vrijdag 10 juni 2011

ALLES ANDERS……

 

Onze laptop deed niet meer zo goed zijn best, en daarom heeft zoonlief zich daar eens over gebogen en even alles eraf gegooid en weer van alles erop gezet. Alles werkt net even anders, of staat op een andere plaats.  En het programma van Live Writer is ineens ook heel anders geworden. Dus ik moet wel weer even vogelen hoe het nu werkt. Kijk ik kan redelijk overweg met de pc, maar als alles onder een ander knopje zit, tja dan moet ik toch even extra kijken hoor.

En als alles toch anders is, waarom dan ook niet het hele blog even veranderen. Ik ben nu toch alles aan het onderzoeken, (en door Tanja op ideeën gebracht) Mijn bloginspiratie was de laatste tijd ver te zoeken. Soms heb je dat weleens. Er zijn geen verbouwingen meer, en iets leuks kopen doe je ook niet iedere week, tenminste ik niet. Bloemen zijn leuk, maar heb ze gewoon zelden in huis. En mijn huis en tuin hebben jullie onderhand wel gezien. En ik ben moe, te moe om bij iedereen een reactie achter te laten. Maar ik houd jullie wel in de gaten.

Om terug te komen op bloemen. Bloemen moeten in je interieur passen, vind ik. Wat bij de een heel leuk staat, is bij mij in huis een storend element. Roosjes doen het altijd wel goed, maar voor mij zijn er een paar dan weer genoeg. Kortom ik vind het helemaal niet erg dat manlief nooit bloemen meebrengt. Parfum is ook goed *kuch*..

Maar deze bloemen/takken vind ik dan wel weer OK…

 

011

 

013

 

019

De bloemist heeft mij de naam gegeven, maar natuurlijk ben ik dat weer kwijt. Het is in ieder geval de bedoeling dat ze gewoon gaan verdrogen. Nu zijn ze nog een beetje groenig, maar op de puntjes verkleuren ze al.

Zij hadden deze staan in een afdeling met Hoffz, en als het daar mooi is, dan is het bij mij ook goed.

 

015

Wens jullie allemaal een heel fijn Pinksterweekend.

GROETEN LIA

 

(kan niet vinden waar ik een lijntje om de foto’s kan zetten, wie wel)

45 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn om van te genieten....
    Hier ook iemand die moe is.. maar lezen lukt nog wel.. we zijn gewoon aan vakantie toe..
    Succes met uitvogelen van alles... En rust dit weekend lekker uit
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vindt ze GEWELDIG!!! enne...als JIJ nou gewoon "van die takken"koopt voor je huis en je manlief zich "beperkt"tot parfummetjes....ik zeg DEAL!!!!, wat zeg ik...TOPDEAL!!!!:D

    Rust lekker uit!!

    L:iefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemen Lia...ze passen goed bij de sobere en stoere inrichting van je huis.

    Ik hoop dat je snel je weg weer vindt in je pc, het is inderdaad altijd even wennen als de boel omgegooid is!

    Ik wens je een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, heerlijk, prachtig die foto's. Succes met je computertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serene sfeer hier. Bloggen komt wel weer...hebben we allemaal wel eens even.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia, die bloem/tak is prachtig! Ik kan ook erg genieten van takken. En de vaas waar jouw tak in staat is helemaal GEWELDIG!!! Geniet van het lange weekend en rust lekker uit! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er fantastische uit Lia, helemaal goed,
    mare mijn man neemt ook nooit bloemen mee, maar daar en tegen ook geen parfum, ik moet mezelf af en toe verwennen.

    Ik wens je fijne pinksterdagen, groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lia, ik heb even voor je gekeken. Het lijntje om de foto: Sjabloonontwerper, geavanceerd, afbeeldingen, randkleur aangeven. Dan moet het lukken, heb in ieder geval iets voor jou terug kunnen doen. De takken zijn heel mooi, sober en rustgevend en geen omkijken naar qua verzorging, kun je lekker uitrusten.

    Lieve groet,

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die stoere takken. En als je ze kunt laten indrogen kun je er ook lekker lang van genieten. Ben benieuwd hoe ze er dan uit zien.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave takken! Past heel mooi. Je hebt ze ook weer goed op de pict gezet. Volgens mij hebben er heel veel mensen rust nodig. Is vaak he zo tegen de zomervakantie aan. Rust lekker uit! Morgen ook naar de fair Kaatje en Co? Ik wel! Half 10 ben ik er dus.... nu mn bedje in. Is de laatste tijd veel te laat geworden telkens. Welterusten en tot de volgende keer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die takken! Je banner is ook mooi geworden. Ben zelf ook al aan het freubelen geweest met een nieuwe banner en de links eronder, maar het schiet niet op met mijn muisarm. Ik ben al blij als ik een logje heb geplaatst....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel OK :).. deze bloemen zijn gewoon perfect op z'n plaats bij jou! Lieve meid, pas goed op jezelf! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,

    Het ziet er prachtig uit !
    Rust lekker uit dit pinksterweekend,

    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die takken passen gewoon een stuk beter bij jou in huis dan een opgemaakt boeket met veel kleurtjes toch?! Doe het lekker rustig aan en geniet van het pinksterweekend. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia... eerlijk gezegd vind ik deze takken ook mooier dan een bos bloemen! Als ik bloemen in huis haal, kom ik ook vaak op hetzelfde terecht; roosjes en dan liefst witte! Totdat m'n schoonvader eens opmerkte: "Goh, wat staan die bloemen lang bij jou zeg" Hmmm.... Nu heb ik nog maar zelden bloemen in huis, maar wel zijdebloemen: En die staan pas ECHT lang:-)

    Hopelijk heb je een heerlijk rustig weekend voor de boeg om aan jezelf toe te komen! Fijn weekend, liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben blij bij een andere blogster te lezen dat wat ik al een tijdje ervaar. Radicale veranderingen in mijn interieur staan niet op stapel, iedere week iets kopen doe ik ook niet, dus het is spaarzaam met de inspiratie. Heb bewust al wat meer tijd genomen tussen de blogjes. Probeer wel echt iedere keer een origineel onderwerp te maken maar er is momenteel niet zoveel voorhanden als vorig jaar. Neemt niet weg dat ik nog steeds met plezier blog en de overige bloggen volg en lees.

    Fijn weekend,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn man kwam daarstraks binnen met een boeket onkruid uit de tuin, ook heel erg leuk! de jouwe zijn mooi en het staat perfect!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er mooi uit, je nieuwe header/banner/of hoe-ze-dat-ook-noemen :-)
    Straalt nog meer rust uit.
    De takken zijn zeer apart; deze heb ik nog niet eerder gezien!

    Fijn weekend, liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh....ik weet helemaal wat je bedoelt Lia, een tijdje terug heeft manlief er bij mij Windows 7 opgezet en inderdaad alles was anders, maar het leert snel hoor hihi.
    Prachtig je witte achtergrond en ook de verwijzingen bovenin, ik moet mij daar ook maar eens in verdiepen.
    Wat staat dat prachtig die grote schermen in die stoere vaas.
    Denk goed om jezelf hoor lieve meis, hopelijk voel je je snel weer fitter.
    Fijne Pinksteren en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er weer prachtig uit, je blog, de tak, je foto's (met of zonder randje)...en ik wil alle hoekjes in je huis best nog een keer zien:) Ik snap heel goed wat je bedoelt, heb dat zelf ook een beetje maar ik zie zoveel blogs voorbij komen dat ik echt niet al die hoekjes en foto's van de interieurs onthoud. Dus doe maar gewoon nog een keer...wij vinden je blog toch wel fantastisch!
    Geniet van je weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier nog iemand die moe is ;-)
    Prachtig die schermen (ben wél benieuwd hoe ze heten) in die stoere pot.
    FIJN PINKSTERWEEKEND
    enne pas je goed op jezelf ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi he??...ik weet niet hoe ze heten hemmes ook niet schaam schaam....schaam.....ze staan hier ook in de winkel....zo mooi....ik hou van bloemen...maar het liefst een soort of twee.....een rustig geheel dus...en probeer dit ook aan de klanten over te brengen ......maar de meeste willen tug soorten door elkaar...zo lelijk maar ja het is mijn werk en mijn boterham dus okee ik maak het wel.....doe je een beetje rustig aan meis.......???....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze bloemen ofwel takken vind ik echt in jouw huis passen. Een mooie plek hebben ze gekregen.
    Ik herken het wel dat gedoe met de pc, hier nog steeds net zo, manlief is daar nog steeds mee aan de gang en ik zit lekker achter een oude pc, die eigenlijk te traag z'n werk doet ;-)
    Ik wens je een fijn Pinkster-weekend en rust goed uit, soms moet je jezelf daar gewoon aan toe geven..
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige stoere vaas zeg! Ik vind hem prachtig, met of zonder takken.

    Ook een heerlijk Pinksterweekend toegewenst.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik weet helaas niet,hoe je bloemen heten.
    Maar mooi zijn ze wel.
    En ik heb nog niet zo'n last van BLOGMOE want
    ik ben er pas in Maart mee begonnen.
    En met plezier volg ik verschillende Bloggers,waaronder jij.
    En je vernieuwe Layout ziet er niet verkeerd uit.

    Ik wens je een fijn Pinksterweek-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even lekker uitrusten dit weekend Lia en genieten van alle veranderingen en je mooie takken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat komt die tak (weet ook de naam niet..) mooi uit in de stoere vaas!!
    ik blog nog maar een half jaar dus ik heb nog niet alle hoekjes van je huis gezien;)
    geef maar even toe aan wat je lijf je vertelt.. lekker uitrusten.. en dingen doen waar je energie van krijgt!

    fijne pinksterdagen!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia, sterkte. Doe het rustig aan, want als je te lang door gaat kan het helemaal mis lopen. Dat hebben wij nu van dichtbij gezien. Hele mooie takken heb je in je vaas en grappig dat ze gewoon mogen verdrogen. Kun je er extra lang van genieten. Groeten, let goed op jezelf en een goed Pinkster weekeinde. Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een verandering. Ik vind het leuk. Maar het oude was ook mooi. Juist dat veranderen geeft soms al wat meer inspiratie.
    Zelf heb ik een simpele regel voor bloggen. Als ik wat te melden heb dan komt er een blogje en anders niet. Soms vaak en soms zit er dus ook een tijdje tussen. En het gaat niet alleen over het stylen, maar ook over koken, handwerken, uitjes enz.
    Deze takken vind ik prachtig.
    Wens je een fijn weekend.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooi heel mooi weer en die takken weet nou echt niemand hoe die heten ?
    Ik wil ze ook maar ja zie me al aankomen met meneer de bloemist ik wil die takken die lia ook heeft ! hahaahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohh wat bekend, iedereen heeft de prachtigste bossen bloemen en ook planten, nou hier is dat echt een stoorfactor..doe mij maar gewoon gipskruid..af en toe een lelie..maar hoe mooi alle bloemen in de winkel lijken als ik er mee thuis kom belanden ze altijd weer op het nachtkastje :P
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het ziet er mooi uit. En wie weet vind je nog wel nieuwe opties ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lekker rustig je blog,ik heb het ook,het reageren word zoveel,er komen ook steeds meer blogs bij,wat natuurlijk super is,maar soms blijven bij mij klusjes liggen omdat ik hier zit en idd je hebt niet altijd wat te posten en ik denk dat sommige mijn nieuwe aanwinsten ook wel zat zijn haha,dus verwerk ze voortaan maar gewoon in een foto,ik vind je bloemen prachtig en is idd een bloem die bij jou en je huis past,super! Ik wens je fijne dagen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je blog is heel erg mooi geworden Lia, leuk om te lezen dat ik je op ideeën heb gebracht.

    En de lijntjes om je foto kun je vinden bij dashboard -> ontwerpen -> sjabloonontwerper (bovenaan onder de tabbladen -> geavanceerd -> links kiezen voor afbeeldingen en daar vind je de kleuren voor de achtergrond en randkleuren.

    Mocht het niet lukken mail me dan even dan leg ik het wat uitgebreider uit. Mooi item voor mijn tips en trucsblog ;-)

    Fijn weekend,
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oo die takken moet je niet kopen !!?? nee joh, die staan bij bossen langs de sloten het is gewoon uitgebloeid Fluitekruid....geen geld aan uitgeven dus.
    Ik heb er jarenlang hele bossen van laten drogen het staat heel mooi zer worden lichtbruinig.

    Fijn weekend
    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig hoor vind dit ook erg mooi ben gek op takken of bloemen die wit of groen zijn ... Pas goed op jezelf he even rust nemen dan .. wens je zo en zo een heerlijke rustig weekend toe en lees je gauw weer

    lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia,
    GEEN Fluitekruid ?? ik heb het jaren gedroogt en het lijkt sprekend op deze....
    Is het dan mischien de mini variant van de grote Berenklauw ??? je weet mischien wel,die joekels die,inderdaad ook weer in de bermen staan,hier is n.l ook een kleinere soort van al zie je die minder vaak.
    Dan is dat deze volgens mij,.....
    Kun je vast opzoeken op je laptop even lekker onderuit op de bank.
    Lekker uitrusten de komende vrije dagen hoor !! ik ben ook doodmoe op het moment,bahh die vervelende bloedarmoede ook...ik wil wel maar mijn lichaam wil niet...

    Geniet maar fijn van de vrije dagen en laat je maar eens verwennen door iedereen hé.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vind die takken/bloemen supermooi en ze staan ook mooi bij jou! Je blog ziet er ook super uit zo.....lekker rustig.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia,

    Je nieuwe blog layout mag er zijn hoor! Ook je takken vind ik erg mooi.

    Ik wens je een gezellig weekend en hoop van harte dat je je inspiratie gauw weer terug krijgt.

    Groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig zeg je takken/bloemen in die mooie pot......zie dat je hele blog even anders is....
    Fris wit....je header......prachtig!
    Fijne pinksterdagen
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Lia,

    ja ik herken dat ook wel een beetje hoor , af en toe je heb je gewoon geen inspiratie. Maar ik heb ook wel eens dat ik elke dag wel iets kan posten maar dat doe ik dan maar niet want dan kunnen jullie nog wel flauw van me worden ...

    Ik vind je stoere takken prachtig , helemaal in die mooie stoere pot.

    En je blog lay-out vind ik ook weer prachtig , alhoewel ik die andere (die had je toch ook nog niet zo lang?) ook heel erg mooi vond hoor .

    Nou ik wens je een heel gezellig pinksterweekend en hoop voor je dat je klachten wat verminderen , lijkt me erg lastig steeds zo moe te zijn .

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Bij jou ook lekker iets lichter, heel mooi. En hier ook niet echt bloggen, af en toe gauw een paar lezen bij de koffie of laat. Het is gewoon een drukke tijd denk ik en veel buiten. Het hóeft toch ook niet altijd? Je tak is prachtig, weet jij ook nog de naam van die tak met rode besjes die 2e van boven op je blog staat, die wil ik graag van de herfst/winter in m'n vaas/pot zetten.

    Geniet lekker van het weekend!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je blog ziet er mooi uit.....en de foto's van je interieur zijn prachtig....ik ken deze takken ook niet bij naam......ik las dat zelfs Ria en hemmes het niet weten :(.....
    Fijn weekend, groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel herkenbaar hoor Lia dat blogmoe, ik heb er ook last van"-) Ik vind je bloemtakken prachtig in die mooi pot staan, lekker stoer en sober helemaal passend bij jou!

    Fijne week.
    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi hoor deze bloemen in die stoere vaas!Hoffz heeft toch al zo´n prachtige spullen!
    Nog n fijne avond, wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia