donderdag 27 januari 2011

Pot met bessentak....

 

interieur 01-11 098

Gisteren was ik foto's aan het maken in huis. Omdat het weer eens tijd werd voor een fotoalbum van mijn huis. De vorige is al weer van 2008, en dus niet meer up to date. En op deze manier kun je altijd even het boek pakken en genieten van je eigen plaatjes.

En toen heb ik deze pot met bessentak even op de tafel gezet, want normaal staat hij op de vensterbank maar dat is zo moeilijk foto's nemen.

En dit zijn toch plaatjes om van te genieten, (tenminste ik geniet ervan) Een mooie sobere stijl, een stijl die bij mij past.

interieur 01-11 100

interieur 01-11 102

interieur 01-11 103

 

Liefs Lia.

33 opmerkingen:

  1. Ja Lia, deze bedoel ik dus! Echt mooi in die pot! Als je ze beu bent stuur ze maar deze kant op dan ;-), maar jij weet ook de naam van deze bessen niet?
    Misschien kan iemand een tip geven al zullen ze waarschijnlijk op dit moment niet meer te krijgen zijn..?!
    Ik heb genoten van je mooie foto's!
    fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. Die pot is helemaal geweldig! Gr. Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!
    Leuk om in je huis van die prachtige foto's te kunnen nemen. Uiteraard wil je dat vastleggen en in een fotoboek verwerken. Heerlijk om er later weer van te genieten.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast prachtige foto's voor in je nieuwe album... Ik heb er van genoten!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zeg....wat leuk en dan een eigen album van al deze sfeerbeelden.....en dan zie je natuurlijk ook heel veel verschil met 2008.
    Misschien zien we er nog eens beelden van van je vast prachtige fotoboek.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, je eigen boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nu vraag ik het gewoon.....als het mag?
    waar komt de pot vandaan?
    wil niet een aapje zijn...maar hij is zoooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's Lia...toen ik de eerste foto in mijn dashboard bij jouw post zag staan, werd ik al helemaal gelukkig ha ha! Ik vind je stijl helemaal geweldig, maar ik verval weer in herhaling. In dit geval is dat niet zo erg, het is in ieder geval als een groot compliment bedoeld!

    Wat leuk om een boek te maken...ik ga er steeds meer voor voelen om dat zelf ook eens te gaan doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's , hier hou ik nou ook van ........je fotoboek wordt vast ook heel mooi !

    je kast is ook super geworden , vind de kleur echt goed zoals hij nu is , dat zachtgrijze past gewoon het beste erbij .

    Kan me voorstellen dat je weer helemaal blij bent met de veranderingen , wij moeten de kamer nog sauzen maar het komt er steeds niet van .

    Fijne dag verder, liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet alleen jij maar ik kan hier ook zo van genieten...prachtig !!!.....word je toch even stil van ......liefs geniet van de zon !...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent niet de enige die hier van geniet hoor, ik geniet gewoon met je mee. Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vin dit ook helemaal Lia.. ik geniet er oo van.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie foto's Lia, leuk is he om een fotoboek van je huis te maken.

    En ook ik geniet weer lekker mee.

    Lieve groet,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fotoboek van je huis, leuk om te doen hè?

    Mooie pot (met tak).

    Groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is echt genieten:) en die pot staat daar zooo mooi!!
    succes met je fotoboek, wat leuk!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooooooh die pot....die is wel keigaaf hoor......en met die takken maakt het het plaatje helemaal af......zag gisteren alweer kersenbloesem staan...niet gedaan overigens....te lenteachtig he :))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto`s Lia. Mooi ook hoe je de rozenbottels zowel onscherp als scherp gefotografeerd hebt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw.. die pot is geweldig.. en met die tak erin.. helemaal top!
    lekkere muziek heb je
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die besjes zijn mooi ingedroogd, ik ga van de herfst ook maar wat takken verzamelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi wat een mooie pot is dat staat ook wel mooi bij mij
    en je ziet simpel is net zo mooi
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou zeg..ik heb net gisteren een post klaargezet over rode besjes...
    Is dat telepathie??
    Maar mooi zijn ze! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooiiii Lia die stoere pot, mijn vriendin heeft `m ook!!! Enne, jij mag het zeggen hoor dat je die bruine pot bij mij het mooist vind, ben er zelf ook nog steeds weg van heb `m trouwens ook in het klein!!!
    Groetjes enne,....laat je een echt album maken???? Ben benieuwd!!!
    lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige pot Lia!!! Ik ben reuze benieuwd hoe je fotoboek gaat worden!!

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, superrrrr! Ik moet ook weer eens een fotoboek maken. Ik heb wel al een jaarkalender gemaakt, moet volgend jaar maar eens een verjaardagskalender maken (is beter hè), maar zo'n fotoboek is eigenlijk veel leuker! Ik zou wel een fotoboek van jou willen hebben hoor, lijkt me genieten om dat erbij te pakken tijdens een bakkie thee:-) Prachtig en inspirerend vind ik je interieur (maar dát wist je al lang:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig, met zulke foto's maak je me echt gelukkig op zo een avond als deze. Moe en sloom van het werken, nu lekker weekend. Fijne avond nog en alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooi hoor. en dat fotoboek gaat vast prachtig worden hoor. laat je het ook nog even zien als het klaar is?
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oohhh ja hoor die stoere pot vind ik super !!
    Grijs blijft gewoon heel mooi..
    Ik heb zelf een enorme grijze pot gemaakt van....jawel..BETON :-)) veel werk maar de moeite waard.
    Ik wil nu grag een dadeltak maar vind die maar eens,..niet dus.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn eerste fotoboek dateert van 1987! Toen nog in een oud grachtenpand, lekker licht en vrolijk stijltje. Ach, ik vind van alles mooi!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Pot stoer, tak mooi, foto's gewoon prachtig en wat leuk dat je een fotoboek van je huis hebt. Groetjes en alvast een fijn weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige foto van die vergrijzde pot..

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Lia,

    Wat een prachtige stillevens. Zo simpel, maar zo mooi!!

    Lieve groetjes & een fijn weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie pot tezamen met die tak, een mooi stilleven. De pot lijkt een beetje op de keulse pot die ik bij Henny heb gekocht en vandaag heb gekregen. Met zo'n pot kun je allerlei leuke dingen doen in je interieur.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia