donderdag 14 april 2011

Wat groen erbij.....

005

 

Doordat er het een en ander is veranderd in de tuin, vond ik het een beetje kaal in de hoek bij de terrasdeuren. Er mocht wel wat groen bij, en dat hebben we gedaan door in de hoek een Portugese Laurier te zetten.

002 

 

Ik vond vandaag al dat die te puntig was, en nu ik de foto zie, denk ik dat ik er 20 cm afhaal.

003  004

 

In mijn vorige post vertelde ik al dat we er even tussenuit gaan dit weekend, en er kwamen al weer vragen van wat ga je doen en waar?

Maar het is geen geheim, wij waren in Januari 30 jaar getrouwd en hebben van onze kids een weekendje CP gekregen. En vrijdag gaan we daar met het voltallige gezin naar toe. Even heerlijk niets doen en genieten van elkaars gezelschap. Want het is wel lang geleden dat ik ze allemaal weer onder moeders vleugels heb gehad. Dus reken maar dat ik geniet.

Ik wens jullie dus allemaal alvast een heel mooi weekend,

Lieve groet Lia

39 opmerkingen:

  1. Dan rest niets anders dan jullie net allen een superfantastischgeweldig weekend toe te wensen.... Have fun Moederkloek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boompje enne nog gefeliciteerd met zolang samen zijn,geniet lekker dit weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je een heel fijn weekend toewensen, genietse!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie lange samenzijn en wat leuk een weekendje van de kids......wij zijn nog iets langer samen maarr uuhhh dat weekendje hé......nee hoor nog niet gehad van onze boys, hahahaaa
    Wel bij 25 jaar naar Curacao geweest maar dat was niet van de boys, wie weet wat er nog eens komt.
    Fijn weekend.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi boompje! Ook een wintergroenblijver, denk ik?? Heel fijn weekend! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,

    dat is net een mooi groen accent daar in de hoek ......ik ben erg aan het opruimen hier in de tuin, minder frutsels en tot nu toe bevalt me dat goed.

    Ik wens je met je hele gezin een heel gezellig weekend toe !

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, zo'n groene struik. Heel veel plezier met je gezin dit weekend, het zonnetje gaat weesr schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken de Portugese laurier helemaal niet, het groen fleurt het hoekje inderdaad mooi op!

    Ik wens je een heel fijn weekend toe....heerlijk om iedereen een paar dagen bij elkaar en om je heen te hebben!! Veel plezier!!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ALS NOG VAN HARTE MET JE 30 JARIGE HUWELIJK!!
    MOOI WEEKEND TOEGEWENST.

    FIJNE WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh super leuk!! geniet ervan!! en je laurier vind ik prachtig. Je ziet ze vaak alleen in bollen dit vind ik super!!
    fijn weekend!! maar dat gaat zeker lukken
    Puur genieten!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie laurier heb je, Lia. De Portugese ken ik niet, weer wat geleerd.
    Ik wens je een heerlijk weekend toe, met jouw man en jullie kinderen. Genieten hoor!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan ga ik je nu een heeeeeeel fijn weekend toewensen. Geniet van elkaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk een weekendje weg én het wordt nog prima weer ook! Ik wens jullie allemaal heel veel plezier; geniet ervan!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooo? wat een mooie struik cq boom? Daar wist ik ook wel een plekje voor!!!

    HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK weekend!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier en gefeliciteerd met jullie 30ste huwwelijksverjaardag!

    mooi de laurier!!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn weekend!!!! En nog van harte gefeliciteerd! Een miijlpaal...zeker het vieren waard, zou ik zo zeggen.
    Liefs, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou jij ook een heel fijn weekend.
    Geniet ervan.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi stukje groen Lia, het staat daar prachtig en ik denk dat je helemaal gelijk heb om er wat af te halen.
    Ik wens je een heel gezellig weekend toe met je hele gezinnetje weer bij elkaar, geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk met z'n allen even weg. Veel plezier en geniet ervan.

    Een goed idee van je om een stukje van de laurier af te halen, maar hij staat wel leuk in dat hoekje.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens jullie een heel fijn weekend toe. Geniet ervan!! Enne..nog proficiat met deze mooie mijlpaal
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk !! geniet van een heerlijk weekend....lief liefs van mij....xxx...mooi die boom !!...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoor je tuintje! Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat gaat een heerlijk weekend genieten worden, heerlijk weer iedereen bij elkaar.

    En dat stukje eraf bij de Portugese laurier lijkt me ook mooier, het is nu wat iel aan de bovenkant, en dat brengt het voor het oog wat uit balans.

    Ik ga duimen voor mooi weer Lia,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh wat heerlijk Lia:)) nog gefeliciteerd en ga er lekker van genieten samen met je gezin!!

    lieve groetjes,
    Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk Lia! Wat n prachtkado! Hopelijk word het ook n prachtweekend!
    Happy Friday!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat een geweldig cadeau om met z'n allen lekker weg te gaan. Geniet ervan! Veel plezier, Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Altijd mooi een beetje extra groen. Geniet van het weekend; kan niet anders dan gezellig worden met elkaar...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Altijd mooi!

    Liefs en een fijn weekend,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ah dat is de nieuwe boom..mooi idd zo bij de deuren. Portugese laurier..nooit van gehoord, maar ik begrijp dat ie dus goed is voor vormsnoei.
    Heb je de top er al uitgeknipt ;) Heel fijn weekend met elkaar!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou geniet er maar heel goed van maar dat gaat helemaal goed komen :)))
    Heel fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog van harte saampjes.....oh dat wordt genieten!!!!!
    Heel veel plezier gewenst.
    Enne....je boom....prachtig hoor, vind 'm mooi tot aan de top ;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alsnog van harte gefeliciteerd! En maak er maar een heerlijk relaxed weekend van... Je tuin vind ik trouwens erg mooi. Ik hou ook wel van wat groen in de tuin, dus je Portugese laurier is TOP!


    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi zeg die laurier!
    Veel plezier dit weekend, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,

    Van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie een weekendje Center Parcs doen.

    Jullie zithoek in de tuin ziet er heel sfeervol uit!

    Veel plezier!!!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi is tie!

    Ze vragen me steeds voor interieuradvies. Leuk natuurlijk maar het kost ook veel tijd. En voor de ene doe je het heel graag voor niets maar voor anderen die altijd bezig zijn met geld verdienen, vraag ik me wel af of ik niet een beetje te gek ben.

    Ik wens je een heel fijn weekend met z'n allen en veel mooi weer!

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Veel plezier dit weekendje weg.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nog van harte gefeliciteerd. Wat gezellig om dat samen met een weekendje weg nog te vieren. Een heel leuk kado. Helaas ben ik te laat, want het is al vrijdag en zijn jullie al weg.
    Het wordt mooi weer en jullie zullen vast genieten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geniet heerlijk van het weekend met het hele gezin bij elkaar!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia