zondag 25 april 2010

Héél veel mensen……

 

Mooi weer en bloesem in volle bloei, ik had het kunnen weten. Nee, ik weet het gewoon.En toch…..

Vanmorgen waren we vroeg op pad om even een lekkere wandeling te gaan maken. Op weg naar Tricht, waar we onze auto ergens wilden parkeren en dan te voet verder gaan. Maar……..

Nee, er was niets aan. Wat een drukte, we konden maar moeilijk onze auto kwijt, en nu weet ik gelukkig nog wel de weg. Maar eenmaal aan het wandelen, werden we ondersteboven gereden door fietsers, zovéél fietsers  en er waren twee chinezen op de fiets die overal stil gingen staan en alles gewoon ophielden. Want ja, chinezen en een camera hé.

IMG_0187

De fietsers werden opgevolgd door hele stoeten motoren. En auto’s die er dan ook nog langs moeten.

Dus, ik was het al snel zat, ja kan niet echt tegen drukte en zijn koffie gaan drinken en naar huis. En op de terugweg nog wat plaatjes gemaakt.

IMG_0070 

En ‘s middags heb ik in mijn eigen buurt de bloesem nog maar een keer opgezocht. Want nu bloeit de appel en perenbloesem ook bijna allemaal. En dat was een stuk rustiger.

IMG_0217

Er loopt dan wel geen Idyllische  Linge langs maar rust is toch wel heel lekker.

 

          IMG_0211 IMG_0215

IMG_0213

Moet je kijken, het is gewoon een boeket vol bloemen. En dat is overal mooi om te zien.

O, heb nog even een update van de kast. Deuren zijn schoon en hangen, en kunnen nu geplamuurd en geschilderd worden enz enz .

IMG_0195

Een fijne en zonnige week allemaal.

Liefs Lia

33 opmerkingen:

  1. Geweldig je foto's van de bloesem, ik vind dat telkens zo ontzettend mooi! Wel balen dat het er zo druk was...dan wordt het meteen een stuk lastiger om echt te genieten met zoveel volk om je heen!

    Je kastdeuren moet je er uit slopen en meteen hier naar toe brengen ha ha...want die vind ik helemaal super!

    Een hele fijne week!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloesem !! wauww !! genieten ditte !!

    O Lia wat word je kast mooi !!!!

    Fijne avond nog lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia Wat een prachtige kast!
    Ik vind hem zo ook mooi!
    zou je hem wel schilderen?
    Ooh daar kom ik ook weer aan met mijn hout verslaving. als iets kaal is wil ik er nooit iets overheen hebben, erg Hé!!!
    Nou ja ik begrijp wel hoor dat je hem gaat schilderen en die man van je is er één uit duizenden hoor!!
    Zeg hem maar dat het geweldig mooi wordt met de komplimenten van de timmerman hahahah
    Ik werk met hout!!
    zal toch niet waar zijn ja echt hoor in een kapschuur midden in het bos!
    ga ik morgen weer doen. er zit daar een kloverij en een timmerwerkplaats voor tuindecoratie.
    Dus morgen weer heerlijk ruiken naar vers hout
    heeeeerlijk.
    Ik wens je een fijne week tussen de prachtige bloesem
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zus & zwager waren vanmorgen om 7.30 al de Betuwe in gegaan over het dijkje bij Tricht, ook om de drukte voor te zijn
    hun hebben een tourkarretje, en hebben een heerlijk ritje gehad, toen het druk werd, waren hun weer lekker thuis
    wij zijn ook even geweest, over de Marsdijk, richting Maurik, Culemborg, over Vianen weer terug, onderweg lekker bij de watertjes, slootjes enz... foto's gemaakt :-)
    Je deuren worden prachtig Lia !!!!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahha
    Lia ik zal mezelf bedanken hoor!!
    Ik ben de timmerman en werk met knapen met een licht verstandelijke beperking!
    Zij hebben een prikkelarme omgeving nodig zodoende midden in het bos.
    Mischien gooi ik nog wel eens wat op mijn blog want dat is wel de moeite waard hoor.
    Smorgens staan de reeen ons al op te wachten.
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloesem...nadeel is dat iedereen het mooi vindt en het overal ontzettend druk is...
    Je deuren zijn geweldig, kunnen ze nog mooier worden!?
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er ging iets mis met het plaatsen van mijn reacties, dus nog maar een keer.
    Je hebt prachtige plaatjes geschoten Lia, en ik kan me heel goed voorstellen dat je uit de drukte ontsnapt bent.....
    Je kast....wauw, die wordt prachtig zeg!
    Fijne nieuwe week, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee drukte hou ik ook echt niet van en zeker niet van dat gebrul van die motoren en wilde wielrenners. Mijn man wil met feestdagen wel eens weg. Snap ik niets van als je ook lekker van alles om de deur kunt doen.
    Wat worden je deuren prachtig, fijn zo'n handige man die thuis ook belangrijk vindt.

    Hele fijne week Lia
    P.s. Leuk dat je even in m'n Picasa album kwam kijken, staat inderdaad een beetje door elkaar, moet nog wat verbeteren. Het album Thuis zit als diavoorstelling op m'n blog dus daar zet ik maar het meeste op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelijk heb je, ik hou er ook niet van, al die drukte. En met dit soort prachtige dagen heb je dat al snel, iedereen trekt erop uit!
    Die kast gaat een plaatje worden, wat een prachtige deuren. Ben benieuwd naar het kleurtje!
    Fijne week weer,
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige deuren zijn dat, dat gaat een plaatje van een kast worden.
    Mooie foto's van de bloesems.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,

    Ja mooie plekjes wil iedereen zien. Ik fietste vandaag door de bollenstreek met mijn vriendin en we waren niet bepaald alleen.... Wel genoten!

    De kast wordt mooi...dat duurt niet lang meer!

    Groetjes en een fijne week!

    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a nice blog! I like the cherry flowers a lot!!I canot stop taking photos of them either! best regards Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie weet heb je deze week nog een gaatje om het opnieuw te proberen...

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O zo herkenbaar! Met zulke dagen blijf ik ook het liefst thuis, want al die mensen.. dat bedoel ik ook niet! Dus ik heb de perenbloesem ook gewoon in de tuin gekiekt ;)
    Jaja, je kastdeuren zien er puik uit! Ga zo door Jan! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's!
    Wat jammer dat het zo druk was, wandelen over de hoofden van de mensen daar is niets aan.

    Ook ik herken dit wel, wandelen doe ik vooral graag om de rust en de eenheid met de natuur te ervaren, om uit de drukte van het allegaase leven te ontsnappen, niet om achter elkaar aan te lopen in de drukte. Op feestdagen gaan wij bv. ook nooit weg, eerst in de file staan en dan achter elkaar hobbelen...nee dat is niet aan mij besteed! ;)

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia wat jammer dat je tripje geen succes was,ik hou ook niet zo van drukte,maar gelukkig heb je prachtige foto`s weten te maken en je deuren van de kast zijn echt supergaaf,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een drukte toch altijd weer hè op het appeldijkje. Het viel vrijdag wel mee maar ja, zondag dan is iedereen vrij en het was ook heerlijk weer. Prachtige foto`s van al die bloesems...ennehh...wat wordt je kast gaaf!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia, Wij hebben nu ook een paar jaar achter elkaar daar langs de Linge gefietst, maar het is er deze tijd echt superdruk, iedereen wil de bloesem zien. Ik lijk trouwens ook op een Chinees, moet ook altijd 100x afstappen om een foto te nemen haha. Maar de bloesem dichter bij jou thuis is ook prachtig hoor, geef mij ook maar de rust.
    Wat zijn jullie lekker bezig, het schiet al aardig op. Nu komt het leuke werk, het schilderen. Wat zal het mooi worden, wat voor kleur gaat het worden, of heb je dat al eens gezegd?
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou heel herkenbaar hoor Lia ,ik kan ook niet meer tegen die drukte ,dan heb ik er al geen zin meer in
    Wat zijn je deuren mooi ,nu al ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gaaf zeg die kast
    bloesem ik kan er ook zo van genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's weer van de bloesem , blijft super om naar te kijken , ik zou best eens rond deze tijd daar bij jullie willen kijken want hier heb je dat niet zo .
    Die deuren zijn geweldig joh , helemaal mijn smaak !
    Fijne dag verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heerlijk die bloesem! mooie foto's ook!
    en vreselik al die mensen die willen genieten van hetzelfde als ik op hetzelfde moment als ikke...daar kan ik helemaal niet tegen net zomin als jij blijkbaar!!!dan liever naar huis;
    wij hebben ook bloesembomen in de tuin...
    zo ontzettend prachtig!!!

    je kastdeuren zien er nu al super uit!!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Lia wat een mooie blog heb je,ik ben hier ook voor het éérst...mooie foto's heb je gemaakt en de kast vind ik ook heel mooi...

    Ingrid

    ps!ik ga je ook volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja dat is soms balen wanneer je de rust zoekt en je wordt van je sokken "gekoerst". Mooie bloesem en de kastdeuren zijn gewoon prachtig. Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia,

    Ondanks de drukte tijdens je rit, heb je prachtige foto's gemaakt. Wat een mooi plekje om te wonen. Vorig jaar heb ik bij jou in de buurt nog een wandeling gemaakt. Ik was toen zo verbaasd over de schoonheid van de Betuwe. Wanneer ik jouw foto's zie denk ik dat ik nog een keer terug moet om te wandelen in het voorjaar, maar dan wel op een doordeweekse dag!!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, onze mooie betuwe is tegenwoordig een geliefde plek! Maar wat een GAVE DEUREN, wauwie!! Ben helemaal verliefd, zou je misschien ook de indeling van dekasten willen fotograveren, wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Lia
    wat een mooie foto's heb je gemaakt
    nog bedankt voor je berichtje

    groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk hè Lia al die bloesem. Ik vind dit zo'n mooie tijd. Al dat groen wat dan nog zo fris is, nergens nog luis of ongedierte die de blaadjes hebben aangevreten. Echt een maagdelijke schoonheid! Kan me voorstellen dat de drukte je dan stoort. Eigenlijk zo je in de boomgaard zelf moeten gaan lopen. Je hebt prachtige foto's gemaakt.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie foto's heb je gemaakt Lia. Jammer dat het zo druk was, zou ik ook niet tegen kunnen hoor. En je kastdeuren......geweldig mooi zijn ze en de gehele kast gaat een plaatje worden.

    Fijne week gewenst,
    lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,

    ik heb net je Blog ondekt wat heb jij het mooi hier.

    groetjes van Conny

    mooie kleuren ook!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia,

    wat leuk dat je mij wil volgen.
    Ik find jouw blog ook heel erg leuk.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige foto's van al die bloesem.
    Ik hou ook niet van die mensenmassa's, word ik altijd onrustig van. Je kast ziet er al geweldig uit.
    Fijne koninginnedag!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vlieg , kasten en bloesem , het is allemaal prachtig om te zien !
    Fijn weekend gewenst ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia