maandag 16 augustus 2010

Kippenvel.......

 

En dat krijg ik van al die lieve berichtjes van jullie. Net nog even de laatste gelezen, en wil jullie allemaal bedanken. Ik liep er al even mee rond, en ik weet dat wanneer ik het vertel ik het kan laten rusten. Maar had never nooit op zoveel lieve reacties gerekend. En stiekem hoop ik dat ZIJ nog steeds op mijn blog meekijkt. En heb gelezen dat er toch meer zijn die van zulke nare berichten krijgen. En op deze manier weten jullie dus ook dat het iedereen kan overkomen en dus gewoon lekker moet doorgaan.

Jammer dat bepaalde mensen niet beseffen dat ze iemand op deze manier kunnen kwetsen. Maar tegelijk zien we hier ook weer dat er toch zo veel lieve mensen zijn, en dat zijn JULLIE....

 007 - kopie

Daarom heb ik voor jullie allemaal dit boeket uit mijn bloemenalbum getoverd.

Lieve groet Lia

37 opmerkingen:

  1. Dank je, en nu: zand erover.....
    Groetjes, Margot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zoveel reacties...het leeft dus wel gelukkig mag ik wel zeggen onder ons...mooie bloemen bedankt !!! lieve groetjes fijne week van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi Lia
    Ik ben net weer terug in blogland na een blogbreak . Heb je vorige bericht even gelezen ...ben blij dat je het toch opgeschreven hebt . dit is goed om te delen met mede bloggers .Tja en ik kan me aleen maar aansluiten bij al je reacties .Lieve Lia hou je hoofd omhoog borsten vooruit en wees trots opjezelf en al het moois wat je bij elkaar scharreld !!
    X Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor die mooie bloemen! En hopenlijk kan je het nu van je afzetten! Gewoon lekker doorgaan en genieten van alle leuke en lieve reacties!!
    fijne week, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat je zoveel reacties kreeg. Ik ken het gevoel ... vorig jaar vroeg ik iemand om blogvermelding ... niet eens op mijn persoonlijke blog, maar eentje van onze vereniging. Ik kreeg een hele hoop akelige reacties ... niet via de blog, maar via het e-mailadres van deze blog. Iemand dreigde er zelfs mee mijn benen te breken!! Allemaal zeer heftig, maar je moet het van je afschudden. Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, zit net even terug te kijken 66 berichtjes hihi echt goed zeg !
    nou ja denk dat ons standpunt wel duidelijk is of niet :-)
    We gaan lekker door hoor meid, tis veel te leuk met de meiden onder elkaar, en iedereen geniet duidelijk van de mooie foto's, receptjes, ideetjes enzzzz
    liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig zijn er maar weinig gekken in blogland of liever gezegd idiote bezoekers in blogland. Wat een kortzichtigheid en domheid. Maar gelukkig overheersen de aardige dames die je blog wèl goed lezen en jouw interieur, je vondsten, de handigheid en bekwaamheid van Jan in combinatie met jullie goede smaak wel op waarde weten in te schatten.
    Ga nog heel lang zo door lieve Lia, je doet er heel veel mensen een groot plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig maar dat je je zo gesteund voelt...wij gaan met z'n allen gewoon lekker door met bloggen!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel.. en nu leg je het lekker naast je neer..... Fijne dag verder....
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Precies goed, vooral door gaan, als je dat maar doet.
    Jij blij, ik blij en dan zijn we met z'n allen weer blijer, ha,ha.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha,leuk om een mooie ruiker te krijgen! Dank je...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En nu gaan we gewoon weer door met die ontzettend mooie blog van jou lezen. En genieten dat we doen. Die virtuele bloemen zal ik koesteren. Dikke kus van Ingrid 1967.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor de mooie bloemen, ik ga ze een mooi plaatsje geven!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige bloemetjes zeg, dankjewel,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig boeketje.....ook daar heb je weer talent in......
    Zet ze heerlijk op mijn tafel.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend lief boeketje, dankjewel!

    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je voor de prachtige "bos blomme" En nu..bloggen maar (je weet dat ik stiekum hoop op een nieuw huisje, dussssss........;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk worden we weer verwend met mooie blommetjes !
    Nou hou het er nou maar op dat ze gewoon jaloers was ,beetje triest toch ?
    Je hebt ook een huis om jaloers op te worden natuurlijk he?!!
    Ik begrijp je wel hoor ,ik zou het ook niet leuk vinden ,maar jammergenoeg zitten er nog genoeg van zulke mensen op internet ,ze weten niet hoeveel pijn ze jou ermee doen
    Maar gelukkig krijg je over het algemeen alleen maar leuke reacties toch ?
    Fijne dag ,
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie bloemen en trek het je niet aan Lia , allemaal jaloezie meer is het niet ........

    BeantwoordenVerwijderen
  20. huhhhh een heel verhaal getypt gaat er iets mis, wat er op neer komt wat ik wilden zeggen is dat al woonde je in paleis Soestdijk ja toch so what, blog er maar lekker op los hoor wij genieten ervan liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,

    Ik heb je vorige berichtje helemaal gemist, maar zojuist even snel gelezen. Wat heb je toch een vreemde mensen. Van zulk soort mensen begrijp ik echt niets. Ik ben blij dat je het naast je neer hebt gelegd. Goed zo!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie bloemen ... en fijn dat er zoveel positieve reacties op je blog zijn gekomen, da's inderdaad een bloemetje waard!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag Lia, had ik toch gisteravond een opbeurend stukje voor je getypt, staat mijn opmerking er niet bij....er ging al iets niet helemaal goed met de computer. Wat ik nog even wil herhalen is: koester de commentaren die wel fijn zijn (en dat zijn er vele) en blijf ons alsjeblieft verrassen met je mooie interieur en foto's.
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Lia,
    Ik heb je vorige post ook gelezen, en ik vind het zo fijn dat er zoveel lieve reacties op gekomen zijn. Ik sluit me er helemaal bij aan.
    Gewoon lekker doorgaan met je mooie blog, en vooral jezelf blijven.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  25. flauw zulke mensen, terwijl je er zo je best op doet zo'n opmerking krijgen. Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben, ga er maar gewoon van uit dat het jaloezie is.
    Ga vooral door met je blog want zoals je ziet genieten we er allemaal van!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Lia,
    Kan mij héél goed indenken dat je twijfelde of je de vorige post zou plaatsen,goed dat je het wel gedaan hebt! Héél sneu dat mensen je op zo'n manier willen kwetsen...laat een ander blij zijn voor jou dat je het (wel) kunt betalen.
    Ga maar lekker door met aankopen doen en laat ons ervan mee genieten,IK gun het je in ieder geval van harte !!!!!!!!!!!!!!!!
    Fijne avond & lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer dat er altijd mensen zijn die een ander het licht in de ogen niet gunnen, maar dat zegt meer over hen dan over jouw...
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Lia,

    Ik heb vakantie en daardoor wat minder aktief en bij het lezen van bovenstaande moest ik dan ook eerst even terug naar je vorige bericht... Wat een naar mens is dat zeg!! Volgens mij is ze gewoon stinkend jaloers. Je hebt het zo ontzettend mooi en je hebt er buitendat kijk op en dat heeft niet iedereen in zich. Jammer dat ze het dan zo moet ventileren. Geniet maar lekker van wat je hebt, want het is een mooi paradijsje!
    Lieve groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij zou precies hetzelfde hebben gedaan, maar toch bedankt voor dit mooie bosje!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk Lia, dat er gelukkig veel en veel meer lieve en gezellige mensen in deze blogwereld zijn die jou een warm hart toedragen. Het zijn gewoon bittere ontevreden mensen die zoiets doen. We laten het lekker achter ons.
    Bedankt voor je prachtige boeket, zet het op een mooi plekje in mjn kamer...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via Bo Butiek kom ik op je blog terecht.
    Wat vervelend he, dat mensen zo makkelijk oordelen.
    Trek je het niet aan, en geniet van alles en iedereen om je heen.
    Ga je volgen, wil wel eens meegenieten van je rijkdom (haha).
    Probeer om zulke mensen te lachen want ze zijn gewoon zielig.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dank je wel voor de mooie bloemen Lia...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lia,
    bedankt, voor je mooie bloemen.
    ik ben zelf ook bezig met mijn huis, want we zijn aan een grootte verbouwing bezig.Al drie jaar en zolang woon ik in een blokhut.
    Als ik dan op jou blog kijk krijg ik toch een warm gevoel van al die mooie plaatjes die ons laat zien.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik lees het nu pas (eigenlijk na de blog van Claudia). En heb dus op je vorige post nog een reactie achtergelaten.
    Fijne week Lia!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie bloemen zou willen dat ze op mijn tafel stonden hihi.Bedankt voor alle mooie blogfoto's en berichten die je plaatst.Groetjes Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia, Ik lees nu eigenlijk pas dat bericht over dat vreemde mailtje, jammer dat mensen toch zo afgunstig kunnen zijn, je bewijst met je blog juist dat je met weinig en relatief goedkope spulletjes de boel mooi kunt opleuken, ik doe dat zelf ook en dat kan in principe iedereen als je er een beetje oog voor hebt.
    Laat je niet uit het veld slaan door die ene maar ga lekker door voor de mensen die jou waarderen en dat zijn er nogal wat...

    Gr. Trea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia