maandag 9 november 2009

Verdord en toch zo mooi.

 

Deze foto’s zijn van vorige week. Was alleen niet in staat om ze op mijn blog te zetten. En het ging zo lekker met me.

Eerst was ik Donderdag even naar de Postal geweest, want ze hadden open huis. En ik vind het heerlijk om dan met toestemming in iemands huis te gluren. Ik kom er eerlijk vooruit hoor, ik mag graag bij mensen naar binnen kijken.  Zo leuk om te zien. En misschien heb je weer ideetjes om mee naar huis te nemen, en soms denk je “nee dit is niet mijn ding” maar daar was het wel mijn ding.

En nadat ik vrijdagmorgen terug was van het werken en mijn boodschappen had gedaan. Had ik het toch zo koud. Nou ik lag dus al om 7 uur ‘s avonds in bed. Koud en warm, dacht nog even dat die mexicaan langs zou komen. Maar dat niet maar ik heb vervolgens wel 2 dagen alleen maar de muren van de wc gezien. Mens wat ben je dan toch ongelukkig en zo slap. Ik weet sommige vinden het heerlijk als er een paar kilo af vliegt maar bij mij niet. Ik ben in een mum van tijd 3 kilo lichter. En zit nu voor het eerst achter de pc. Met  nog steeds een kop thee en een beschuit. Koffie durf ik nog niet aan.

Maar goed, de foto’s die ik dus al had gemaakt. Ik had die roosjes een tijdje geleden gekocht maar ze zijn zo mooi verdord dat ik het jammer vind om ze weg te gooien. En toen scheen de zon zo mooi  naar binnen dat er een mooie reflectie op de muur verscheen.

 

DSC08347 

 

DSC08348 DSC08350 DSC08349 DSC08353

 

Ik heb nu wel even te tijd om vandaag  bij jullie te kijken en tussendoor probeer ik weer even naar de winkel te lopen, want er moet gegeten worden hé. En hopelijk ben ik morgenavond  weer fit genoeg om uit te gaan. Er staat namelijk een concert gepland van de de band Venice. Misschien kennen jullie die wel of ook weer niet. Die band is ooit ontdekt door Jan Douwe Kroeske met zijn  twee meter sessies. Dus waren waarschijnlijk in jouw huis Ilse.

Laat nog wel weten of ik er ben geweest.

Lieve groet Lia

24 opmerkingen:

  1. He wat vervelend dat je je zo ziek heb gevoeld ofwel bent geweest. Tja dan komt nu gelijk die mexicaanse griep in je op....Wel goed uitzieken hè!!!
    Maar je foto's met die lieve roosjes zien er prachtig uit. Ik droog de roosjes ook altijd als ik die van iemand krijg. Krijgen bij mij een 2e leven ;-)) Je kan daar dan nog zoveel leuks mee doen.
    Lia, beterschap verders en zorg goed voor jezelf.
    Veel leesplezier op alle blogs ;-))
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lia, zo is het ook met ons. We zijn wat ouder. We lijken niet meer zo vers, maar we zijn toch zo mooi! Onthouden!!!

    Groet,
    Karin

    ...enne, je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, nou meis je heb het goed te pakken, wat vervelend dat het nog steeds niet gaat en dan nog een buikgriep er bovenop bah. Slaan de medicijnen nog niet aan of is dat nog te snel om resultaat te willen?

    Je foto's zijn prachtig, een mooi stilleven. Ik heb dat ook altijd met rozen.
    Venice ken ik niet, maar misschien als ik er nummers van hoor dat ik zeg...ja dat klinkt bekend.

    Ik hoop dat je je morgen weer beter voelt en heerlijk kan genieten van dat concert, even iets om naar uit te kijken.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het snel beter met je gaat Lia, want Venice vind ik geweldig! Ben benieuwd hoe het geweest is en hoop dus van harte dat je kunt gaan! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hè bah wat vervelend en nu net het weer zo lekker ging, krijg je er zo`n vervelende buikgriep bij.gelukkig geen mexicaantjes bij je op bezoek. m`n moeder ligt ook op bed met griep en normaal weet je gewoon ach dat moet gewoon even z`n tijd hebben en uitzieken maar nu met die mexicaanse griep ben je toch alerter. ze heeft de dokter wel gebeld maar moest langs komen als de koorts boven de 40 gr kwam, heeft ze gelukkig niet.

    wat een prachtige foto van je schaal en je gedroogde roosje. mooie kleur zou ook zo in mijn huisje passen. geniet van je prachtige huis, doe lekker rustig aan en maar hopen dat je gauw weer de -oude- mag zijn.

    lieve groet,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk bij anderen naar binnenkijken en al helemaal in deze tijd van het jaar; lampen en kaarsjes gaan aan gordijnen zijn nog niet gesloten.
    Knap maar snel op en geniet morgen van het concert.

    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Ik las net op een andere blog dat je medicijnen goed aanslaan, dus dacht ik "gelukkig, met Lia gaat het een stuk beter", maar helaas...nu komt dit er over heen! Ik hoop dat het herstel verder goed verloopt en dat je dan weer echt kunt genieten!

    Ja, De Potstal was super! We hadden eerst niet in de gaten dat het hun woonkamer en keuken was...ik wilde een mooie kastje van binnen bekijken en vond het al vreemd dat er geen sleuteltje in zat ha ha! Ik vind de stijl prachtig, ik heb er zo genoten! Als we een dag hadden geschoven, waren we elkaar daar tegen het lijf gelopen zonder dat we het in de gaten hadden gehad!

    Leuk ook dat ik weer een reactie van je kreeg, je reageert normaal gesproken altijd trouw, dus ik had je wel gemist! Maar ik weet de reden en die is super vervelend!

    Word snel weer beter en mocht je morgen gaan, geniet lekker van het concert!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's. Goed dat je je inmiddels alweer wat beter voelt. Doe rustig aan en veel plezier bij het concert morgen!
    Groetjes en een fijne week,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja `zou zo maar kunnen haha grappig...
    vrijdag komt zijn vrouw ook op de open dag zou je het kunnen vragen...
    de roosjes zijn prachtig ! niet weggooien hoor.
    Beterschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gezien! Prachtig die zon op de verdroogde rozen! En wat vreselijk vervelend dat je het weer zo te pakken had.. en idd die paar kilo's moet je er snel weer aan krijgen hoor, maak maar extra lekker wintereten klaar de komende week, en dat binnenkijken, ja dat is ook mijn favoriete bezigheid :) !!
    En je weet het, je bent welkom bij mij thuis! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,

    Wat vervelend dat je net nu het zo goed gaat een vervelende buikgriep erover heen krijgt. Ik hoop dat je weer snel helemaal de oude bent en je in iedergeval het concert kunt bijwonen! De foto's van het roosje zijn erg mooi! Beterschap!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bah, wat voel je je dan naar he! En net nu je al genoeg ellende hebt te verduren met je lichaam. Hopelijk knap je snel op, want je kan zo'n gezellig avondje nu wel even gebruiken!
    Je roos is trouwens prachtig....
    Groetjes en beterschap.

    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jèè dit heb je niet verdient zeg !( nou gun ik niemand een griep hoor ! maar dat jij het nou weer moet krijgen ...)
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt !
    Fijn te lezen dat je medicijnen wel aanslaan !
    sterkte !
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia, ik hoop dat je gauw weer opknapt.
    De foto's zijn in ieder geval weer super!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia, wens je veel beterschap! Want ziek zijn is nooit leuk. Leuk dat je bij de Potstal geweest bent, ik moet daar echt geloof ik een keertje heen. Ljkt mij geweldig daar, net als de Stamkamer in Lienden.
    Ik hoop dat je snel de oude bent en dat je morgen kan genieten van het concert!

    Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia,

    Wat vervelend zeg dat je nu een buikgriep hebt, daar kan je zo beroerd van zijn. Hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan. Hoop ooki dat je morgen fit genoeg bent om naar het concert te gaan. Je foto's zijn weer prachtig, gedroogde roosje zijn erg mooi, als het even kan [het lukt niet altijd] dan krijgen ze bij mij ook een tweede leven. Mooi schaduwspel krijg je als de zonnestralen er op schijnen, echt genieten.

    lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He bah Lia, wat vervelend, hoop dat je morgen weer opgeknapt bent, zodat je lekker naar Venice kan (prachtige muziek !)
    was de potstal leuk ?? ik kon helaas niet, maar had best even willen kijken bij haar in huis, pas waren ze met de vloer bezig toen wij er waren (we liepen daar Angelique 36 (picasa) met haar man nog tegen het lijf, was wel heel leuk)
    nou meid, BETERSCHAP, hoop dat je snel weer op de been bent !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he wat vervelend voor je Lia, dat je je zo naar hebt gevoeld, en juist nu het verder net weer wat beter ging. Hoop dat je morgen weer zover opgeknapt bent dat je toch naar het concert kunt! Alvast heel veel plezier toegewenst. groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat je je vandaag weer een stuk beter voelt. Ik heb ook ooit eens zo'n buikgriep gehad, mens ik dacht dat ik er in bleef. Het zit je niet mee Lia, maar hopelijk is dit het laatste in de rij en gaat Lia vanaf nu gewoon lekker in haar vel de winter door! Hopelijk veel plezier bij het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Lia, ik hoop tenminste dat ie goed is voor jou. Gaat het lukken vanavond? Ben je weer genoeg opgeknapt voor het concert. Ik duim op afstand voor je! lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,
    ik hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt,vervelend hoor om zo ziek te zijn.Je hebt prachtige foto's gemaakt van de verdroogde rozen en het zonnetje wat zo naar binnen schijnt.Hoop dat je naar het concert kunt gaan,alvast veel plezier.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop natuurlijk dat je wel naar het concert bent geweest, ik ken Venice niet, zal eens op internet aan het speuren wie dat is/zijn. De roosjes zijn erg leuk ingedroogd, hier heb je nog wel even plezier van...

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foto's!!
    Prachtig met die rozen.
    Beterschap hoor,hopelijk knap je gauw weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's met dat delicate zonlicht. Veel beterschap, anne

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia