woensdag 13 oktober 2010

Altijd wel wat.....

 

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele lieve en leuke reacties die ik steeds weer krijg. En kijk ons huis is dan wel af, maar natuurlijk blijft hier ook wel wat gebeuren.  Maar de echte grote klussen  met hak en breekwerk zijn gelukkig klaar. Maar er is altijd wel wat.  En nu er minder geld in de verbouwingen gaat zitten kun je weer andere leuke dingen doen.  Zoals een muurtje waar nu allemaal lijstjes hangen, en die wil veranderen. Nieuwe stoelhoezen maken, op zoek naar een salontafel, buiten een nieuwe afscheiding verzinnen met de buren.

En er zijn nog dingen die we aan willen pakken, maar eerst zekerheid willen hebben over iets anders. En daar kom ik nog een keer op terug. Dus jullie zijn nog niet van me af.

Nu haal ik even een foto's uit mijn mapje want zit snip verkouden op de bank en doe vandaag niets.... En kan nu even bij jullie kijken.

058

Zoals je ziet zit er inmiddels een leren flapje aan de kast. Bij het opruimen van de kast kwam ik een riem tegen die eigenlijk nooit meer gebruik, en die hebben we dus hier voor gebruikt.

050 

061

 

Liefs Lia

47 opmerkingen:

  1. Een keertje niets doen behalve een rondje door bloggersland is af en toe best lekker, maar niet als je ziekjes bent.

    Blijft leuk hè plannen maken over dingen die je aan wil gaan pakken. Mijn lijstje is lekker lang (en er komt alleen maar meer bij) maar dat wordt dan ook minstens 10-jaren-plan.

    Groetjes en tot je volgende blog,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er blijft inderdaad altijd wel iets te wensen...maar dat is juist leuk!

    Volgens mij is half Nederland snip verkouden...beterschap, ik hoop dat je snel opknapt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine klusjes in huis dat blijft altijd leuk, en zeker de wensen die we houden.
    Ik zit hier even achter de pc met een kop heerlijke thee en te snottersnotteren :-) Ik ben net even met de kleding bezig geweest, dus dat zal daar wel aan liggen, dat is straks wel over, hoop ik dan maar op.
    Veel plezier met het lezen in blogland en sterkte met de verkoudheid.
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo herkenbaar! Er is altijd wel wat ( toch ook heerlijk dat er altijd wat te wensen blijft...) en het snipverkouden op de bank zitten ook!

    Beterschap, groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Lia.. dan kunnen we samen gaan zitten snotteren, want ik heb het ook zwaar te pakken.
    Ik hoest, proest en nies aan een stuk zo door. Dus ik zit ook lekker de hele morgen met mijn sinaasappelsapje en zakdoekjes achter de pc :-)

    Doe rustig aan, en geniet van het plannen maken!

    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik was ook niet echt bang dat er niks moois meer uit de hoed zou komen!
    Beterschap!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wensen zijn leuk.. maar het hakken en breken daar wordt je wel zat van.. blij dat het nu over is.
    doe rustig aan en blijf maar lekker even op de bank zitten..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe met je mee vandaag...zalig niets doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rust maar even goed uit op de bank en geniet van je mooie huis! Veel beterschap met de verkoudheid. Beetje de tijd van het jaar ook hé!?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, er valt altijd wel weer iets te bedenken...dat houdt je ook bezig.
    Beterschap!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dagje snip op de bank lekker door blogland hopsen is ook lekker hoor!!

    Heel veel beterschap!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap Lia ! het is echt de tijd van het jaar geloof ik, iedereen om je heen is verkouden of beroerd
    mooie foto's heb je uit het mapje getoverd !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is maar goed dat ik nog niet van je af ben.
    Wat ik geniet elke keer zo van je blog.
    Foto's zijn weer prachtig Lia.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wens je beterschap EN ene heerlijke lummeldag! Je idee met dat leren flapje vindt ik geweldig gevonden en ik zal eens kijken wat ik daarmee kan ;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plannen en to-do lijstjes maken vind ik soms nog leuker dan wanneer 't klaar is. Lekker dagje voor jezelf geniet ervan knap je vast weer snel op.

    Groetjes, carina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk even een dagje slow-living. Voor je het weet loop je weer te rennen en te klussen. Hopenlijk krijg je snel weer lucht ;)
    Take it easy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beterschap! en altijd lekker met een kopthee ff surfen over de hele wereld.
    Je spullen vervelen echt niet, geweldig vooral de kronkelkaarsenstander...(tjemie scrabbelwoord..)
    rustig aan en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg eh..ik ben ook al ziek.. blehhh..
    leuk idee zeg met dat flapje. zo zie je maar he inene heb je weer een leuk idee en van dat idee komt een volgende..en zo blijf je onbewust toch bezig. maar eerst vandaag maar ff niks toch..
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk idee zeg! dat leren riempje,
    mooi mooi allemaal en ik heb je overloop ook nog even bewonder! wat prachtig afgewerkt allemaal.
    fijne dag ook al snotter je wat af! hihih
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Snip verkouden?? Ik slik al ruim 2 weken grote hoeveelheden vitamines, want mijn meiden hadden het ook zwaar te pakken allebei, en ik had bedacht dat ik NIET mee wilde doen!
    En ik moet zeggen, dat lukt aardig :))
    Dus zorg je wel ff dat het woensdag over is??!!
    Geniet van je vrije (snotter)dag!
    Groeten, Corine
    (hergebruik..die riem, lekker voor de portemonnee!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Betrschap!!!
    En dat lerenriempje vind ik heel leuk en slim bedacht.
    Vind de takken met rode besjes ook trouwens ook heel leuk zo in die pot.
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk nog meer moois op stapel.....
    Eerst maar lekker vitamientjes persen....;0)
    Beterschap.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk al die plannen, ik herken dat wel.
    Het zou ook zo ontzettend saai worden, wanneer we al die plannen niet meer hadden. hahaha

    Echt van dat weer om te snotteren, want het is frisser dan je denkt buiten.

    Beterschap, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beterschap Lia! Volgens mij hoort zo'n verkoudheid gewoon bij de wisseling van de seizoenen, maar ja, wat heb je daar aan?
    Dat leren flapje is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia
    U ook bedankt voor de warme reacties voor mij:)Drink warme thee met citroen:)
    ook ik zoek op de kast voor de wooonkamer.
    Prachtige foto's
    Groetjes liefs Karolina
    Beterschap lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh die pot is mooi,, ik kom ze wel eens tegen maar altijd te duur..
    mooie fotos weer en heel veel beterschapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel beterschap!!
    En laat je creativiteit maar lekker gaan als je weer fit bent.

    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Snif en snuitje, ben er net vanaf.
    Maar toch weer eenvoudige en mooie sfeertjes om je heen, wordt je vast vlug beter van.
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb ook zo'n rare lummeldag; Juultje was ziek vannacht, dus op en neer naar de dierenarts, heeeel vaak naar buiten en snel weer naar binnen, naar een afspraak die uiteindelijk niet doorging mag vrijdag nog een keer; dus lekker bloggen. Meer komt er toch niet uit je handen dan.
    Heel mooi dat leren stukje op je kast. Het lijkt een hele strakke die je zo net een mooie touch geeft.
    Veel beterschap en weet....het gaat een keer over, ook al wil je je hoofd nu even eraf schroeven en op je nachtkastje zetten. Ik stuur je hierbij wat virtuele vitamientjes!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je maakt me nieuwsgierig, Lia (haha, dat was vast de bedoeling...GELUKT!)
    En inderdaad er is altijd wel wat....Wij zijn het huis ook "rond", maar ik popel voor een nieuw plannetje voor Jannes kamer, de dakkapel moet nodig aangepakt, ik heb nog een ideetje voor de tuin... Dus voornamelijk onderhoud en leuke (extra) dingen...Ik wacht af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk detail dat riempje!
    De rode besjes vind ik prachtig en vooral zo mooi gefotografeerd!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De riem is een superidee! Prachtige foto's hoor Lia.
    Beterschap gewenst.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beterschap lieverd, balen hoor van je verkoudheid laat het dan maar lekker koud worden dan verdwijnen die rot bacterien ook eindelijk eens. Wat een mooie stillevens hier, genieten :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beterschap meis...leuk dat leren flapje !! fijne avond liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beterschap!!! En wat zou het saai zijn, als je niks meer te wensen zou hebben en alles in 1 keer klaar kon hebben....
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lekker even niets te moeten is ook fijn hoor.Hoop dat je verkoudheid gauw overgaat met stomen gaat het bij mij altijd wel wat sneller over.Groetjes Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Als eerste natuurlijk beterschap!! Je blijft bezig in een huis maar dit zijn toch wel de overzichtelijke en kleine klussen!! Leuk hoor dat detail met die riem!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Juist dat is het leuke, klaar maar toch niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk nog veel meer broeiende ideetjes, je blijft inderdaad altijd bezig met alles helemaal naar je zin te maken, maar ookeen erg aangename bezigheid. Doe maar lekker rustig aan, snipverkouden zijn is zeker geen feestje.
    Wens je beterschap Lia,

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia,

    Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt?
    Laat je creativiteit daarna maar weer lekker op zijn beloop...
    Ik zit zelf ook in de lappenmand en heb dan ook nergens zin in, ik zit lekker alle blogs te bekijken, af en toe een slaapje...

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Goed idee Lia met dat flapje! En wat leuk dat je mij nu ook volgt!Hoop dat het meevalt met je verkoudheid, die van mij was binnen 3 dagen weg, dus...goede vooruitzichten!
    Beterschap en fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Lia, tja, heb een huis en een tuin en er is altijd wel iets te doen of te wensen, toch? Maar dat houdt het allemaal leuk, zo kunnen we blijven dromen! Hele fijne dag en beterschap! Lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi, nee een huis is nooit echt af. Het volgende dient zich ter zijne tijd wel weer aan, als weer iets af is.
    Maar dat is ook wel weer leuk, dan is er nog iets te wensen.
    Ik heb net het eindresultaat van jullie verbouwing in je vorige post bekeken! Wat is dat prachtig geworden meid!
    Wat zal je daar enorm blij mee zijn!

    Ik wens je voor nu heel veel beterschap! Rust lekker uit!

    Enne de foto's uit je mapje zijn ook erg mooi!;-)

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Even lekker uitzieken en ondertussen door blogland heen sniffen. Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hai lieve Lia, beterschap met je verkoudheid. En de foto's zijn weer een plaatje!! Heerlijk om weer iets te lezen en te kijken bij jou. Lieve groetjes van Ingrid 1967.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beterschap Lia, zorg goed voor jezelf.
    En je foto's vooral die met de vaas met besjes vind ik super mooi.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia