vrijdag 1 april 2011

Bloemenpracht...

 

Gisteren was ik in mijn fotomapjes aan het bladeren. En het een en ander aan het verwijderen. Tot ik in het mapje "bloemenpracht" keek. Er staan zoveel mooie foto's van bloemen in.

Zoals deze..... (nog even geduld)

bloemen tot 2011 (8) 

 

Of deze mooie magnoliatak waar een bloem van uitkomt.

bloemen tot 2011 (20) bloemen tot 2011 (16)  

bloemen tot 2011 (18) bloemen tot 2011 (19)

 

En wat vind je van deze mooie seringen. (snuif)

bloemen tot 2011 (40)

003

 

Maar deze........

009 

 

Zijn heel bijzonder, gewoon omdat ik ze zomaar kreeg van haar.

008 

 

Ik wil graag een mooie sobere stenen pot, maar kan hem niet vinden. Ja, tegen héél veel geld. Dus..... ik had nog ergens een oude bloempot in de tuin staan. En die heb ik schoongemaakt en binnen gezet. Gevuld met wat peren- en bloesemtakken. En nu dan aangevuld met die prachtige franse tulpen.

Geniet morgen van de zon.

Lieve groet Lia

41 opmerkingen:

  1. Hi LIa, such beautiful flower pics you have!Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee een oude bloempot te gebruiken. Het ziet er geweldig uit. Dezelfde sobere uitstraling. Mooie tulpen ook.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn bloemen toch altijd prachtig.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's...en die seringen...ik kan ze bijna ruiken....
    Die pot is toch een prima oplossing!
    Fijn weekend, liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    En de seringen....ik kan ze zo ruiken, heerlijk!
    Fijne avond.
    Groetjes, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat mooi! en super lief!
    En je pot toch helemaal niks mis mee!
    gaaf juist
    een heel fijn weekend...
    ps dank dank je bent een schat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig wit boeket zeg!!!!!! en toch zo stoer......dat wordt genieten de komende tijd van de lente in een pot!;)

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo mooi de combinatie van tere bloemen in een stoere pot!!

    fijn lenteweekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, Lia, en die buitenpot oogt ook lekker stoer!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie foto's en ik vind die bloempot geweldig staan zo, mooie combinatie met die tulpen en perentakken!

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi he, zo'n stoere pot! Staat zo mooi... en nog even... en er zijn weer pioenrozen. Nog 1 maand geduld!
    Enne... de seringen... die ruik ik door het beeldscherm heen!

    Fijn weekend,

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig al je bloemen foto's, magnolia, ben ik gek op. Ja die sobere pot, verval je al gauw in antiek of duur merk, ken dat ben ook nog steeds op zoek!!
    Ik wens je een fijn weekend,
    groetjes, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTEREND Lia, deze bloemenfoto's uit je mapje "Bloemenpracht"
    En ik vind je oude bloempot [je alternatief] een SUCCES met die prachtige tulpen en bloesemtakken...

    Fijn weekend wens ik je,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je krijgt meteen zin in het voorjaar met die prachtge foto's! Ik heb ook seringen in mijn tuin en inderdaad geuren ze altijd zo lekker. Mooie dag morgen!
    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie foto's hoor!!

    fijn weekend
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stoere pot, witte bloemen ... zo mooi! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Lia...dit sobere vind ik geweldig! Ik heb hier op de salontafel ook een mooie donkerbruine pot staan met kastanjetakken...de pot vond ik voor weinig bij de kringloop! Dat is uiteraard geluk hebben dat je daar net tegen aanloopt! Ik heb er al foto's van gemaakt dus ik laat het wel een keer zien op mijn blog!

    Een fijn weekend! Lieve groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zo'n pot met bloemen, en wat een mooie foto van de witte sering ! hier staat de blauwe sering in de tuin ook al volop in de knop, straks barst ineens alles los en is het 1 bloemenzee, Prachtig!!
    Ik wens je een heel fijn weekend toe
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. uit de tuin!!??? Ik vind hem gaaf, hou daar ook van :)))) En shoppen in eigen tuin (of huis) maakt t nog leuker
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op de een of andere manier nodigen bloemen mij ook altijd uit om ze vast te leggen op foto. Op dit moment staat er bij mij ook een witte seringentak te geuren in huis heerlijk. En wat lief van HAAR om je te verwennen met zo'n prachtig boeket! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige bloemenfoto's! Het boeket is ook erg mooi; tere bloemen in een stoere pot, een mooi contrast.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie bloemen en die tuintafel weer helemaal precies goed!

    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed idee zo'n oude bloempot, het geeft een hele mooie sfeer zo...prachtig!
    Mooie foto's....ik word helemaal blij van al die prachtige bloemen...en ik begin me nu al te verheugen op geurende seringen!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie pot. Hij staat zo stoer met het boeket erin, echt mooi>
    Ik kan niet wachten tot de pioenrozen opkomen. Ik heb zelf ook die van de foto, wit met een donkerrood hartje. Het leuke is, dat het een familiestekje was. mijn moeder had hem van mijn oma en mijn oma weer van haar moeder. Inmiddels heb ik hem ook. Ook heb ik nog de zachtroze, volgens mij heet hij Sarah Bernhard. Ze komen al een flink stuk boven de grond uit en je ziet ze met de dag groeien. Ik kan niet wachten.

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig staat dat boeket in die mooie verweerde pot .
    Enne erg lief van 'haar' maar ja dat is ze ook gewoon .....

    fijn weekend verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk item vergezeld met dat heerlijke nummer. Zorgt bij mij voor een ultiem zaterdagavondgevoel. Trouwens Hennie (Room17) verkoopt ook hele mooie stoere potten.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lia,

    Wat staat de bos bloemen mooi in de stenen pot!!!

    Een gezellige zondag & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  28. IK BEN GEK OP BLOEMEN!
    DIE VAN JOU ZIJN HEEL MOOI!
    MAAR IK BEN GEK OP JE VERWEERDE TERRACOTTA POT. MET PAPAGAAI TULPEN EN PEREN TAKKEN IN COMBI MET DIE BAL.
    PRACHTIG MOOI!

    FIJNE ZONDAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja echt prachtig zeg die bloemenfotos. daar krijg je nooit genoeg van.
    je pot si geweldig
    lekker stoer en toch heel lief
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig Lia, al die mooie bloemen!
    En ook al zoveel wit bij jou!
    Fijne zondag!
    Gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig mooie foto's! Zalig, bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. PRACHTIG al dat wit en die seringen mmm
    Mooi dat boeket gecombineerd met die takken in zo'n stoere pot !!!!
    FIJNE ZONDAG Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow....prachtig Lia al die mooi foto's. Ik kan de Seringen bijna ruiken en Pioenen, ik kijk er ieder jaar weer naar uit.
    Het boeket van Corine is echt prachtig, wat lief dat je dit zomaar kreeg.
    Het staat nu te pronken in die stoere pot.
    Of de rieten stoelen mooi blijven kan ik je nog niet vertellen, ik heb ze nog maar net, daarom heb ik voor de andere tafel ook voor Wicker gekozen, maar....er gaat toch niets boven de echte rieten.
    Fijne week.
    lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie combinatie! stoer en lief.
    Ik ruik die prachtige bloemen vanaf hier bijna...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohh wat staan ze mooi! Ja zo had ik ze ook bedoeld :) helemaal goed in die (buiten)pot! En idd nog even wachten op de pioenrozen, maar het gaat lekkere hard met dit weer, staken er eerst alleen neuzen boven de grond, nu zijn het al hele stengels!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterende foto's Lia. Ja, dat is echte bloemenpracht. De oude bloempot vind ik een geweldige oplossing, misschien nog wel mooier dan een stenen pot. Het staat ook prachtig op je houten tafel. Lief dat je zo'n mooie bos bloemen kreeg.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat fijn dat je deze prachtige foto`s tegen kwam,ze zijn stuk voor stuk schitterend,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi!!!!!!!!!!!!! Heel mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia,
    thank you so much for your nice words on my blog!
    Your flowers looks great! I always buy flowers on friday for my home!
    Wish you a wonderful day,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig die bloemen , maakt je altijd vrolijker

    Ga je zeker volgen

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom gerust is binnenwippen op mijn blogje, en als je een reactie achterlaat is het nog zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia