dinsdag 25 oktober 2011

Heb ik weer…….


Maar kan zeggen dat ik dit ook weer meegemaakt hebt met mijn blog. Want gisteravond nadat ik op visite was bij Tanja, ging ik me douchen en toen ik even later weer even mijn virtuele rondje verder wilde afleggen was mijn blog weg. Weg in de vorm van verwijderd….. Ja, precies heb ik weer….. Kreeg een melding dat ik de voorwaarden van google zou hebben geschend, en dan mogen ze je account uitschakelen. Wat….. zou ik verkeerd hebben gedaan. Maar ik heb natuurlijk meteen bezwaar gemaakt, want wat denken ze wel. Ik had al wel wat visioenen dat alles weg zou zijn, en een lichte paniek ontstond, maar heb het toch maar met rust gelaten.
En vanmorgen, ook niet meteen hoor, gekeken en ja hoor ze hebben het al opgelost voor me. En een mail met hun welgemeende excuses.
Dus jullie zijn niet van me af……

029
Ik was net zo rustig als Joep…….of juist door Joep.
En blij dat het opgelost is.

53 opmerkingen:

  1. Dat was even schrikken Lia! Gelukkig staat alles er nog !
    Fijne dag,
    Groeten van Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Wat fijn dat het weer is opgelost. Je blog weg zou natuurlijk niet het einde van de wereld zijn, er zijn erger dingen, maar ik zou het toch verschrikkelijk vinden. Zoveel werk en aandacht heb je daar in gestoken. En zoveel medebloggers staan er in vermeld...
    Afijn, ook weer meegemaakt dus... Maar hebben ze je nu ook nog uitgelegd in welke vorm je de regels zou hebben overtreden?
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag, Lia..
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg. Gelukkig is het weer goed gekomen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze weten jou wel te vinden hè...ik weet nog wel dat je eerder ook je blog al eens kwijt was.

    Pfftt...moet er niet aan denken, dat ik niet meer bij I found my home op visite kan gaan!!

    Dus ik ben net als jij blij dat alles weer opgelost is!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia
    wat zal jij raar gekeken hebben??!! dat zal wel even schrikken zijn geweest! Gelukkig dat het allemaal opgelost is, ben blij dat we niet van je af zijn !!

    Geniet maar weer van het bloggen !
    fijne dag liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè... zomaar weg?!?!?! Je zal wel gedacht hebben... dat heb je natuurlijk ook, hahaha. Fijn dat alles weer op z'n plek staat... en je lekker zen bent samen met Joep!!

    En wij ook blij, want ik lees en bekijk je blogjes graag!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nouh ja zeg toen je gisteravond reageerde (anoniem) onder mijn blogpost met de mededeling dat je blog was verwijderd ... Ik schrok me wezenloos !!!! Een blog wordt op een gegeven moment helemaal je ding. Er is zoveel van jezelf ingelegd. Vond het vreselijk voor je. Heb rond 00.30 uur nog een keer gekeken of ie toch niet weer "in de lucht" was NIKS
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of (en hoe) jullie elke blogpost ergens opslaan. Als er nu iets gebeurd op blogger ben ik nl alles kwijt !!!! En dat zou ik écht vreselijk vinden. Ik ga het eens even uitpluizen ... Iemand een TIP laat het weten ;-)
    In ieder geval lieve Lia ben ik ontzettend blij dat het goed is afgelopen. Vond het zo naar voor je ....
    Dikke klapzoen op je neus (voor de schrik) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat zal jij geschrokken zijn toch je zag dat je blog verdwenen was...
    Pfft, fijn dat je er nog bent. En Joep weet precies hoe het moet, rust uitstralen, daar kunnen wij mensen nog eens een voorbeeld aan nemen.
    Geniet van de dag en alle blogs die langs komen vandaag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pffffft. Gelukkig, want het zou toch zonde zijn als heel je blog zomaar verdwenen is. Heb je er een beetje rustig van kunnen slapen? Het is gelukkig best wel weer snel opgelost, anders blijf je maar denken wat je verkeerd gedaan kan hebben.

    Wat een mooie muziek heb je op je blog. Elke keer als ik op je blog kom word ik begroet door mooie muziek die helemaal past bij de sfeer van je blog, dubbel genieten dus.

    lieve groet,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou hoop ik maar dat de anderen begrijpen wat je bedoelt met 'op visite bij Tanja' en dat je niet bij mij onder de douche bent gestapt ;-)
    En ook dat ik niets te maken had met het verdwijnen van je blog.

    Wel raar dat ze geen verklaring gaven voor wat google dacht dat je nu 'geschonden'zou hebben.

    Maar fijn je bent er weer, en ik kan weer even lekker naar jouw Joep kijken ;-)

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Snap ik helemaal. Gelukkig allemaal goed afgelopen:))
    Fijne dag liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje je schrik je toch rot zijn ze nou helemaal gek.
    Ben je er achter gekomen waarom ze je blog verwijderd heb??

    Maar meis hij is er weer......blij toe we kunnen je blog niet missen hoor..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gelukkig dat je zo rustig kon blijven .... raak al in paniek als ik niet meer kan reageren hahahah ....gelukkig is het opgelost en kunnen we weer heerlijk genieten van je mooie foto...wat is i toch mooiiii ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteravond aan het rondsnuffelen op internet en zag dat je blog verwijderd was....pffff gelukkig je bent er weer!!! Geniet altijd van je leuke verhalen en mooie foto's,
    fijne dag,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schok ... ik heb het ook een keertje gehad! Blij dat je er weer bent, liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pfff.....dat is even schrikken Lia, maar gelukkig maar dat we nog lang niet van je af zijn hihi....daar is je blog veels te leuk voor.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. DAT IS OOK EEN SCHRIK!!
    GELUKKIG HEBBEN ZE DAT GAUW OPGELOST.

    FIJN DAT JE ER WEER BENT.
    JE EEN VEEL TE MOOIE BLOG OM TE MISSEN IN BLOGLAND.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had het gezien. Ik wilde op je post van gisteren reageren en toen ik doorklikte was je er niet meer. Maar fijn dat je er weer bent. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje, moet je toch niet aan denken dat opeens je blog zomaar foetsie is, zou het er spaansbenauwd van krijgen ... gelukkig ben je er weer!! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh en wat had je verkeerd gedaan dan.....?
    Wou gisteren idd nog bij je kijken...maar zag dat je weg was....dacht even het zal wel aan mijn eigen computer liggen.......
    Wat knap dat je rustig kon blijven....ik zou toch wel in de paniek schieten volgens mij....
    Nu maar hopen dat er geen anderen volgen.
    Fijne middag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tjee..nou dat zal erg zijn zeg..al je werk..gelukkig is het goed opgelost
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja meid, je maakt wel van alles mee zo hier in de bloggerswereld :)
    Maar blij toe dat je blog er weer is, zou toch een akelig gemis zijn!
    Gert gaat vanavond van schrik gelijk even weer een backup van mijn blog maken, is al redelijk lang gelden...
    Kus voor de schrik Lia!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig zijn we nog niet van je af!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een schrik! Ik had het gisteren al gemerkt, kon opeens niet meer op je blog komen, "blog verwijderd" stond er , ik dacht, dat kan niet!!
    Gelukkig dat je er weer bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schrik ja van beide kanten dus ! Maar gelukkig lijkt altijd alles weer goed te komen. En Joep, die vindt het allemaal wel best zo te zien en geef hem eens ongelijk haha.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja ik dacht al...hier klopt iets niet.
    Maar gelukkig,daar ben je weer.
    En wat is Joep een schatje...schitterende foto.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat fijn dat je je blog weer terug hebt en dat wij nog gewoon bij je op visite kunnen komen:)

    ik heb je vorige post net ook nog even bekeken.. mooie en dierbare herinneringen om te koesteren!

    fijne avond!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,
    Oef, wat ben ik blij dat je terug bent! Miste je nu al! Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou dat is zeker schrikken en dat zoiets zomaar kan gebeuren....gelukkig opgelost en Joep wat een lekker ding zeg.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tja nou kijk dat had ik nu ook afgelopen donderdag avond ......niks meer......pfffff.....ook geen mailbox meer....wegens wanbeleid uitgeschreven...tja soort zoekt soort....whahahahhahaa...xxxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik was gisteren je blog ook opeens kwijt,pas gevonden en dan floep weg....
    Maar gelukkig ben je er weer, schrik voorbij en nu maar duimen dat je blijft hoor!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jetzt haben wir dich ja wieder, zum Glück! Und Joe... ich beneide dich um ihn. So einen hübschen kleinen Kerl hätte ich auch gern als Seelentröster... Alles Liebe, Nik

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, gelukkig is het opgelost!
    Wat zal dat een gemis zijn om niet meer van jouw mooie blog te kunnen genieten!
    Fijne avond,

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja ik had het ook al gemerkt gisteravond toen ik iets wilde terug kijken. Later probeerde ik het nog een keer en toen was je er gelukkig weer dus dacht ik dat ik het verkeerd had gedaan:)!
    Maar jee zeg je zou alles kwijt zijn!!!
    Nou gelukkig viel het mee!Want we willen je nog lang niet missen hoor.
    En wat een heerlijke foto weer van Joep!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oei, dat is balen, fijn dat het is opgelost, zo zonde als alles weg zou zijn
    ik weet niet eens hoe ik een back up van de blog moet maken eerlijk gezegd, zal ook eens gaan kijken hoe dat moet
    wat een heerlijk katje is Joep toch, zo'n lief kopje heeft ie
    fijne avond
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een nachtmerrie, moet er niet aan denken. Ik backup m'n blog nooit en weet ook niet hoe het moet. Tanja heeft er vast een tip voor...ik ga gauw even kijken, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zijn ze helemaal &%$#*......potverdorie......ik zou me rot schrikken. Gelukkig dat het weer opgelost is....pfffff......
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  38. KLopt, ik wilde bij jouw kijken en kreeg een melding dat de blog was verwijderd, ik dacht nog misschien is ze ergens anders verder gegaan, maar dan zouden wij toch op de hoogte zijn gesteld: wat raar van blogger, ik ben verbaasd over berichtjes als deze of dat blogsters geen reakties kunnen achterlaten: zo heb je geen controle over je eigen blog!!!

    Gelukkig dat het zo snel is opgelost:)

    Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nou ik was anders ook geschrokken. Dacht nee he. Is ze gestopt zomaar ineens. Dat kan toch niet waar zijn. Nu toch nog maar weer eens gekeken en gelukkig we kunnen weer heerlijk genieten.Blij dat je er weer bent.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Blij dat je terug bent!! en ook die lieve Joep!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat moet schrikken geweest zijn! Gelukkig ben je er nog!!!
    Groetjes,
    marian

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat KNAP van je om alleen een lichte paniek te ervaren, toen ik ontdekte dat jou blog verwijderd was en jou reactie las bij Anita dacht ik meteen, mijn hemel het zal je toch niet gebeuren dat zou vreselijk zijn.

    Ben dus erg blij Lia dat we niet van je af zijn want dat zou ik heel erg jammer vinden. De rust in je kwam vast van die lieve grijze pluizebol Joep, dat kan gewoon niet anders, hihi.

    Wens je veel blog plezier...

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Fijn dat je er weer bent!

    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nou, ik zou ook behoorlijk pissed-off zijn als dat met mijn blog zou gebeuren, gelukkig is hij weer helemaal terug op z'n plek ;)

    en excuses is altijd netjes..zo hoort 't!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat heb je een prachtig mooi Blog!!
    schitterende foto's, mooie sobere stijl..
    Je hebt er een nieuwe bewonderaar (en volger) bij! Lieve groet, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oeffff... dat is inderdaad schrikken!

    Gelukkig is het weer opgelost en kunnen we gewoon doorgenieten van je blog X

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ben je toch benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand was. Nou ja, je bent er weer en da's mooi!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoi hoi

    Heb jij al niet eens eerder zoiets meegemaakt?? Of was dat niet bij jou.
    Nou we kunnen je nog niet missen.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik wil even laten weten dat ik iedere dag op je blog kijk en er ontzettend van geniet. je hebt een prachtig interieur en hele mooie foto's. Je hebt het allemaal natuurlijk al vaker gehoord maar wilde het even kwijt.....

    Groet van Marizka.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gelukkig dat het is opgelost, ik had het erg jammer gevonden om je mooie posten te moeten missen! Tijdens het bijlezen van blogs heb ik ook nog even genoten van de mooie (en dierbare) spullen uit je vorige post.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat is wel heel vreemd. Kunnen ze dat dan gewoon doen? Nou ja, klaarblijkelijk wel. gelukkig is het weer opgelost, en Tanja: ik snapte wel dat jullie nou samen aan het douchen waren hoor. En Lia, absoluut niet erg als je niet altijd alles van me leest. Dan zouden we met zijn allen een dagtaak hebben alleen al aan het lezen van alle blogs die we volgen en helemaal als we overal een reactie willen achterlaten. Prettig weekeinde en welkom terug! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nou dat is zeker ff schrikken Lia! Ben blij dat het toch goedgekomen is, want jou kunnen we niet missen hoor!
    Fijne dag wenst,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia