maandag 9 februari 2009

Spiegelbeeld





Toen ik vanmorgen wat bloesemtakken in de keuken had neergezet, viel mijn blik op de spiegel.

Behalve je eigen spiegelbeeld kun je ook de kamer op een andere manier zien.

Je kijkt ook naar buiten, het bewijs dat een spiegel alles groter en ruimer maakt. Ik kreeg er een gelukkig gevoel van.

Ja, en die bloesemtakken maken het nog beter. Want ik begin nu toch wel naar de lente te verlangen. Heerlijk buiten bezig zijn en de deuren lekker open gooien. Maar daar kunnen we nu alleen nog maar van dromen en de lente een beetje naar binnen halen.

8 opmerkingen:

  1. Hai Lia,wat n prachtig plaatje spiegels geven zo veel sfeer,ik ben verslaafd aan de Franse exemplaren.Mooie bloesemtakken en nu de zon...helaas heb ik helemaal geen tijd voor takken,bloemen ben iedere dag in mn winkel druk ook leuk maar als ik je foto's zo zie moet ik toch ook echt iets mooi bloeiends neer zetten.Fijne avond,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sluit me helemaal bij je aan...kom maar op met die lente!!!!

    fijne week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo`n bos vol met bloesemtakken hé! Ik heb ze nu ook al ene tijdje staan, en de eerste knoppen gaan nu open.. het is altijd bijzonder om dat van zo dichtbij te zien...
    Je hebt er weer een schitterende foto van gemaakt! Dat is echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, your blog is beautiful.You have very nice pictures.LG,from Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie spiegel al niet kan doen he, ik wil nog graag een mooie Franse spiegel (jammer dat die dingen zo duur zijn)
    het Lente gevoel moet je op het moment wel naar binnen halen, want buiten is er nog niet veel Lente achtigs te bekennen
    maar ach het komt vanzelf, we wachten (on)geduldig af
    Mooie foto's van je bloesemtakken !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n platje door de spiegel is inderdaad mooi , je hebt zo wie zo leuke hoekjes in je huis vooral t keukentafeltje met zwart onderstel en krukje vind ik superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo.
    Ik heb je net ontdekt en wat ziet alles er super uit zeg. Ik ben ook nog niet zo lang bezig in blogland dus het is wel even puzzelen hè...maar je zoons helpen je goed. Mooie muziek. Ik ga je volgen hoor.
    En als je zin hebt kom gerust eens bij me langs, de koffie staat klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien ten overvloede maar mocht je me willen volgen kun je dat op mijn blog aanklikken hoor, misschien wist je het al....
    Ik blijf je volgen hoor en leuk dat je ff langskwam.
    Was de koffie goed?

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia