zondag 31 oktober 2010

Druk met van alles.....

 

Het is echt weer zo'n week geweest van "druk zijn met van alles". Buiten het werken om, ben ik ook nog terug gegaan met mijn nieuwe brillen. Want dat ging dus echt niet lukken. Ik kon er niet goed mee zien en al helemaal niet lezen. Je moet je voorstellen dat het heet weer is en je over de weg kijkt, dan zie je allemaal van die wiebelige beelden in de verte over de weg. Nou dat zag ik dus na 4 weken nog steeds links en rechts. Ik werd er gek van, en met lezen was het of ik door een koker keek. En alles vervormde, niets was meer recht. En nu blijkt dus dat ik bij die 2% van de mensen hoor die hier dus niet aan kunnen wennen. Dat heb ik dus weer...... en moet toch weer voor de duurdere glazen gaan en kan dus weer op zoek.

Verder nog op visite bij mijn schoondochter en bij een vriendin en even heerlijk een open huis bezocht, een verjaardag van een vriendin gehad. Nog wat dingen gedaan waar ik eerdaags op terug kom (heb ik ook lekker een geheim). En gisteravond zijn we naar een concert van THE DUTCH EAGLES geweest. Echt, die zijn zo goed..... Met je ogen dicht is het net of je de echte Eagles hoort. Dus echt een aanrader.

Vandaag is het een herfstige dag, met een uurtje extra want de klok is terug gezet. Dat betekend dat het vanavond weer vroeger donker is. En de kaarsjes kunnen nog eerder aan. En heb deze kaarsenstandaard er nog bij gekocht. Vond het wel makkelijk want met druipen ligt het niet meteen op de kast maar valt het in een gleufje.

018 

En onder de tafel ligt weer een bak klaar met een extra kussen en plaids voor het knusse gevoel.

015

017 016

Geniet vandaag lekker van een vrije dag met een uurtje extra. Hier zal het veel binnen zijn want het regent al de hele morgen.

 

Liefs Lia.

 

36 opmerkingen:

  1. Het begint hier nu net te miezeren, vanavond idd vroeger de kaarsjes aan, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er warm en gezellig uit bij je
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ik zou zo bij je op de bank kruipen, met die plaids, dat kopje koffie op het krukje.
    Lekker knus gevoel, en vooral met dit echte herfstweer. Het was inderdaad lekker dat uurtje, toch uitgeslapen en dan heb je ineens een uurtje extra vandaag.
    Het lijkt me inderdaad echt vervelend je bril, getver, kan me zo goed voorstellen dat je daar helemaal tureluurs van wordt.
    Mooie foto's, vooral die links met het tafeltje en je lamp.
    Fijne zondag, geniet van je extra uurtje

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia; Nog zo'n mooie blog gevonden! Ik ga je volgen en je linken op mijn blog. Zo'n dagje binnen vind ik het ultieme van kneuterigheid ... hoewel ik al een ochtendwandeling heb gemaakt ... dan is het nog lekkerder om daarna te kneuteren en met mooie dingen bezig zijn.
    Een fijne zondag toegewenst. Lieve groet van Doortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er inderdaad lekker knus uit, jij kunt er dit seizoen wel tegen aan. Je maakt ons wel een beetje nieuwsgierig met je geheim?! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia, zie ik daar open huis? Ja je zit ook zo dicht bij. Als we tenmiste dezelfde bedoelen.Ik ben zelfs 2x geweest. Vrijdag in m'n eentje en zaterdag wou manlief ook wel eens even kijken. Heerlijk die sfeer daar. Kan ik nog de hele week van na genieten. Succes met je brillen. En ik ben zo benieuwd naar je geheim.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook regen, toch gaan we er zo even uit voor een stevige wandeling, ik ben zo gaar, daar knap ik hopelijk van op.. En die bak, die had ik nog niet eerder gezien, toch?! Ziet er weer gezellig uit daar! Balen hè van dat brilgedoe, gewoon rustig op zoek gaan, je 'oude' bril staat je nog heel goed :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier regent het al het hele ochtend en mooi PC heeft kuren dus niet echt je an het.. hier ook druk met van alles en nog wat... voornamelijk naar Epe op en neer even bij mijn moeder kijken..
    De kaarsjes branden nu al .. beetje gezellig maken in huis kan geen kwaad...
    Fijne zondag verder,
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er warm en gezellig uit en dat kunnen we nu best wel ff gebruiken!

    fijne zondag.

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar voor je dat gedoe met de brillen. Zonde van de tijd en het nare gevoel wat je gehad zult hebben in je ,,wen,, tijd.
    Gezellig die plaids in de mangelbak en vanmiddag steek ook ik lekker vroeg de kaarsen aan. Omdat ik aan het water woon en vrij grote ramen heb ik altijd wel veel licht in huis, maar kaarsen geven wel een heerlijk sfeertje.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er gezellig warm uit bij jou.
    lekker knus!!

    lieve groet,
    Miranda

    oja, Lia ik geef een give away weg .
    Misschien iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja nou ik kan je vertellen ik hoor ook echt bij die twee % ik kan echt nooit wennen aan een nieuwe bril duurt echt weken.......zo erg !!....ik moet nu eigenlijk ook weer een nieuwe bril .....maar dat is altijd hetgeen waar ik tegen op zit te hikken......heerlijk sfeertje bij je vandaag....die witte amaryllis !! jammer dat je niet het hele boeket laat zien ....mooi !!,....fijne dag meis....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus jij was nog wel naar het open huis geweest? Ik dacht, die maakt wel een paar foto's voor ons. Maar jou eigen foto's zijn natuurlijk ook super.

    Ik zie dat je alweer 250 volgers hebt! Gefelicteerd!

    Lekker dagje zo met dat extra uurtje hè? Ik ben net nog even heerlijk buiten geweest en nog wat foto's van het verkleurde blad gemaakt (met m'n simpele camera dan)

    Nou ik hoop dat het met die bril van je goed gaat komen want dit lijkt me slopend.

    En laat je ons niet te lang in spanning zitten over je geheim?

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oohhhhh BRILLEN!! ik kan het woord momenteel niet meer horen!! Mijn dochters beide de afgelopen week een nieuwe uitgezocht! wat een gedoe!!!
    en ja het is wel een verschrikkelijke miezerige dag vandaag. net nog even op koffiebezoek geweest en straks gaan we samen bij mijn dochter in het restaurant eten waar ze nu werkt! heerlijk mosselen denk ik! Ik heb er nu al zin in!!
    Prachtige foto's en wat mooi dat stapeltje warme dekens! super
    fijn warme zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bridget keek vanochtend ook al sip... het miezert mama, dan kan ik niet buiten spelen!!!! Tja, da's even wennen na al die toch wel mooie dagen die we in oktober hebben gehad... Maar goed binnen spelen is ook wel leuk... ik heb bij haar en de dames de nageltjes mogen lakken haartjes in mogen vlechten bij haar vriendinnetje, want haar moeder kan alleen maar 'gewone' vlechtjes... hahaha.

    Wat staat de bak met warme knusse dekens gezellig onder het tafeltje met prachtige lamp. Ik vind het een prachthoekje, heel veel sfeer!!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet op deze druilerige dag na van de Dutch Eagles. Steek met de kaarsjes de gezelligheid in je knusse huis aan. Zolang we vandaag de deur niet uit hoeven, heeft het eigenlijk ook wel wat;-)
    De wintertijd gaat in..warme matrialen geven hieraan veel sfeer. Mooie foto's!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. TSSSSSSSSSSs ......wilde jij ook een geheim???;))) hahahaah..je kaarsenstandaard vindt ik TOF!!!
    Wat een gedoe toch altijd met die brillen als dat niet meteen lekker loopt he! Hoop voor je dat het mee gaat vallen en dat de ziektekostenverzekering nog een potje voor je heeft ;)!
    Wij hebben gisteren een nieuw tapijt uitgerold en de vouwgordijnen voor de ramen vervangen door nieuwe houten jaloezietjes......lekker knusser maken van onze "cocon"!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia, mooi hoor de kandelaars...Ben benieuwd naar je geheimpje...Waar was je naar een open- huis geweest, maak uit de reacties op dat een aantal vrouwen weten over welk open-huis je het hebt, ben erg benieuwd..
    Volgens mij heb je een erg sfeervol en mooi ingericht huis!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig druk met leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, wat vervelend dat je niet aan die glazen kunt wennen. Ik neem aan dat je varifocus hebt? Ik heb het ook al een paar jaar, en het bevalt me prima, maar heb toen wel gekozen voor het meest comfortabele systeem, en jaaaaa, dat is zo verschrikkelijk duur.....
    Je foto's zijn heerlijk, een knus sfeertje daar bij jullie. Het is nu nog geen vier uur, maar ik ga de kaarsjes maar aansteken, het is zo triest en schemerig!
    Fijne dag nog, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh jij bent helemaal klaar voor de lange donkere en koude avonden...heerlijk!!!
    En een geheimpje.......???
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nee, hier de hele dag mooi weer! Ziet er gezellig uit bij jou, ook zo met die dekens! Jij hebt het altijd zo heerlijk "luchtig"(weet niet hoe ik het anders moet zeggen), probeer ik ook vaker maar dan komt er toch altijd weer vanalles bij....ach ja zal wel bij me horen...
    Fijne week!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja,kaarsen en plaids, daar is het echt weer voor. Ik hoop dat je snel een fijne bril vindt!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben dol op geheimen lieve Lia, dus kom maar op hihi.
    Wat een prachtige stoere kandelaars heb je gekocht. Heerlijk de kaarsjes aan, plaid om je heen en heerlijk genieten van een rustige zondag, even bijkomen van die drukke week.
    Jammer dat het met de brillen niet wilde lukken.
    Ik ben gisteren en vandaag weer aan het klussen en schoonmaken geweest bij zoonlief. Het einde is gelukkig in zicht. 20 november willen zij, als alles goed gaat, naar hun nieuwe stekkie verhuizen.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn heel mooi je kandelaars. Heerlijk weer he zo vroeg de kaarsjes aan. Gaat nu echt opschieten . Zo weer die gezellige december maand. Kan niet wachten. liefs en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat zijn die kandelaars weer prachtig!
    Wat heb je toch een mooi huis!
    Brillen..tja ik heb nu contactlenzen en dat bevalt prima maar ik moest dus ook eens om een reservebril en volgens mij had ik ook zoiets al jou...ik zag ook overal een gekleurd randje langs..klinkt leuk maar oh zo irritant!
    Hopenlijk heb je snel de goede bril!
    fijne week, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja..., de Stamkamer, ken ik. Ben daar al vaak geweest en ook mooie spulletjes mee genomen..Bij haar zus kom ik ook regelmatig, maar daar ben jij volgens mij onlangs ook geweest, toch??
    Leuk..
    Groetjes en fijne week, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Pfff wat een gedoe met je nieuwe bril... wennen.... ik moet eigenlijk ook een bril, stel het nog steeds uit, maar mijn armen worden steeds langer.

    Je foto's zijn weer prachtig, die kan ik nog duidelijk zien!

    Lieve groet,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg vervelend van je bril.
    Mooie sfeerfoto's en heerlijk weer de dekentjes erbij en kaarsjes aan.
    Vind je nieuwe kaarsenstandaard erg mooi.
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat waardeloos van die brillen, tsja nix aan te doen, veel succes maar weer! Heerlijk hè dat uurtje extra, ik ben er dezelfde dag altijd al aan gewend, dat is met een uur inleveren wel anders!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat vervelend dat je de juiste bril nog niet gevonden hebt...wat kun je daar dan 'lekker' druk mee zijn hè?

    Je hebt het al lekker sfeervol in huis...die plaids zijn ook heerlijk nu de koude maanden er aan zitten te komen! Hier waren de kaarsjes vandaag al om 10.00 aan, hadden de hele dag visite omdat onze jongste dochter morgen 13 jaar wordt. Mijn pijp is inmiddels wel leeg, maar ja...wil toch nog even bij iedereen hier buurten. Ik ga dus snel even verder en dan lekker mijn nestje in!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je maakt me wel nieuwsgierig. Maar je foto's zien er behaaglijk uit! Klaar voor de regen en de kou!


    Groetjes en een goede start van de komende week!

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,
    heerlijk hoor de kaarsjes aan en een plaid erbij, je bent ook druk geweest met van alles. Ik hoop dat het goed komt met je bril,lijkt me zo vervelend en vermoeiend niet goed te kunnen zien. Is bij jullie ook gistermiddag de zon nog gaan schijnen? het was na al die regen heerlijk om even in de tuin te werken...blaadjes...blaadjes...blaadjes..hahaha.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heerlijk sfeertje hoor..je bent er echt klaar voor..laat maar komen die winteravonden
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijk sfeertje heb je weer in huis Lia. En zo`n plaidje.. heerlijk om daar nu onder te kruipen! En succes met je bril!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia