woensdag 6 januari 2010

Deuren…….

 

Weten jullie nog dat wij die deuren kochten?

Wel tussen het klussen bij zoonlief is Jan ook met de deuren bezig geweest. Het is een hele klus, en ze hangen nog niet allemaal. Daarom staan er enkele deuren in de opslag “ Onze slaapkamer” Het staat reuze gezellig. Dus niet, maar je moet wat hé.

DSC08905 

Hier staat de nieuwe oude deur die in de plaats komt van die board deur met ruitje. Die andere deur [links] is een muur met vaste kasten en die gaan we er helemaal uit halen. En daar komt de kast te staan die Jan zelf gaat maken van die twee andere oude deuren. Die zijn inmiddels ook klaar, alleen nog even afschilderen in de juiste kleur.

 

DSC08900 

Heb alleen nog maar een paspop op de kamer staan. En een bed natuurlijk. Op de paspop hangt altijd wel een ketting of een sjaal. Heerlijk warm een sjaal om je nek en ik vind het ook gewoon erg leuk. Iets wat ik buiten het wonen  om leuk vind is kleding en alles wat daar bij hoort. Op de kamer van onze tweede zoon komt straks dan ook een kledingkast te staan, waar ik alles heerlijk neer kan hangen en niet alles opgepropt ligt zoals nu het geval is.

Zie helemaal voor me hoe ik het wil hebben, maar moet nog steeds geduld hebben.

 

DSC08902  DSC08903

Maar goed, dat lukt me wel. Ik weet dat het goed komt.

Lieve Groetjes Lia

p.s Le ciel Flamand heeft een Give-away                                                Zie foto rechterkant.

33 opmerkingen:

  1. Hoi Lia

    Wat zijn die paneeldeuren mooi !
    Fijn als je zo`n handige man hebt , ben benieuwd naar de kast !
    Succes
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paneeldeuren. Fijn als je een man hebt met twee rechtehanden i.p.v. twee linkerhanden, hahaha. Ben benieuwd hoe de nieuwe kast wordt met die twee andere deuren! Ik heb ook wel eens maanden een paspop met een ketting versierd! Ik had die ketting van Rem gekregen en die vond ik zo mooi, dat 'ie heel lang om de paspop zijn nek hing, als 'ie niet om mijn nek hing natuurlijk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deuren worden mooi lia..!!
    Lekker hé zo'n mannen met de juiste handjes... Prachtig.!!
    En je paspop zo aangekleed vind ik ook leuk..
    Het staat mooi zo bij de paneeldeuren..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur Lia, je paneeldeuren zijn mooi geworden. Welke kleur heb je gebruikt? Ben benieuwd hoe de kast gaat worden!
    Je paspop is een plaatje. Toch maar eens kijken of ik eens een mooie kan vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, bij ons staan de paneeldeuren in de woonkamer achter de kast, alvast overgenomen voor als die verbouwing echt gaat gebeuren. En dan kan ik er heel veel gebruiken, want ik wil kastruimte (en af van alle lelijke strakke deuren)! Helaas kunnen wij niets zelf, maar nog een beetje sparen en dan kunnen het souterrain helemaal laten aanpakken.
    Je paspop is trouwens ook prachtig! Ook die staat nog op het wensenlijstje, maar eerst het souterrain maar eens (laten) aanpakken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej Lia, jij weet wat mooi is:-) en jouw super man is echt super man hij is zo handig.
    Leuk hoor dat hij jouw dromen zo helpt uitkomen.
    Ik vind je nieuwe oude deuren helemaal te gek.
    En de vaste kasten eruit dat is een hele verbouwing maar ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden spannend hoor ik blijf je volgen.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, wat tref jij het maar dat je man schilder is, wauw je deuren zien er al prachtig uit, ook je nieuwe kastdeuren, ook qua kleurgebruik. Tja het is altijd eerst even een rommeltje voor het beter wordt, maar het resultaat is er dan straks ook naar.
    En je paspop is ook prachtig, ik heb niet zo'n oude, maar vind het ook leuk deze af en toe anders aan te kleden.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    Kan me best voorstellen dat je af en toe een beetje ongeduldig bent, want je wil het naturlijk helemaal af zien. Het gaat zeker heel mooi worden. En het idee om van twee van die mooie deuren een kledingkast te maken is helemaal TOP. Wat zal alles er straks prachtig uit zien.

    Lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Lia, prachtige deuren zeg, en wat een goed idee om van twee ervan een kast te maken. Nog even geduld, het komt vast helemaal goed! Hou je ons op de hoogte?
    groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een verbouwing is altijd even doorbijten, maar zo te zien ga jij er zeker wat voor terug krijgen! Prachtige deuren komen er in!! Je paspop vind ik ook super, toevallig hadden mijn vriendin en ik het er vandaag over, dat dat toch ook op ons (hele lange hi hi) wensenlijstje staat!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heeft je man die deuren mooi gemaakt, en wat zal dat geweldig staan als het klaar is, nog ff geduld meisje, en dan heb je ook wat, want dat het prachtig gaat worden, weet ik wel zeker !!!
    tsja en je paspop is ook een plaatje, maar je wist al dat ik dat vond hihi
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om zo met je huis bezig te zijn in deze januari tijd. Nu ik besmet ben met het ,,lezen van Blog,, virus zie ik mij eigen spullen ook met andere ogen. Mijn paspoppen willen ook op de foto, dus wie weet ga ik naar ze luisteren.
    Groetjes van Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk toch, van die handige mannen, maar die van jou is al heel vlijtig geweest. Geef hem maar vele complimenten van mij want het resultaat mag gezien worden. Ben benieuwd naar de rest. Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal je heerlijk slapen als je kamer af is, want mooi word het zeker! Je kleur muur is ook prachtig! En wat een geluk om zo'n lieve, handige man te hebben, ik zelf bof ook hoor, hij is ook handig en vind het ook allemaal leuk om te doen.

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat... geduld....
    Lieve groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meine liebe Lia,
    Danke für deine Adresse..heute geht das Päckchen auf die Reise.
    Bis bald und liebste Grüße,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia,
    als eerste de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en ik wil je ook nog even feliciteren met je 29 jarig huwelijk. Heb hier de laatste tijd ook wat posten gemist maar ben weer helemaal bij. De deuren zijn prachtig en wat heerlijk om zo'n handige man in huis te hebben hè.(gelukkig heb ik die ook).Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat dus wacht ik geduldig met je mee.
    Fijne dag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je nieuwe deuren zijn erg mooi en die kast zal prachtig worden.Ik ben benieuwd wat jullie er van maken.

    Je paspop is ook erg leuk die hoop ik ook ooit nog eens te scoren
    Fijne week

    Hartelijke groet,

    Tamar

    P.S. ik vind de sneeuwvlokjes op je pagina zo schattig wil je mij vertellen hoe ik die op mijn pagina krijg???????

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia,

    Die paneeldeuren zijn heel mooi. Wij hebben ze ook overal in huis. Wel een klus hoor, alles vervangen! Succes met de laatste deuren!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou niets meer aan doen volgens mij. Ik vind het zo super staan gewoon tegen de muur.
    Ah life can be so simple

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi lia
    ze zijn wel heel erg mooi hoor. het wordt vast heel prachtig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij gaat het wachten heel goed beloont worden. Wat zul jij je straks vermaken met het herinpakken van de kast. Misschien een goede reden om alvast(in de uitverkoop)te gaan winkelen? ha ha....Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaat helemaal goed komen met jullie, je hebt een handig man en de deuren zijn top. Trouwens je eigen paneeldeuren vind ik ook zo mooi en dan die pop daar langs staat en wat heb je die leuk versierd met die sjaal en kettingen, helemaal niet zo lia, jij bent altijd zo van de eenvoud en weinig kleur maar wat vind ik het leuk!

    lieve groet, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige deuren! Daar knapt je hele huis van op nietwaar?
    Ben ook benieuwd hoe de kast gaat worden met die oude paneeldeuren.
    Lief van je man dat hij zo mee gaat in jouw behoefte om het huis mooi en naar je zin te maken.
    En die paspop..ja daar heb ik een zwak voor al heb ik er zelf geen één.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je deuren zijn prachtig Lia en je paspop ook! Ben al tijden op zoek naar een paspop maar helaas ik ben hem nog niet tegen het lijf gelopen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Lia je deuren........geduld hebben tja iets minder haha
    Ben zelf meer van het soort DIrect..dus als ik iets wil en niet zelf kan dan kan ik heeeeeeel lief kijken en vragen (gaat mijn mannetje meestal direct overstag hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Veel werk maar dan heb je ook wat.....
    Heerlijk zo'n handige man!!

    Gezellig weekend!Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik hou wel van de chaos rond het klussen ;) het wordt vast super mooi als je er zo de tijd voor neemt.
    Goed weekend, desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tuurlijk gaat het helemaal goed komen,voordat het mooi word is het altijd een wir-war,je paspop is echt gaaf,het word zeker te weten heel mooi bij je,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie deuren......gaat vast helemaal goed komen!!!
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,Dein Blog wie auch Bilder sind sooo bezaubernd und ganz mein geschmack-ganz liebe Grüsse Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh Lia dat wordt weer prachtig! Laat dat maar aan Jan over hè? Geduld is een schone zaak, zei mijn moeder altijd! Als je een keertje geen woon inspiratie hebt dan moet je ons maar eens trakteren op een leuke outfit! Ik heb ook een paspop op de slaapkamer, maar dan een antiek kindermodel, altijd in wit gekleed. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit zijn erg gave deuren zeg. Leuk, van die creatieve klussers. Geeft me wel de inspiratie zelf ook weer aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia