woensdag 27 april 2011

Op de stapel WLS........

 

068 

 

Ik heb nieuws te vertellen. WAT....denken jullie natuurlijk, want jullie zijn wel nieuwsgierig (ik ook altijd hoor...) en wat heeft dat met de titel te maken.......

Nou luister of beter lees........

Een tijdje geleden kreeg ik een mail van Tinneke Vos, de hoofdredactrice van de WLS (Wonen Landelijke Stijl).    Ja, ikke.....   Ze was getipt om eens een kijkje op mijn blog te nemen, en dat had ze gedaan en vroeg of ik eens wat overzicht foto's door wilde mailen. Heb het er eerst met Manlief over gehad. Wilde hij ook wel dat ons huis eventueel in een blad kwam te staan. En ja, waarom ook niet, dus ik wat foto's gemaakt en doorgemaild. Met in mijn achterhoofd al zoiets van, nou dat word toch niets. Er zijn zoveel mooiere huizen, maar mijn interesse was wel gewekt. De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze graag wilden komen voor een reportage. Wauw...., ik was helemaal verdoofd. Vinden ze het echt goed genoeg voor een reportage.

Een paar weken geleden kwam Anja van Bemelen langs voor het interview, en vandaag had ik dus bezoek van Sarah van Hove,  de fotograve van de WLS , en waarvan ik vind dat die mooie foto's maakt van een sobere stijl. En ik vind het zo spannend.......

Ik heb dus al zolang mijn mond gehouden, en nu lukt het me niet meer.

Oh ja, de reportage is te zien in de  4e editie van 2011. De zomereditie, en je begrijpt het weer deed daar de afgelopen tijd goed aan mee, behalve vandaag, maar ze heeft toch nog wat van het zonnetje vast kunnen leggen. En het komt dan natuurlijk ook op de stapel op tafel....

 

Lieve groet Lia

65 opmerkingen:

  1. Hoi Lia, wat een geweldig nieuws!!! WLS is zo'n mooi blad, je sobere interieur is echt een grote inspiratiebron voor velen onder ons. En dan zo'n binnenkijker, daar mag je best trots op zijn! Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Lia, wat geweldig voor je!! Het is je van harte gegund!! En je verdient het met je mooie sfeer!! Ik liep zelf al een poosje met het idee je te mailen.....omdat ik vond dat je er in thuis hoorde en je naam + foto's aan de fotografe wilde doorgeven....!! Iemand was me voor :-) Geniet ervan Lia!! Hartelijke groetjes, Angélique36 (picasa)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Lia,om supertrots op te zijn,alleen haha ik ken het blad niet,tenminste zo zegt het mij niets,erg he,truste voor straks,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Lia, Wat ontzettend leuk! Ik begrijp wel waarom ze jouw huis hebben gekozen!!! Van Harte Gefeliciteerd!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd..!


    Groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Lia,

    Het was erg leuk bij jouw te fotograferen. Bedankt voor de warme ontvangst!

    Groetjes,

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ! wat goed,zeg.
    Daar mag je terecht trots op zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoor je me gillen vanuit het Brabantse???? Wat GE.WEL.DIG!!!! Geef je een seintje wanneer het in de winkel ligt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    en terecht!!Genieten hoor...maar uit je woorden lijkt dat wel te lukken...
    ik ga hem lezen!!

    gefeliciteerd!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia supeeer mag je terecht trots op zijn:)Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cool! Dat vind ik leuk voor jullie!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super gaaf voor jullie.
    Lijkt mij ook erg leuk.
    Fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gaaf! En ik snap het helemaal hoor dat je mond nu echt niet meer kunt houden :))
    Gelukkig dat de zon er af en toe nog doorkwam, ik heb er hard voor geduimd!
    We wachten de resultaten in spanning af! Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh..wat gaaf!! En wat zul je trots zijn!! Maar je hebt het dan ook dubbel en dwars verdiend...je huis is een "plaatje"!!
    Jullie hebben eer van het harde werken in huis! Geniet ervan..enne laat je het ons even weten wanneer deze uitkomt?
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Lia, wat super leuk! En het is zeker, absoluut goed genoeg, het is geweldig, ik hou helemaal van jou stijl, dus ik ga die reportage helemaal uitspitten als die straks op de mat valt!
    Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als groot fan van je prachtige huis en blog vind ik dit niet meer dan logisch en volgens mij heb ik dat ook aan keer bij je aangegeven dat je huis zo in de WLS kan! Lia, van harte gefeliciteerd...ik vind het SUPER en jullie hebben dit ook meer dan verdiend. Het wordt een prachtreportage, daar ben ik van overtuigd...geen twijfel mogelijk!

    Spannend...nu nog even geduld hebben!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zal vast een hele mooie rapportage worden, ik ben nieuwsgierig....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat, je verdient het om met jouw huis op de foto te staan. Lia, je mag beretrots op zijn want je hebt een schitterend huis. Ennuh Hebben we allemaal straks ook ons eigen fotoboek met jouw huis! Ik ben super nieuwsgierig en kijk nu al uit daar de nieuwe WLS.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super.. ik weet hoe je je voelt.... Anja is ook bij mij indertijd geweest... Zal vast een heel mooie reportage worden.. meid het is je gegund...geniet ervan...
    Nu het wachten.. en dan de uitgave ,, het is heel leuk...spannend.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat ontzettend leuk zeg. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooooh, wat ontzettend leuk!!!! Het wordt vast een pracht van een reportage... superleuk om dat eens mee te maken... interview en foto's... Heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien... vast héél mooi!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een eer Lia...ik kijk nu al uit naar Editie 4!! Het tijdschrift vind ik altijd zo mooi met prachtige foto's van prachtige huizen en tuinen dus dit zal helemaal goed komen!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Lia !!! en verdiend hoor, jouw huis is helemaal in stijl van het blad
    zal een hele mooie reportage worden, weet ik zeker, superleuk voor jullie !!!!

    Groetjes en een fijne dag gewenst!
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat leuk....en zeker goed genoeg...echt geweldig leuk voor je, want je hebt een plaatje van een huis waar je trots op mag zijn!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat geweldig leuk voor je. Spannend ook natuurlijk. Maar je mag ook trots zijn op wat je allemaal gedaan hebt in jullie huis. Het ziet er ook echt zo mooi uit. Helemaal terecht dus dat hun interesse gewekt was voor een reportage.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, wat leuk zeg, het lijkt me heel erg spannend. Je kent je huis natuurlijk door en door maar bent heel benieuwd hoe het er gaat uitzien door het oog van iemand anders. Lekker van genieten hoor! Het zal prachtige plaatjes opleveren, net zoals hier op je blog dus ik ga die uitgave zeker kopen,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is maar echt geweldig leuk nieuws, Lia. Wat gaaf en zekers jullie huis hoort daar ook in te staan. De sfeer die jij hier al over brengt naar al je lezers, helemaal goed!
    We kijken uit naar de zomereditie..
    En nu lekker genieten van alle voorpret...
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk voor jullie,
    GEFELICITEERD!!

    ik ga hem cker halen
    je hebt het verdiend want je hebt een prachtig thuis

    groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwwww....Lia wat geweldig leuk !!! superrrrrrrr.....geniet ervan.....heb je de foto's al gezien ???...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat super gaaf zeg en met recht, want je hebt een prachtig huis.
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik vind het niet meer dan terecht dat jullie huis erin komt!!!! Wat een compliment. Ik kijk naar de 4de editie
    Fijne dag ondanks t gebrek aan zon maar soms kun je ook zonder die goudgele bol he:))

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk voor je Lia! Je hebt dan ook echt een prachtig huis die zo'n reportage zeker waard is. Ik ga 'm zeker kopen.
    Fijne dag, groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAAAAAAAAAAAAH WAAAAAAAAAAAAAAAH WAHHHHHHHHHHHHH.....GEFELICITEERD!!!!! Terecht...HA!!!! alleen dat wáchten!!!!!!;)!!

    TOP!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhb Leuk Lia !!! Gaaf en helemaal te begrijpen dat ze bij jou terecht komen ! Je stijl is gewoon helemaal geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat geweldig! Kan me voorstellen dat je dat niet langer voor je kan houden! Je huis ziet er ook geweldig uit. Ben benieuwd naar de reportage en ga 'm zeker kopen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw super zeg!!!
    Ik had het wel verwacht hoor, je hebt zo'n mooi huis en zo'n geweldige stijl!!!
    Gefeliciteerd en ik kan niet wachten!!

    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Supergaaf, en je huis verdient het. Ik ben heel nieuwsgierig en gefeliciteerd!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd met deze eer!
    Kunnen we toch nog een stukje van jouw huis binnen halen, ik vond je fotoboek ook zo prachtig!
    In je zijbalk zie ik een mooie foto met 2 oude beursjes, leuk die spaar ik ook.
    (zie een stapel op vrijdag vorige maand bij Huize Kipkakel)
    Fijne dag, maar dat zal vast goed komen vandaag!
    Groetejs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia,zag je reactie bij Yolanda en wilde daar even op reageren dat we sinds een paar maanden geleden toch min of meer onze blog een beetje hebben opgepakt,gr van ons inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super...Lia,Dit is inderdaad geweldig nieuws!!!!
    Het is inderdaad een heel mooi blad,en dat wij ook even mee mogen genieten, bedankt!!!!
    Hier mag je wel heel trots op zijn.
    groetjes Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nee ik ken het blad dus niet,maar haha zodra ik op je blog lees dat je het blad hebt,ga ik er naar op zoek,want dan vind ik het wel leuk om te kopen,fijne avond,liefs Joke en ow ja een witte regen wil ik graag in de achtertuin,maar ach haha ik wil zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ooooh Lia, wat super!! Editie 4, nog even wachten dus, maar voor dat de reportage geplaatst wordt krijg je via de mail de foto's en het interview, dus een beetje voorpret heb je vast al!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat superfantastischongelooflijkleuk voor jou!
    En wat een ervaring moet dat geweest zijn.
    Het is mijn allerfavorietste tijdschrift met huizen en interieurs die totaal buiten mijn bereik liggen maar ik blijf er toch verslaafd aan en nu kom jij er in!!!! Ik kijk er al naar uit!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte zeg!!!
    Het was gewoon een kwestie van tijd dat je daar in kwam toch....? Daar hoort jullie huis gewoon in, helemaal super, ga het zeker volgen hoor.
    Fijne avond
    Liefs
    Prachtig voor manlief ook voor al zijn super werk en de jouwe natuurlijk. Om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ooooooooooo Lia ! wat gaaffff !
    En zo terecht ,zie je nou wel ? ik heb het altijd al gezegt !
    Jou huis moet gewoon in een blad
    nou ik kijk er nu al naar uit hoor ,kheb een abbo op het blad dus hij komt vanzelf
    Lieve groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Geweldig Lia, hartstikke leuk enne ik ben erg benieuwd....ga`m natuurlijk direct kopen dan!!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooooh Lia, wat ontzettend gaaf!!!!
    Daar mag je met recht trots op zijn want jullie huis is een plaatje. Tjee, ligt straks jou huis op mijn nachtkastje hahaha....geweldig!!!!
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat gaaf!! En dik verdiend, misschien dat ik "jouw" editie dan maar eens moet gaan aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heeee wat leuk zegt .. je hebt een heerlijke stijl dus trots dat we mee kunnen genieten.. zodra die uit is dan word het genieten ,zo en zo een heerlijk woonblad ....

    groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat leuk Lia!! zal best spannend voor je zijn, maar gaat helemaal goedkomen!! ik kijk er naar uit:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nah, hoe kan dat nou dat ze bij wls een huis zoals het jouwe goed genoeg vinden???? ONBEGRIJPELIJK, ik snap die mensen daar op die redactie echt niet hoor, tsssss......

    Whoehahahaha

    Yeah right, jij weet wel dat me dit allemaal helemaal niet verbaasd en ja, ik zou best degene geweest kunnen zijn die zich hieraan schuldig gemaakt had... heb het dus ook daadwerkelijk overwogen, maar vond het niet mijn plek dat te doen. Ben blij dat iemand anders wel zo dapper was om de WLS te tippen!

    Tja, en de WLS sla ik nooit over, dus deze komt ook hier gewoon op de stapel erbij te liggen:-)

    Geniet van de na -en voorpret Lia, liefs Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  52. GEWELDIG
    wát een heerlijk gevoel moet dat geven.
    Zo verdiend ook
    je sobere stijl heeft een fantastische uitstraling.
    Ik ga hem kopen hoor !!!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat ontzettend leuk voor je. Spannend ook om straks je eigen interieur in een blad te zien. Ik kan niet wachten tot hij in de winkel ligt.

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wohoo zo leuk voor jullie ;) je huis past dan ook prima in t stijltje... Helemaal leuk.. ik ga zeker het blad bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Nou dat verbaasd mij helemaal niet hoor :) jouw mooie style, helaas ken ik het blad helemaal niet Oepsie, waarschijnlijk als enige hier hahah..

    Spannend dat klinkt het wel en wat goed dat je het zolang voor je hebt gehouden.

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dit is in één woord FANTASTISCH Lia, best heel spannend ook allemaal. Maar jullie huis is dan ook SUPER mooi dus heel begbrijpelijk dat ze dat in zo'n speciaal blad willen hebben!!! Wat zal je trots zijn als het blad binnenkort op de stapel ligt, SUPER!!!


    Heerlijk weekend,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh geweldig, dat wordt vast een prachtige reportage in de WLS ... benieuwd hoe zij jouw sfeertje vast gelegd hebben. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Och, meid, tis je van harte gegund! Wat leuk dat je op deze manier getipt bent!
    Ik koop Wonen Landelijke Stijl niet altijd, maar voor editie nummer 4 maak ik graag een uitzondering.
    Ik ben razend benieuwd naar de reportage. Nog even geduld hebben dus!
    Fijn Konginnedag!

    Liefs, Marjolijn.

    P.S. Nog bedankt voor je beterschapskaartje aan Jeroen! Hij heeft zoveel kaarten gekregen! Superlief...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat super leuk!!!!!
    Ze mogen blij zijn dat ze mochten komen, zo leuk hebben het er niet veel!

    Jammer dat we nog een beetje geduld moeten hebben.
    Geniet van de voorpret!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, Lia wat super!!!! Echt heel erg leuk, je hebt ook een prachtig huis!!! Mag je trots op zijn.

    Ga WLS zeker kopen!!

    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ja hoor, kom ik nog eens aan....sorry voor m`n late komst maar dat bloggen het blijft er telkens maar bij:-)

    Wat een geweldig nieuws vertel je ons, echt super gaaf man, oohh....wat zul je trots zijn. Ik weet het is best een raar idee al die mensen over je vloer maar als je straks je foto`s in het lbad ziet...ja, dat geeft zo`n enorm trots wauw gevoel....echt heel leuk om mee te maken. Je verdient het Lia want je huis is gewoonweg een plaatje!!

    Fijne week,
    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Het eerste wat ik dacht toen ik het las: Eindelijk dat ze je gevonden hebben! Het zullen vast prachtige foto`s gaan worden met zo`n mooie stoere uitstraling. Veel succes met wachten ;-)en met de voor- en napret.

    Lieve groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik had je post gemist maar wat ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lia en natuurlijk Manlief,jullie verdienen deze kers op de taart om in een gerenomeerd woonblad te komen!Gefeliciteerd!
    Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Helemaal nieuw ben ik in blog wereld.
    Kom via, via, via op jou blog en wat ziet het er allemaal prachtig uit. Alles zo passend en mooi. Ik kan mij voorstellen dat je gevraagd wordt voor een woon blad.
    Schitterend hoor!!!
    Hartelijke groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia