woensdag 25 augustus 2010

Mooie stoere ram...

 

Vandaag genoten van een heerlijke dag. Na eerst wat rek en strek oefeningen ben ik vanmorgen al vroeg aan de wandel gegaan om daarna heerlijk in huis te rommelen. En nog wat spullen een goede plek gegeven zoals deze Ram.

Heb al heel wat keren deze stenen Ram gezien in de winkels waar ik graag kom. Maar vond hem toch steeds boven mijn budget. Toen ik de kandelaren kocht zag mijn man hem ook staan, en die zei meteen "Kijk die is leuk" ja, zei ik de prijs ook..)

En toen wij in het mooie plaatsje Veere liepen zijn we in een antiekwinkeltje geweest, en daar stond hij weer. En dan wil ik toch altijd weten wat het in een andere winkel kost. En nu.... was dus de prijs een derde van hier. Dus inpakken die boel.... Leuk maar snappen doe ik het niet, dat er zoveel verschil in kan zitten. Of ze waren misschien de 1.. vergeten.

En nu staat hij dus hier.....

048

Maar natuurlijk staat hij op meerdere plaatsen leuk.

lieve groet Lia

 

36 opmerkingen:

  1. He wat leuk Lia! Staat mooi bij die pot (die ik dus ook heb...haha) maar wij hebben zo'n groot (eigenlijk ongezellig) raam, dat leent zich er gewoon niet zo voor om maar twee dingen in te zetten helaas.... En ik lees dat je de ram in Veere gekocht hebt...nou wij hebben ze (2 stuks) in Middelburg gekocht en ik weet zeker dat het van dezelfde winkel geweest is want die zit ook in Veere!! Leuk he! En idd. ik had me er ook al meerdere keren op verlekkerd maar vondt ze veel te duur tot we ze daar zagen. En wij nog afdingen (wat ook nog lukte ;)) dus...we genieten nu allebei van een ram (of twee)!
    fijne avond, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of heb je trouwens nog een tip voor een groot raam want als ik 1 iemand erin zou vertrouwen die snapt wat ik bedoel dan zou jij het wel zijn :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat Erna de "jouwe" ook al gespot heeft, dat is ook toevallig.

    Ik ben afgelopen zomer ook naar Veere geweest, voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Wat een leuke winkels hebben ze daar.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is ie leuk!!! Staat prachtig bij die pot...zou hier ook niet misstaan trouwens ;) Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt geluk hebben.
    Hij staat er in ieder geval prachtig.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi.
    En soms heb je inderdaad mazzel
    lekker stoer zeg, is ook weer eens iets anders toch?


    groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O prachtig Lia! En leuk dat je hem nu goedkoper op de kop hebt getikt:-)
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geluk! Zo zie je maar dat je geduld (en verstandigheid hihihi) wordt beloond! Staat leuk en kan overal bij, die zullen we nog vaker tegenkomen. Leuk dat je man hem ook spotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hè, dan wordt-ie nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOH kijk dat is nou echt genieten!
    Ik kan ook nooit zoveel uitgeven voor dit soort dingen!! maar vind je het dan met de juiste prijs alsnog is dat heerlijk!!
    mooi hoor in je vensterbank.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor.......stoer en helemaal jou.....
    Wat leuk dat je man er ook op viel.....heeft ook smaak dus....;0)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja Lia, die is inderdaad erg mooi! Heb zelf n tijd iets met schapen gehad,maar het word zo veel na n tijdje,maar deze "einzelgänger" is prachtig!
    Lieve groetjes van Nicole☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind em erg leuk en lekker stoer en heerlijk dat je dan voor een leuke prijs toch aan zo'n mooi item komt.......
    Jij hebt weer lekker je beweging gehad lees ik ook , knap dat je dat wandelen zo consequent doet , ik loop veel op m'n werk en dan blijft daarna het wandelen erbij terwijl ik het wel lekker vind om te doen.

    nou , fijne avond nog , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dan!!! dat kán geen toeval zijn!!! Je zou toch BIJNA naar die andere winkel gaan met het bonnetje he...;)!!!!


    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zie ik op deze blog nou ook een ram of had ik deze blog al gelezen, nee toch! Ik vind hem supergaaf en vind het jammer dat mijn glaspui tot aan de grond loopt en dus geen vensterbank heb voor dit soort leuke dingen. Hij is super!!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! Ik ben jaloers op je lekkere dag.. ik had vanmorgen nog flink last van de migraine en kwam langzaam op gang. Toch heb ik vanmiddag ook een flinke wandeling gemaakt met m'n vriendin.
    Ging best lekker, tot we bijna thuis waren ;(
    iets te hard van stapel gelopen...pfff
    Beter trainen dus..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh...wat prachtig Lia en wat een geluk, dan kan je dag toch niet meer stuk hihi.
    Hij staat daar mooi bij die stoere pot.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie, mijn sterrenbeeld :)
    Ik vind de pot ernaast ook heel mooi, waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je wachten werd beloond. Hij is leuk en zou bij deze ram ook wel in huis passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi! Een mooie eye catcher, maar toch een sobere..doet het altijd goed en blijft ook.
    Nu je er wat langer op hebt gewacht en hem voor deze prijs hebt kunnen kopen kan je er nog meer van genieten vind ik altijd.
    Ik heb ze hier nog niet gezien trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig !! echt zo leuk.......ik heb deze eerder ergens gezien weet niet meer waar...............nou meid geniet ervan......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is heel leuk.Ja soms snap je dat niet van die prijzen maar je heb nu wel een hele leuke Ram.Groetjes Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je hem voor een prijsje kon meenemen. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo die is inderdaad geweldig zeg. wat een gelukkie voor je
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooooiiiii enne ik snap dat ook niet eenderde van de prijs? vast een foutje of bij de een of bij de ander

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die ram is echt leuk en mooi! Inderdaad erg stoer en dapper is 'ie :-)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie stoere ram, ik heb ook een ram in huis, maar die wil nooit op de foto :)

    Wat een geluk Lia en hij ligt daar zo prachtig.....

    Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heej Lioa kijk dat is leuk als je de prijs ook nog eens aanspreekt want jonge jonge wat moeten sommige dingen toch veel kosten nou dan laat ik het ook vaak bij alleen even kijken en door lopen, hij is erg leuk liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Lia,
    Mooi! heb je hem bij de Schapenkop in Veere gekocht. Nou, die is eigenlijk bepaald niet goedkoop. Je moet maar denken dat hij nu gewoon voor jou bestemd was. Lekker toch?!
    Geniet er van! Fijne avond nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat is geluk hebben Lia, iets wat je erg graag wil hebben en dan opeens voor een leuk prijsje ergens tegen komt. Ik vind hem prachtig!!! Maar inderdaad is het onbegrijpelijk dat er zoveel verschil in prijs is voor het zelfde voorwerp.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het moest gewoon zo wezen ;) Leuke nieuwe aanwinst, ik hou zo wie zo wel van dit soort gekke dingetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heerlijk dat je iets wat je zo graag wilde hebben voor een veel goedkopere prijs gevonden hebt.
    Wat kun je daar van genieten he?
    Fijn weekend en liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je ram staat mooi Lia!

    groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, als ze een 1 vergeten zijn, dan is het inderdaad een heel groot prijsverschil.... En hij staat superstoer zo tussen je potten op de vensterbank... en hij past eigenlijk inderdaad op meerdere plekken!!

    Geniet van je nieuwe aanwinst....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia