte knoppen natuurlijk ook *smile*.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het geheel ziet er fantastisch uit Lia, altijd zo heerlijk rustgevend bij je.

    Maar ik hoop wel voor je dat Joep op de grond blijft want zo hoog is de kast ook weer niet.

    Mijn katten die ik gehad heb sprongen altijd op de hoogste kast, en die was 2.40 m hoog.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig heb je het Lia :))))
    Wb je berichtje, het gaat niet om vrienden meer zeg ik er niet over. En het zal ook niet meer als vroeger worden...... Iig dank je voor je lieve berichtje en wens jullie een goed weekend lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik ben ook helemaal weg van die afwerpstangen. Ik heb er vorige week nog een gekocht op de kerstfair in Haarzuilen. Altijd leuk om te decoreren.
    Volgens mij is je bank een halve slag gedraaid. Wellicht zien we dat wel in je volgende post.

    een fijn en gezellig weekend,
    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Lia,
    prachtig genieten bij jouw :) boom is idd. een makkie hoor, maar timmermans tijd is momenteel maar spaarzaam, ik zal van de week eens op zoek gaan naar drijfhout&entijdbijtimmerman.

    Kram

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi hoor :) Joep vermaakt zich vast wel haha,

    Fijne week, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia, nou ik heb deze post echt gemist dus vandaar de late reactie. Je afwerpstang heeft zo een mooie plek gekregen. Vorige week kwam je trouwens nog ter spraken. Bleek dat Raymond bij jullie was geweest, hij en zijn vrouw zijn onze beste vrienden hoe klein is de wereld toch weer.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia