zaterdag 14 mei 2011

Genietmoment............

 

Renny van de blog Bizzy @t Home heeft een leuke uitdaging bedacht, om een post te maken over je genietmoment.

Ik heb best wel veel genietmomenten, en dat kan zijn van mooi weer, een mooie wandeling, heerlijk eten en wat al niet meer. Maar geniet natuurlijk ook van mijn man, en van de kids. Die zie ik niet zoveel meer tegelijk samen, behalve met bepaalde dagen zoals vandaag omdat ik alweer jarig ben. En geniet bijvoorbeeld ook van het statief wat ik kreeg.

En daarom is dit mijn genietmoment.

 

C.P Huttenheugte 004

Toen wij een weekend weg waren met zijn allen, en ik zag dat mijn jongens echte mannen geworden zijn.

Heel fijn weekend,

Lieve groet Lia

46 opmerkingen:

  1. Hoi Lia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze mooie dag. Ik had je net al een berichtje via picasa gestuurd. Bedankt voor je uitleg ivm de tafel. Fijn weekend Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEEE ook een stier;)..van harte gefeliciteerd!!! Vieren we toch een beetje "samen";)!!!
    *PROOST*.....wat een trots kun je dan toch voelen he, bij het zien van je kinderen, dat het "echte mensen"zijn ;)))(je snapt wat ik bedoel)

    FIJNE DAG!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ja, dat wordt een genietdagje zo met je familie om je heen. Wat een stoere mannen heb je!
    Leuk dat je meedoet aan de genietmomentjes.
    Een hele fijne dag!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n moment.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en genieten he.....

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ja kleine kinderen worden groot maar het genieten niet minder denk ik. Een gezellige dag met heel veel genietmomenten.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Groetjes Karolina...Een fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha vriendin! Ook hier nog maar eens een felicitatie :) Niet alleen voor je verjaardag maar ook voor het feit dat je zo kunt genieten van je gezin en van wat het leven biedt, ondanks de beperkingen!
    Groeten aan de mannen, Corine(en Gert)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg die drie zonen....lijkt me heel bijzonder om meerdere zonen te hebben, ik heb er één (+ een schat van een meid hoor) maar die zoon is echt iets aparts, lief karakter, lief voor mij...heerlijk :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep !!!!!
    Lieve Lia van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Genieten is een kunst en zit in hele kleine dingen.
    Deze foto van je jongens is echt súper !!!
    Maarre GENIET ook vandaag ;-)
    Een dikke verjaardagskus van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi..!! Geniet er van

    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Gezellige dag nog
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lia

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    En jouw geniet of geluksmoment is er een met een gouden randje.
    Ik kan me indenken,toen je je drie kanjers zag lopen,je dat speciale gevoel kreeg.
    Leuk,hoor...drie van die mannen.
    Ik heb er een...26 is hij nu.
    Ben ik ook apetrots op.

    Leuk idee trouwens,zo'n genietmoment laten zien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je verjaardag, en leuk die foto van je drie mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voelt goed dan he.
    Heerlijk van blijven genieten....
    En...wens je proficviat met je verjaardag en 'n heerlijke zonnige dag.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, je bent ook iemand van mei! Hartelijk gefeleciteerd met je verjaardag. Vandaag zullen wel meer genietmomenten komen!
    Een hele fijne dag, hier schijnt de zon volop.
    Veel liefs, Marjolijn.
    P.S. Prachtige mannen heb je! Om trots op te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lia.
    Wat een mooie foto van je grote mannen.
    Een bijzonder genietmoment.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is zeker een GROOT genietmoment Lia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat wordt weer een heerlijk samenzijn. En een erg leuke foto van je GROTE mannen.

    Geniet maar extra vandaag met volle teugen...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Een prachtige foto; niet alleen om van te genieten, maar ook om trots op te zijn.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om jouw geniet moment te zien.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lia en een groter cadeau dan drie van die zonen kun je bijna niet krijgen! En dan heb jij ook nog eens een hele lieve man!

    Ik wens je nog een hele gezellige en feestelijke dag!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte Lia!
    En tja, kleine mannetjes worden groot, het gaat zo ontzettend snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JA......Dat zijn mooie momenten!!!!!VAN HARTE GEFELICITEERD LIA EN MAAK ER NOG EEN FIJNE DAG VAN!!!!!!
    LIEVE GROET VAN ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel dat wij ook mogen meegenieten van je mannen! (en gefeliciteerd uiteraard!)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hieperdepiep HOERA!! Gefeliciteerd met je verjaardag. Je zoons zijn idd al echte mannen, met een voorliefde voor grijs? Van wie zouden ze dat hebben??
    groetjes en geniet ze! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja mam kleintjes worden groot...en wij ouder....sjuchtt...hahahha!! fijn geniet moment...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. van harte proficiat met je verjaardag en geniet er maar lekker van
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lia,

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellig om al je 'mannen' thuis te hebben. Geniet ervan!!!

    Veel lieve groetjes & fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lia, van harte met je verjaardag!

    Wat kan je dan trots zijn he als moeder als je zo naar je kinderen kijkt.

    Liefs van Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ja, het grootste genieten is toch je gezin hé?!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lia, gefeliciteerd met je verjaardag en kan me voorstellen dat die 3 mannen je veel genietmomenten opleveren, leuk stel zo! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HA Lia Gefeliciteerd hoor!! en ik moet zeggen het zijn drie stoere mannen hoor!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Lia,
    Van harte harte harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog heel veel jaren in geluk en gezondheid!!
    Wat een geweldige foto! echt heel bijzonder!
    echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige foto! Inderdaad: ik dacht: drie mannen. :-)

    enne.. gefeliciteerd en nog heel veel gezonde en gelukkig jaren voor de boeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lia!

    Ja ze worden snel volwassen, hé....een hele leuke foto!

    Fijne zondag
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja dat kun je geen jongens meer noemen, dat zijn inmiddels hele kerels! geniet van elkaar, nog heeeeeel lang. En dan nog van mij de allerhartelijkste felicitaties *SMAK*!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gut ben je nou alweer jarig?(geweest)Ik zou ongeveer dezelfde foto kunnen maken, zal ik eens onthouden want hij is heel leuk. Mijn
    genietmoment... heel veel natuurlijk maar even goed snuiven aan de heerlijk geurende David Austen rozen in m'n tuin, wordt je een soort van high van...

    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja, dat kun je niet meer over het hoofd zien...echte mannen hoor...
    Maar uh, van harte gefeliciteerd nog meis.
    En geniet verder van je genietmomenten...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat toevallig... ook ik ben sterrebeeld stier (6 mei) en ik heb ook drie zonen (14, 12 en 10 jaar). Dus wat jij op de foto hebt gezet, heb ik in een jongere versie. Zo leuk om te zien hoe het gaat worden (ik fantaseer er regelmatig over). Ikzelf vind het fantastisch en bijzonder om 3 prachtige zonen te hebben, ik geniet er ook zo van.

    groetjes, Sigrid

    p.s. en nog een toevalligheidje: we wonen niet zo ver bij elkaar vandaan, ik woon midden in de Betuwe

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou, Lia, dat is zeker een geniet moment!!!!
    Enne, nog van harte met je verjaardag,...
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lia,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! je kids zijn inderdaad al erg groot, maar erg leuke foto!
    Genieten zul je er zeker van!
    Fijne avond nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte met je verjaardag. Geniet ze!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte gefeliciteerd lieve Lia !!!
    wat een prachtig geniet moment beschrijf je hier
    wij hebben jouw jongste zoon toen ontmoet denk ik he ?
    leuke jongens, uhhh mannen heb je
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nog van harte gefeliciteerd en ben het met je eens,voor een moeder moet dit absoluut een geniet moment zijn,ik vind het een stoere foto,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ach, ik ben te laat. Maar als nog van harte gefeliciteerd. Gezellig om in het weekend jarig te zijn.
    Leuke knullen (de achterkant ziet er leuk uit).
    Ja, zo samen zijn is echt een genietmoment.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi nog gefeliciteerd met je verjaardaggg ... heerlijke foto toch van je drie mannen zo heb ik drie mooie meiden van 19 21 23 ... gaat allemaal zo snel dus elke dag genieten ervan .....

    groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van Harte Lia!
    Wat een prachtige foto van de boys
    Ja heerlijk die momenten he ?
    Ik heb maar 1 zoon ,zoals je weet pas op zn eigen gaan wonen ,dan denk ik ,hij flikt het toch maar ,alles in zn uppie !
    Af en toe komt ie nog even mee eten ,dan stapt ie in zn auto en dan kijk ik m altijd even na(hij kijkt dan allang niet meer hoor ,hahaha )dan denk ik ,kijk nou ,wat n bink !
    Goed gedaan knul!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beter laat dan nooit...nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!en ja wat een genietmoment, het ziet meestal in de kleine (zo waardevolle) momenten.
    ik kijk echt uit naar je reportage in de WLS
    leuk!!
    Fijne dag
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia