woensdag 27 januari 2010

Koud, en een beetje lente.

 

Vandaag heb ik mijn blog eens onderhanden genomen. Even wat opgefrist. Nieuwe Banner en kleuren.

Want het mocht wel iets vrolijker. Gisteren toen de zon scheen had ik een beter gevoel dan vandaag. Heb toen een mooie bos tulpen en takken gekocht en het voorjaar een beetje in huis gehaald. Vorig jaar had ik dat ook gedaan en dat was best voor herhaling vatbaar. Grappig dat je bij mij op de achtergrond geen sneeuw ziet zoals bij vele andere. Want gelukkig ligt er hier geen sneeuw. En van de foto krijg ik toch een voorjaarsgevoel, wat  jammer genoeg meteen veranderd als je nu naar buiten loopt.

- (23)

Nu gaan we nog eens even alle volgers bekijken en sommige die nog niet in mijn lijst staan daar even aan toevoegen.

En de sneeuw op mijn blog mag nog wel even blijven.

Lieve groet Lia

23 opmerkingen:

  1. Wat ziet je banner er mooi uit en je blog ook zeg, heerlijk ik zie alweer wat groen verschijnen. Vandaag was idd pet, zo grijs om somber van te worden.
    Ik verlang wel naar wat zon.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk fris op je blog, lente in aantocht. Wat een prachtige bos witte tulpen heb je jezelf kado gedaan. En die takken zit daar al jong groen aan, wat mooi !! Nu lekker genieten van alles en een fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al is het buiten vreselijk koud, je banner is heerlijk in voorjaarsstijl. Prachtig zo'n boeket tulpen met voorjaarstakken er in!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar ik zie echt wel sneeuw op je blog hoor:-) heerlijk is dat weer hè even een nieuwe banner en lekker frisse bloemen in huis, alles op de foto en hoppa...je voelt je gelijk weer mens!
    wat ben jij stipt met je volgers ik moet eerlijk toegeven dat ik niet iedereen volg hoor die mij toevoegt, joh..dan slaap ik nooit weer:-)

    LIeve groet,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi staan je tulpen en takken, als je zo kijkt lijkt het bij jou inderdaad wel voorjaar, maar wat is het toch koud buiten!!
    Ik vind trouwens je vorige blogbericht zo leuk met die fotoreportage en tekst van Miss Kitty.
    Fijne avond.
    Lieve groeten, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er weer fris en gezellig uit op je blog. En mooie tulpjes!!!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer fris uit. Alsof de voorjaarsschoonmaak erdoor is geweest. Goed idee als ik weer beter ben (griep) om dan m'n blog ook weer wat op te pimpen. Geniet maar lekker van je voorjaarskriebels in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto`s, witte tulpen vind ik ook erg mooi met takken, het is zo`n mooi voorjaarsboeket. Geniet lekker van je huis, en wees blij dat er geen sneeuw ligt...hier is het spekglad op de weg op dit moment!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk die tulpen! Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat we zo'n lange winter hadden, jij wel? Wel staat me bij dat één van die elfstedentochten heel laat in het jaar viel, ergens eind februari dacht ik zelfs, maar dat was niet een hele lange koude winter zoals nu. Voor mij mag de zon wel wat meer schijnen, van je blogheader krijg ik al wat voorjaarsgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie banner Lia! En wat een heerlijk voorjaarsboeket.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lia je blog ziet er weer lekker fris uit. Heerlijk op naar de lente.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd koud! Heel koud! En resten sneeuw en heel glad! Je moet hier nu echt de deur niet uitgaan, dat is niet leuk meer!
    Wel leuk is je bos tulpen met de eerste voorjaarstakken op jouw vensterbank! En je banner, ook fris(maar niet koudfris) en simpel! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer gezellig uit Lia, en die sneeuwvlokjes staan nog steeds gezellig vooral als ik ze zie dwarrelen op het scherm van mijn laptop, maar buiten hoeft het niet van mij.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, zeker nu met die kou is een bosje tulpen echt iets waar je van kan genieten. En nu maar hopen dat koning winter weer gaat vertrekken want ik snak naar een zonnetje, en dan lekker op een terasje met een bakkie!

    Je banner is leuk. lekker stoer!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je banner is weer prachtig geworden Lia. En het voorjaarsboeket om te zoenen. Wat heerlijk zeg dat er bij jou geen sneeuw meer ligt. Het was een aantal weken genieten maar het komt me nu de keel uit, hihi. Jakkes, en dan die storm en regen vandaag. Maar hier bij jou krijg ik echt eve het ultieme voorjaars gevoel, heerlijk!

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wist je dat als je de tulpen onder hun kopje een speldenprikje geeft, dat ze dan rechtop blijven staan en niet gaan hangen? Hier ook geen sneeuw. Regen bleeeh...Maar goed vanaf vrijdag geven ze weer vorst aan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag meteen al dat je je blog een voorjaars opfris beurt had gegeven. Mooi weer hoor. Net als je prachtige boeket.
    Ik heb ook genoten van je Miss Kitty verhaal. Onze ene poes kan ook zo hele dagen lui zijn maar de langharige kater kan nog wel eens met wilde ogen zeer deprimerend rond kijken alsof hij denkt: "is dit alles? is dit nou mijn leven?"
    We denken weleens dat hij een mens is die gereïncaneerd is in een kat...haha.
    Hier lag trouwens wel sneeuw maar dat is grotendeels door de regen van vanavond weer verdwenen.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er goed uit Lia, ik vind die foto van de tak met mos erg mooi. Vandaag is het lekker zacht qua weer.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia, ik rkijg een Lente-gevoel hier. Prachtig is je banner en wat een mooi boeket tulpen, staat mooi met de takken ertussen, een idee om te onthouden.
    Hier smelt de sneeuw ook al lekker weg, maar nieuwe voorraad is onderweg lees ik in de krant hihi, nouja we moeten het er maar mee doen, genieten we straks extra van de Lente.
    Fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi lia
    je blog is mooi zo. en ook je boeket. echt gezellig. hier sneeuwt het alweer...
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,

    Je header ziet er erg mooi uit! Ik kan ook zo genieten van tulpen en bloesemtakken. Die van mij zijn jammergenoeg net uitgebloeid, maar de takken hebben wel drie weken gestaan! Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoo gister was het echt koud,vandaag gelukkig een stuk minder,je tulpjes met takjes zijn echt schattig,ik had eert takken tulpjes getikt,maar gauw veranderd haha,staat zo raar,ik heb ook het voorjaar in huis,maar alles staat hoog,want Diesel en Noa blijven er niet van af,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lia,
    je blog en banner zien er super uit, helemaal opgefrist.En bij jou dwarrelt de sneeuw nog vrolijk rond.Maar bij ons buiten ook geen sneeuw meer hoewel dat natuurlijk ook zo weer kan veranderen.Je bos tulpen met takken is heel mooi,zou ook wel mooi staan in mijn kan, helemaal lente!
    Fijne avond,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia